GPS - Wat is nen goeie GPS of combinatie PDA-GPS

alles over interieur en audio
rikkie
MINI-aholic

Berichtdoor rikkie » Za Apr 08, 2006 15:26

Ik heb een mio 269+ ,met harde schijf en gans europa ,niet te duur,en werkt heel goed,zeer goede ontvangst van sattelieten,zelfs binnen,waar de meeste het laten afweten.
snelle route berekening,ook bij verkeerd rijden zet hij u snel op de juiste route. :idea: :idea: :idea:
een minpuntje ,de steun kon iets steviger zijn,kan natuurlijk ook aan m'n mini liggen(nogal hard afgeveerd)

alain cooper
MINI Fan

Berichtdoor alain cooper » Wo Mei 31, 2006 11:16

ben vandaag eens gaan kijken bij ataf,en stelde mij een becker te nemen,van tomtom was hij ni echt tevreden(had er achter zijnen toog 3 liggen voor garantie,en allemaal met hetzelfde probleem,vastlopen).
weet het ni goe,ken er totaal niks van........
becker ken ik wel van bmw&mercedes audio

Blade
MINI Master

Berichtdoor Blade » Wo Mei 31, 2006 11:27

ik heb ook tomtom, is nog nooit vastgelopen, vorig jaar mee naar spanje gereden
en na 1360km voor het hotel zei hij "bestemming bereikt"

ik ben er heel tevreden van ...

franky
MINI Fan

Berichtdoor franky » Do Jun 01, 2006 13:59

heb nu al een goede 2 jaar een pda yakumo delta 300 met tomtom en ben er zeer tevreden over.
nadeel is bij de pda versie (1)als je hem niet gebruikt moet je hem minstens 1x per week opladen.
(2)niet te veel andere dingen op zetten anders word ie traag en loopt vast

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Vr Aug 25, 2006 18:30

Voor degenen die een goeie gps zoeken, waarmee ook op voorhand op de pc routes gemaakt kunnen worden die dan ingeladen kunnen worden, Garmin komt binnenkort uit met de ZUMO. Deze is in eerste instantie bedoeld voor motorrijders, maar alles voor het gebruik in de wagen wordt er ook bijgeleverd. In Amerika ligt de prijs nu op 1076$, voor europa heb ik prijzen gehoord van rond de 900?, maar deze prijzen liggen nog lang niet vast.
Ik weet het, hij is duurder dan een Tomtom, maar de voordelen van routes maken in mapsource vind je bij geen enkel ander merk. En die voordelen zullen sommigen in Engeland wel gemerkt hebben :wink:

HIER nog wat uitleg. Of geef even Garmin Zumo in bij Google...

Terug naar “Interior & ICE”