cooper by sscooper

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Za Jun 16, 2007 0:16

Morty schreef:Maar hij ziet er netjes uit.. zal hem seffens wel in real life bewonderen

en wij moeten nog een ganse week wachten... :( :cry: :grin:

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Za Jun 16, 2007 7:21

echt knappe bak Steven :shock:
dit resultaat is echt de moeite, schoon uitgewerkt man
grtz DC 8)

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Za Jun 16, 2007 16:35

in't echt is't veel beter :grin:
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Za Jun 16, 2007 19:45

minibandit schreef:
Morty schreef:Maar hij ziet er netjes uit.. zal hem seffens wel in real life bewonderen

en wij moeten nog een ganse week wachten... :( :cry: :grin:

kwil gerust bij je eens passeren zene gunter als je thuis bent, laat maar weten.. :wink:

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Vr Jun 29, 2007 18:06

deze week mn aFe luchtfilterke eens goe gekuist en ingevet! ( eerst gekuist..ingespoten met reiniger van aFe... laten intrekken... afspoelen onder zachte straal water.... 2 dagen laten drogen ( niet op warmtebron!!) ingevet met aFe olie... 1/2 dag laten intrekken... en voila hij is weer proper en blauw.. 8) :P was helemaal grijs..zwart :D
met gsm getrokken ni zo'n goeie kwaliteit foto
Afbeelding

hier nog fotooke van mn cooperke op circuit van Zandvoort.. was zo fun!! :P
Afbeelding
Afbeelding

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Ma Nov 05, 2007 11:43

vandaag men mini een klein onderhoud gegeven (alè kdoe dit elke 10 000 km zene) :D :grin: ... en ineens men boite een beetje gesoinjeerd met men boitolie laten vervangen en het product Nulon g70 bij de boite te doen!! 8) :P

echt een waanzinnig product!! wat een wereld van verschil tegenover ervoor!! hij schakelt nu nog veel zachter en beter en glijd echt goe in elke versnelling.... ( na al die verhalen van die midlandboites hou ik mn hart vast) ma ik heb nu 74000 km en nog ni echt veel last gehad met mn boite ,maar vond het wel de moeite om ze goe te verzorgen en dit product bij mn boite te doen!! :wink:

echt een aanrader voor mensen met een midlandboite... :!:

dj ulyss
MINI-aholic

Berichtdoor dj ulyss » Wo Nov 07, 2007 0:25

sscooper schreef:vandaag men mini een klein onderhoud gegeven (alè kdoe dit elke 10 000 km zene) :D :grin: ... en ineens men boite een beetje gesoinjeerd met men boitolie laten vervangen en het product Nulon g70 bij de boite te doen!! 8) :P

echt een waanzinnig product!! wat een wereld van verschil tegenover ervoor!! hij schakelt nu nog veel zachter en beter en glijd echt goe in elke versnelling.... ( na al die verhalen van die midlandboites hou ik mn hart vast) ma ik heb nu 74000 km en nog ni echt veel last gehad met mn boite ,maar vond het wel de moeite om ze goe te verzorgen en dit product bij mn boite te doen!! :wink:

ik zal is afkomen met de mijnen dan kunnen we samen de mijne doen

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Wo Nov 07, 2007 0:43

dj ulyss schreef:
sscooper schreef:vandaag men mini een klein onderhoud gegeven (alè kdoe dit elke 10 000 km zene) :D :grin: ... en ineens men boite een beetje gesoinjeerd met men boitolie laten vervangen en het product Nulon g70 bij de boite te doen!! 8) :P

ik zal is afkomen met de mijnen dan kunnen we samen de mijne doen

ik heb dit niet zelf gedaan he!! mijn garagist heeft dit met mij gedaan :shock: :D daar de mini op de brug moet en je er de juiste tools voor nodig hebt.... kheb ook geen product meer over want deze zit helemaal in mn boite.... best een tube ergens kopen en langst je garagist gaan :wink: , ( kheb de tube gevonden via een maat die bij Bmw jorsen werkt)

