De toekomst ziet er ook leuk uit

Leecood schreef:Jou konfiguratie vond ik best wel grappig.....
Allez zeg, die handleiding en dat rokerspakket wat je niet gebruikt....
Toy toy...mooie velgen...
minibandit schreef:zou het sportonderstelleke van de S er voor iets kunnen tussenzitten![]()
ik zie dat in jouw configuratie nergens bijstaan dus de jouwe staat op z'n comfortabele standaard ophanging![]()
enfin comfort boven sportiviteit dan maar zeker![]()
tot er deftig bochtenwerk aan te pas komt![]()
Xefke schreef:Hier met m'n facelift S'ke geen problemen hoor...
Alleen hoor ik zo soms bij het vertrekken een geschuur, zo het zelfde geluid als in de tijd een slechte distributieriem.... iemand een idee wat dit is? Heb dat sporadisch bij vertrekken, meestal als ik vertrek met de wielen gedraaid....
Danyboy schreef:Xefke schreef:Hier met m'n facelift S'ke geen problemen hoor...
Alleen hoor ik zo soms bij het vertrekken een geschuur, zo het zelfde geluid als in de tijd een slechte distributieriem.... iemand een idee wat dit is? Heb dat sporadisch bij vertrekken, meestal als ik vertrek met de wielen gedraaid....
Rij je met run-flat banden, kan daar van zijn, neem even de zoekfunctie hier en zoek eens naar schurend geluid, je kan daar wat lezen hierover.
Danyboy schreef:Danyboy schreef:Xefke schreef:Hier met m'n facelift S'ke geen problemen hoor...
Rij je met run-flat banden, kan daar van zijn, neem even de zoekfunctie hier en zoek eens naar schurend geluid, je kan daar wat lezen hierover.
Ben even gaan zoeken en het staat bij problemen en fouten onder het topic schurend geluid vooraan.
Xefke schreef:Hier met m'n facelift S'ke geen problemen hoor...
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten