Flitscontroles
Flitscontroles
Voila ik zal ineens de spits afbijten dan blijft Gunther z'n show'n shine een beetje overzichtelijker.
Nijlen-Bevel-Kessel : Grijze Opel Vectra
Herentals-Noorderwijk : Witte Toyota Corolla oud model nr.plaat ACE...
Nijlen-Bevel-Kessel : Grijze Opel Vectra
Herentals-Noorderwijk : Witte Toyota Corolla oud model nr.plaat ACE...
Ik zal maar al de flits-POI 's die op mijn GPS staan niet vermelden, anders staat het forum direct vol
Tegenwoordig flitsen ze meer en meer vanop bruggen over de snelweg of vanop statief in de berm. Leve de multanova-5
@ Wally: de meeste lijstjes met flitslocaties zijn idd. al verouderd de dag nadat ze zijn verschenen
@ Mod. (indien wakker
): flitstopic vind ik reuze OK, maar denk niet dat "S & S" daarvoor de juiste plaats is.

Tegenwoordig flitsen ze meer en meer vanop bruggen over de snelweg of vanop statief in de berm. Leve de multanova-5
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
@ Wally: de meeste lijstjes met flitslocaties zijn idd. al verouderd de dag nadat ze zijn verschenen

@ Mod. (indien wakker

- minibandit
- MINI Nutter
cooper schreef:Maar euh... Wie ben ik h? maar was dat hier geen show'n shine ipv waar staan de flitscontroles? Misschien is een nieuw topic over openen. Dan kunnen we er ineens bijzetten met welke auto ze ergens staan.
LOL...bedankt Patrick om m'n topic te willen redden...

maar ge zit hier idd nog altijd in de show & shine zene...

grand_cru schreef:@ Mod. (indien wakker)
die is idd wreed rustig de laatsten tijd...

- minibandit
- MINI Nutter
grand_cru schreef:Misschien wat meer off-topic gaan (zoals ik nu doe) en wat vaker keet schoppen of de forumregels aan ons botten lappen: wie begint er Gunther, gij of ikke?
zijn er hier regels dan...

is mss normaal dat hij wa kalm is h?...met zulke brave volgelingen

btw...denk dat het uwen toer is om keet te shoppen Jan...

bij mij was het vorige week blijkbaar nog van dat...(zonder ik er zelf erg in had)

en dan nu de traditionele woorden..."back on topic"...!!!!
minibandit schreef:cooper schreef:Maar euh... Wie ben ik h? maar was dat hier geen show'n shine ipv waar staan de flitscontroles? Misschien is een nieuw topic over openen. Dan kunnen we er ineens bijzetten met welke auto ze ergens staan.
LOL...bedankt Patrick om m'n topic te willen redden...![]()
maar ge zit hier idd nog altijd in de show & shine zene...
grand_cru schreef:@ Mod. (indien wakker)
die is idd wreed rustig de laatsten tijd...![]()
Ze kunnen er misschien een fotooke bij posten van de bewuste flitsbak h? Gunther.
- Racing Green
- MINI Master
Om U nog meer te verfijnen in het ontwijken van radarcontroles post ik hier nog enkele interessante sites met flitslocaties, flitstechnieken, reportages, ...
Flitsservice: een afgeleide van de gelijknamige Nederlandse site. Vooral het hoofdstuk over de flitstechnieken (pas op voor de nieuwe Multanova 6) vind ik zéér interessant ...
Op de site van de federale politie staan de meeste mobiele controles aangekondigd.
En HIER een leuke site met kaarten per provincie van alle VASTE flitspalen. Leuk voor wie die plaatsen wil van buiten leren
Andere handige sites steeds welkom

Andere handige sites steeds welkom

Terug naar “Totally Off Topic”