Solar Red (NOG meer twijfels!)-->ik heb besloten!!!!

Bespreek hier de verschillende modellen
Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Solar Red (NOG meer twijfels!)-->ik heb besloten!!!!

Berichtdoor Jaajke » Za Apr 01, 2006 16:07

Ja ik zit weer maar eens te twijfelen! Ik vind de rode Mini's zo mooi, dat ik echt twijfel om toch geen rode te nemen. Dan wel Solar Red daar deze metalique kleur is.

Wie op dit forum heeft een Solar red met duidelijke foto's?
Ik blijf maar twijfelen, ik denk dat ik gewoonweg de eeuwige twijfelaar ben :roll:

Astro Black - Solar Red ??? k weet het niet meer hoor !!!
Laatst gewijzigd door Jaajke op Za Apr 08, 2006 18:16, 5 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
snans
MINI Master
Berichten: 1569
Lid geworden op: 05 Jun 2005
Contact:

Berichtdoor snans » Za Apr 01, 2006 17:51

rood metalic lijkt me toch iets minder mooi, ik denk dat de meeste de "normale" rode kleur hebben, niet metalic

(ma ik kan er natuurlijk ook weer grandioos naast zitten)

:grin:

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Za Apr 01, 2006 17:52

black is beautifull... 8) :P

Gebruikersavatar
!nathalie!
MINI Master
Berichten: 1107
Lid geworden op: 27 Feb 2005
Locatie: Limburg - Bree
Contact:

Berichtdoor !nathalie! » Za Apr 01, 2006 18:41

Tja Jaaike, ik heb je gewaarschwd h?....een MINI verdient een kleurtje...kijk eens om je heen... Welke kleur van auto kom je het meest tegen?

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Za Apr 01, 2006 18:54

!nathalie! schreef:Tja Jaaike, ik heb je gewaarschwd h?....een MINI verdient een kleurtje...kijk eens om je heen... Welke kleur van auto kom je het meest tegen?


tjah nathalie vertel het ons even...welke kleur is dat dan volgens jou... :wink:
volgens mij is het dat "pure silver" van de Morten zene... :P

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Za Apr 01, 2006 18:56

!nathalie! schreef:Tja Jaaike, ik heb je gewaarschwd h?....een MINI verdient een kleurtje...kijk eens om je heen... Welke kleur van auto kom je het meest tegen?


Ja je had me gewaarschuwd! :roll: :oops:
Niet dat ik niet ga blij zijn met het zwart hoor!! Verre van zelfs, maar ik heb vanaf het begin getwijfeld daartussen en nu weer terug opnieuw!

Maar ja, moest Solar Red niet meer gaan, omdat ik zoiets gehoord heb, dan zou het natuurlijk makkelijk zijn, dan heb ik geen keuze meer.

Gebruikersavatar
Danyboy
MINI Master
Berichten: 2409
Lid geworden op: 09 Nov 2005
Locatie: Wilderen

Berichtdoor Danyboy » Za Apr 01, 2006 19:26

Over bijna 3 jaar terug was er nog geen solar red, wij hebben gekozen voor chili red omdat we vonden dat hij best wel mocht opvallen in het straatbeeld. Als je deze lak een 2 tal keer per jaar met simonis vertroeteld dan blijft hij lekker glimmen.

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Za Apr 01, 2006 19:32

Thanks!
Ja zwart vind ik ook zeer mooi, maar rood dan ook weer!
Hartverscheurend is het ! Dan zie ik een zwarte rijden en denk ik: ja ik wil een zwarte, en dan zie ik een rode: ja ik wil een rode :wink: :grin:

Mijn vriend wordt helemaal gek van me met mijn Mini-gedoe hehe

Gebruikersavatar
sminnen
MINI-aholic
Berichten: 733
Lid geworden op: 05 Mei 2004
Locatie: Berchem

Berichtdoor sminnen » Zo Apr 02, 2006 2:57

Jaajke schreef:Hartverscheurend is het ! Dan zie ik een zwarte rijden en denk ik: ja ik wil een zwarte, en dan zie ik een rode: ja ik wil een rode :wink: :grin:

Weegschaal / Tweeling misschien? :P:wink:


U vraagt, wij draaien:

http://www.mini2.com/galleries/showgall ... user/32519
http://www.mini2.com/galleries/showgall ... user/32446
http://www.mini2.com/galleries/showgall ... puser/3831

Gebruikersavatar
steffen
MINI Freak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23 Dec 2005
Locatie: munsterbilzen
Contact:

Berichtdoor steffen » Zo Apr 02, 2006 6:50

vind dit rood niet zo mooi uitkomen

chilired van ervoor was beter

zou voor een andere kleur opteren

dat nieuwe grijs is prachtig

maar ieder zijn eigen mening he

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Zo Apr 02, 2006 10:15

sminnen schreef:
Jaajke schreef:Hartverscheurend is het ! Dan zie ik een zwarte rijden en denk ik: ja ik wil een zwarte, en dan zie ik een rode: ja ik wil een rode :wink: :grin:

Weegschaal / Tweeling misschien? :P:wink:


U vraagt, wij draaien:

http://www.mini2.com/galleries/showgall ... user/32519
http://www.mini2.com/galleries/showgall ... user/32446
http://www.mini2.com/galleries/showgall ... puser/3831


Haha, neen ik ben stier van sterrebeeld! :roll:

Bedankt voor de foto's !!
Ja chili red kon ik ook kiezen geloof ik, ik weet het allemaal niet meer! Maar mijn vriend zei dat ik die kleur beter niet nam omdat het rood dan dof kan worden omdat het geen metalique is,maar zoals er al gezegd is geweest als je de kleur goed soigneert dan zal dat wel niet gebeuren zeker?

