Ik ben 30 winters oud nu en een ferme autoliefhebber ....zo ben ik reeds jarenlang lid vd fordclub.
Reeds enkele ford fiesta's in mijn bezit gehad , maar ik vond het tijd voor wat leukers .
De mini is altijd een tof auto'tje geweest , al vond ik hem nooit echt heel mooi binnenin en duur .
Nu met het nieuwe model en zeker met de verbeterde kwaliteit , vind ik het gewoon Dé minihatch to go for . Al moet ik toch zeggen , die BMW 1-serie is ook serieus aantrekkelijk.
Ford heeft zowieso afgedaan, vooral als je nu de prijs beziet vd basis fiesta's .
Zelf ben ik nog volop aan het sparen en aan het rondzien , uithoren , genieten vh opzoekwerk etcetc ... altijd leuke periode vind ik

Mijn aankoop komt er pas rond 2010 , misschien vroeger .
Nu aangezien ik een bedrijfswagen heb , geniet ik vh sparen en wil niet meteen een beslissing nemen. Ingeval de MINI , zou ik 'minstens' een cooper s willen en liefst een JCW . Al heb ik geen idee ervan , is dat gewoon een serieproduktie-model ?! of kan ik het vergeten tegen 2010?
Oh ja , ik werk als carcleaner bij verschillende bmw-garages , mercedes , volvo etcetc en binnenkort bv ook op het autosalon

ps: ik ben ook geregged op bimmerboard tijdje terug

Mvg