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Wo Nov 21, 2007 14:31

daarnet gaan informeren voor winterbanden onder mn mini te leggen.. en kdenk dat ik het ga doen... ik hou mn zomerbanden dan opzij tegen dat de zomer er weer is... want ze zijn nog wel goe van profiel... :P

ik heb gekozen om voor de toyo 's te gaan deze keer... 8) de man van de bandecentrale vertelde me dat ik er zeker content van zal zijn en ze zitten ook zeer scherp van prijs tegenover de dunlops... ( en al veel goeds gehoord van minibandit en dangixxer over de toyo's, zomer dan wel)

iedereen die nog twijfelt over winterbanden, tis echt een aanrader hoor... kheb het verschil goe kunne voelen bij nat/koud weer tussen winter en zomerbanden op een slip cursus ... want er bestaan nog steeds geruchten dan winterbanden pas echt zin hebben bij zware sneeuw van en ijs... maar dit is zeker niet het enige voordeel... de remafstand verkort bijna met 7 meter en dat is toch ook al een groot verschil.... :shock:

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Di Nov 27, 2007 18:36

amai das hier echt doods opt forum.... niemand die erop reageerd... :roll:

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Di Nov 27, 2007 19:03

ja het is hier redelijk doods de laatste tijd...

gaat ge deze banden op de huidige velgen steken?

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Di Nov 27, 2007 19:37

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.............AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Di Nov 27, 2007 20:13

Ja Steven, ik ben ook voorstander van een setje winterbanden. Je spaart er je zomerbanden en velgen mee en het geeft je een veilig gevoel om mee te rijden op de huidige smurriebaantjes van tegenwoordig. Zie ook in mijn show & shine voor mijn foto's. :wink:

kleinen_joris
MINI-aholic

Berichtdoor kleinen_joris » Di Nov 27, 2007 20:27

Ik heb geen winterbanden :grin:

Deze zondag wat zot gedaan in de haven van antwerpen ( regen + natwegdek ) en de grip was nog steeds subliem :D

Ik moet geen winterbanden hebben

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Di Nov 27, 2007 22:44

smetje schreef:ja het is hier redelijk doods de laatste tijd...

gaat ge deze banden op de huidige velgen steken?

waarschijnlijk wel.. maar ben er nog ni uit of ik het nu echt ga doen ofniet... :D

@ Minibandit.... zit jij ook in je winterslaap dan... :grin: :P

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Wo Nov 28, 2007 5:19

sscooper schreef:@ Minibandit.... zit jij ook in je winterslaap dan... :grin: :P

gelijk al de rest hier blijkbaar hé !!!

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Wo Nov 28, 2007 11:23

minibandit schreef:
sscooper schreef:@ Minibandit.... zit jij ook in je winterslaap dan... :grin: :P

gelijk al de rest hier blijkbaar hé !!!

kzie echt uit naar de shoot op 09/12 ( hopen op goei weer) dan kunne we elkaar eindelijk nog eens allemaal treffen... :P

jbcola
MINI Master

Berichtdoor jbcola » Ma Dec 03, 2007 16:54

Het ziet er niet echt goed uit hé voor de shoot :(

Hoe is de prijs van die winterbanden? Heb nl geen zin om daar een massa eurotjes aan uit te geven??

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Dec 03, 2007 16:58

ik snap dat eigenlijk niet goed van die winterbanden... :?
ik rij onderstussen al enkele jaren met de auto en heb eigenlijk nog nooit speciale winterbanden gehad !!!
en heb ze eigenlijk nog niet echt gemist...belgië is géén winterbandenland,
volgens mij zijn dat idd xtra kosten die niet hoeven :oops: :shock:

jbcola
MINI Master

Berichtdoor jbcola » Ma Dec 03, 2007 17:13

Heb je gelijk ALS het niet sneeuwt zoals vorig jaar, maar als het wel sneeuwt voel je toch echt een groot verschil!
Op al mijn auto's heb ik winterbanden gehad en meestal koop ik die 2dehands maar voor de mini is dat nogal moeilijk om ze te vinden :(

Terug naar “Show & Shine - MINI”