Hulp gevraagd: LEK
- minibandit
- MINI Nutter
sscooper schreef:dat zou toch ni mogen eh dat die motorsteunen zo snel kapot gaan...![]()
da zit em volgens mij in zijne rijstijl...

grand_cru schreef:Lijkt wel alsof ze die miserie bij MINI kunnen programmeren
allé...al bij al zullen er nu hier wel enkelen met het koud zweet zitten.
nl al diegenen die hunne steun al hebben laten vervangen...dat zal aftellen worden naar het verschijnen van olie blijkbaar !!
zoiets moesten ze toch oplossen met een "terugroep" actie en blijkbaar iets degelijker materiaal
Ik heb nu mijn S 'ken volgende maand (19/07, op mijnen verjaardag) 2 jaar ...
ik heb die motorsteun ook al eens moeten vervangen een maand of 3-4 geleden en kort
daarna moest ik terug binnen voor mijn verlichte dorpellijsten te vervangen en daar hoor
ik dan dat ze ook mijn selingblok vervangd hebben ...door dat die motorsteun stuk was
zeiden ze me maar wat er mij opvalt dat dit bij iedereen die da tg komt, vooraan rechts
gebeurd ...nu zijn mijn motorsteunen in orde ... da word blijkbaar aftellen .... :s nu voor
mij is da niet zo een probleem , ik heb zo een Mini inclusive contract ... maar toch het
mag niet gebeuren e ...good luck aan allemaal met dit probleem.
Grtz MiNi
ik heb die motorsteun ook al eens moeten vervangen een maand of 3-4 geleden en kort
daarna moest ik terug binnen voor mijn verlichte dorpellijsten te vervangen en daar hoor
ik dan dat ze ook mijn selingblok vervangd hebben ...door dat die motorsteun stuk was
zeiden ze me maar wat er mij opvalt dat dit bij iedereen die da tg komt, vooraan rechts
gebeurd ...nu zijn mijn motorsteunen in orde ... da word blijkbaar aftellen .... :s nu voor
mij is da niet zo een probleem , ik heb zo een Mini inclusive contract ... maar toch het
mag niet gebeuren e ...good luck aan allemaal met dit probleem.
Grtz MiNi
Blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem bij de mini, mijne mcs is nu 3 jaarkes oud en gisteren ontdekte ik ook een lek, wat blijkt mijn silentblok rechts vooraan is kapot.
Direct naar de garage gegaan en kan volgende week vrijdag pas binnen en de dealer vertelde mij dat dit geen probleem zou mogen zijn toch ben ik er niet echt gerust in
Kga er toch proberen een garantiegevalleke van te maken als ik dit hier allemaal lees.
Direct naar de garage gegaan en kan volgende week vrijdag pas binnen en de dealer vertelde mij dat dit geen probleem zou mogen zijn toch ben ik er niet echt gerust in
Kga er toch proberen een garantiegevalleke van te maken als ik dit hier allemaal lees.
Terug naar “Problemen en fouten”