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Zo Apr 02, 2006 10:17

steffen schreef:vind dit rood niet zo mooi uitkomen

chilired van ervoor was beter

zou voor een andere kleur opteren

dat nieuwe grijs is prachtig

maar ieder zijn eigen mening he


Ja maar als je die paketten gebruikt zoals Seven enzo, dan kan je maar kiezen uit beperkte kleuren! Ik wou ook graag dat Royal Grey,maar dat hoort da nweer Parklane of Checkmate geloof ik.

Gebruikersavatar
steffen
MINI Freak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23 Dec 2005
Locatie: munsterbilzen
Contact:

Berichtdoor steffen » Zo Apr 02, 2006 10:34

parklane ja

als ik een nieuwe zou kopen had ik dadelijk gekozen

de parklane

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Zo Apr 02, 2006 10:51

Misschien twee mini's kopen, ne rooie en ne zwarte :grin: Ene voor in de week en ene voor het weekend.
Wij gaan voor rood :wink:

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Zo Apr 02, 2006 11:05

steffen schreef:parklane ja

als ik een nieuwe zou kopen had ik dadelijk gekozen

de parklane


Tja kost ook veel meer he! Het gaat mijn eerste auto zijn,en dan ben ik al meer als tevreden dat het een Mini zal zijn met Seven pakket!
Anders had ik ook wel Parklane ofzo gekozen,maar moet ook beetje naar geld kijken helaas :wink: :roll: :cry:

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Zo Apr 02, 2006 11:05

eriks schreef:Misschien twee mini's kopen, ne rooie en ne zwarte :grin: Ene voor in de week en ene voor het weekend.
Wij gaan voor rood :wink:


Haha ja tuurlijk !! Kon het maar allemaal :wink:
Iedereen kan dat betalen he :D

Gebruikersavatar
b-r mini
MINI Driver
Berichten: 55
Lid geworden op: 31 Mar 2006

Berichtdoor b-r mini » Zo Apr 02, 2006 13:11

@Jaajke
:-k Je hebt het ook niet makkelijk h?! ;)

Ik ken het; lang heb ik zitten twijfelen tussen PW en Uni Black. Toen ik de showroom binnenstapte wist ik het, het zou een zwarte worden met chromen spiegels. Maar toen zag ik daar een PW Cooper staan op S-Spokes (die ik ook zou krijgen, zeg maar de Grand_Cru uiterlijk) en zwarte strepen.
Toen de verkoper mijn vermoeden bevestigde van kleine krasjes eerder te zien op een unilak zwart (non-metallic) en ik mijzelf die PW in de showroom met PW dak aan het voorstellen was wist ik het: PW/PW, S-Spokes, zwart strepen en chromen spiegels.

Achteraf heb ik ook nog weleens zitten denken of ik juiste beslissing genomen had. Maar ik ben nog altijd even blij met mijn auto!
Mijn broer(tje) bestelde een zilveren en destijds werd de Electric Blue ook leverbaar voor de One, maar kon zich geen voorstelling maken dat deze geheel EB was. Toen we op vakantie waren en de een EB/EB over een boulevard zagen rijden vond hij dit wel heel mooi. Pa heeft dealer gebeld of het nog gewijzigd kon worden; nee, kon niet meer. M'n broer is nog altijd even blij met z'n MINI.

Ik denk dat dat bij jou ook zou zijn.
Moet wel zeggen dat ik de Solar Red een hele mooie kleur vind en ?ls het nog lukt te wijzigen heb je een aparte kleur. In het rood dat geen unilak is, maar metallic.

:!: SUCCES :!:

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Zo Apr 02, 2006 14:03

Ja het is een moeilijke keuze! Maar ik denk niet dat het nog mogelijk is in Solar Red omdat deze kleur na productie april eruit ging. Dit las ik op het engelse forum, en zal wel kloppen zeker ?

Ik heb gemaild naar de dealer, dus zal eens horen wat er geantwoord op word. Ben benieuwd.

Ik zal zeker blij zijn met mijn MINI, want het is tenslotte toch mijn droomauto op zich! En alle mini's vind ik wel mooi! Ze hebben 1 voor 1 iets apparts, en als ik een Astro Black zal hebben, zal deze ook mooi zijn voor mij hoor !!! EN zal er even blij mee zijn!

Dus nu gewoon even afwachten, voor hetzelfde geld is het niet meer mogelijk omdat de kleur uit het kleurengamma is gehaald en is mijn keuze snel gemaakt!

Gebruikersavatar
b-r mini
MINI Driver
Berichten: 55
Lid geworden op: 31 Mar 2006

Berichtdoor b-r mini » Zo Apr 02, 2006 14:15

Kijk eens bij Te Koop, daar heeft iemand zijn Astro Black Cooper te koop staan. Deze heeft het dak ook in body kleur. Mooie MINI toch!?

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Zo Apr 02, 2006 14:39

b-r mini schreef:Kijk eens bij Te Koop, daar heeft iemand zijn Astro Black Cooper te koop staan. Deze heeft het dak ook in body kleur. Mooie MINI toch!?


Yup inderdaad hele mooi Mini! Ik ben zeker ook tevreden van Astro Black anders had ik die ook helemaal niet genomen!
Maar dan hoor je van verschillende: een Mini mag opvallen en in een opvallende kleur is hij nog mooier .... en dan begin ik ook zo te denken!

Maar als ik dan weer een zwarte zie rijden vind ik die ook weer heel erg mooi! maar ik denk wel dat ik dan een wit dak wil ofzo! Maar dat is voor later! :wink: :roll:


Terug naar “1e Generatie MINI - R50 R52 R53”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten