Lampje ruitenvloeistof niveau blijft branden

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
Clairetje MCCabrio
MINI Driver

Lampje ruitenvloeistof niveau blijft branden

Berichtdoor Clairetje MCCabrio » Ma Mei 12, 2008 15:44

Hallo

Ik zit met een probleempje , wanneer ik de sleutel in het contact steek of de motor start dan gaat telkens een geel lampje branden , aan de hendel waar ik de ruitenwissers mee bedien , als ik me niet vergis is dit toch om aan te duiden dat het niveau van de ruitenvloeistof niet meer voldoende is , echter is dit wel meer dan voldoende want ik heb hem onlangs pas laten bijvullen , ik heb dersffs ook nog wat water erbijgevoegd dat het echt wel meer dan genoeg is , maar nog blijft het lampje steeds flikkeren , iemand enig idee hoe ik dit kan wegkrijgen , of wat eventueel een andere ookzaak zou kunnen zijn ?
Tis deze week echt wel niet de week vr mn minike al paar kleine dingen die er deze week aan schelen , maar het raakt wel opgelost ;)
Alvast bedankt ,
Groetjes Claire

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Mei 12, 2008 22:07

Is er dan een lampje voor de ruitenvloeistof.... :?
Niks van aan volgens mij maar soit
Kan je eens juist zeggen hoe het lampje deruit ziet want het probleem zal je toch ergens anders moeten zoeken

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Ma Mei 12, 2008 22:13

Bij de facelifts zit er idd een lampje op de top van de ruitenwisserhendel dat aangeeft als je reservoir bijna leeg is.
Als het reservoir vol is en het lamje brandt toch dan zal best het contactje ervan eens bekeken worden, zien als het niet blijft hangen.

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Mei 12, 2008 22:21

ik leer hier vanalles bij...
dan zal bij mij ook iets mis zijn want nog nooit zoiets zien branden en ik rij meer rond zonder sproeivloeistof dan met :?

Clairetje MCCabrio
MINI Driver

Berichtdoor Clairetje MCCabrio » Ma Mei 12, 2008 23:44

varavital schreef:Bij de facelifts zit er idd een lampje op de top van de ruitenwisserhendel dat aangeeft als je reservoir bijna leeg is.
Als het reservoir vol is en het lamje brandt toch dan zal best het contactje ervan eens bekeken worden, zien als het niet blijft hangen.

Idd morgen best even nakijken , indien ik de fout nie vind best even contact opneme met de mini dealer , dees week is echt wel de week ni vr mn minike :p
boomsap en vogeluitwerpselen op de motorkap dat was ingebrand door de zon( en dat was maar van 1 dag want ik was dat onmiddelijk af , maar op het werk ni gezien natuurlijk eh en prijs ) , al goed dat mn vriend wonderproducten heeft van meguiars en dat gelukkig alles weg is , dan dat lampje , en gistere nog signaal dat er een nagel in mn band zat , dus morgen weer nieuwe band late zette :p.
En dan is mn minitje weer tip top in orde en kan ik weer verder rijden ;)
Alvast mercikes voor de reacties
Groetjes

Terug naar “Problemen en fouten”