"oud" versus nieuw
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
gilles schreef:wat ik mij al een tijdje afvraag is hoe kan je er een andere head unit in monteren??? kan toch niet zijn dat geen andere radio kan steken? zo lijkt het toch opt eerste zicht...of heb ik iets gemist..?..
euhm ik weet niet hoe het bij "de nieuwe" zit...

neem nu mijne Toyota...das radio-cd...de radio is zo'n combinatie-gps toestand en de cd "mond" zit volledig onderaan de middenconsole...

dus begin daar maar eens aan...

- super dooper
- MINI Driver
- Dave C
- MINI Master
idd, zo zou ik het ook doen
vind de nieuwe wel mooier en mooier worden, ookal vind ik een paar uiterlijke veranderingen nog steeds een minpunt, een echte versie zien komt dichterbij, en ik kijk er wel naar uit
vanbinnen vind ik het jammer dat er geen cockpit chrono pack meer beschikbaar is (twee metertjes boven stuur) en de eventuele veranderingen voor een andere head unit, en eigenlijk in z'n geheel, heel de middenconsole is te 'fisher price'
daarentegen vind ik de zetels, hoofdashbord, deurpanelen enzo er wel mooier op geworden, zeker ook de friemels en frangjes met de omschakelbare gekleurde leds enzo zijn topie
ben benieuwd wat het irl zal teweegbrengen bij mij
grtz DC

vind de nieuwe wel mooier en mooier worden, ookal vind ik een paar uiterlijke veranderingen nog steeds een minpunt, een echte versie zien komt dichterbij, en ik kijk er wel naar uit

vanbinnen vind ik het jammer dat er geen cockpit chrono pack meer beschikbaar is (twee metertjes boven stuur) en de eventuele veranderingen voor een andere head unit, en eigenlijk in z'n geheel, heel de middenconsole is te 'fisher price'

daarentegen vind ik de zetels, hoofdashbord, deurpanelen enzo er wel mooier op geworden, zeker ook de friemels en frangjes met de omschakelbare gekleurde leds enzo zijn topie

ben benieuwd wat het irl zal teweegbrengen bij mij

grtz DC

Dave C schreef:en eigenlijk in z'n geheel, heel de middenconsole is te 'fisher price'![]()
Misschien wel, maar alle testrijders zijn enorm lovend over de afwerkingskwaliteit van dashboard en interieurpanelen, terwijl de goedkope materialen één van de grote minpunten van het huidige interieur waren (vingernagel erover = kras erin)

Zo zie je maar dat het "eerste gezicht" niet echt betrouwbaar is.
Just my 2 cents

Het ontbreken van een cockpit chrono pack is inderdaad jammer. Hopelijk wordt daaraan gewerkt. Voor mij zeker een reden om een jaartje te wachten met de nieuwe ...
Meestal worden na een korte inloopperiode de optielijsten nog aangepast.
Terug naar “2e Generatie MINI - R56 R55 R57 R60 R58 R59 R61”