(MO) Openingsrit 15/03/2009
- kleinen_joris
- MINI-aholic
kleinen_joris schreef:Een bende bospoepers:
BETRAPT!!!!
hehe goeike...
Toch de openingsrit met glans kunnen meerijden na mijn klein accidentje afgelopen week.
En kijk als nieuwkomer direkt in de spotlight als bospoeper

kmoet zeggen toffe sfeer, leuke mensen, goei weer, SCHEUN minikes....
Super geslaagde rit ! jammer dat we iets vroeger moesten afhaken .
Maar dit smaakt naar MEER!
laat maar komen die ritjes...

Tja alles is hier weeral gezegd hé.
De rit zat goed in elkaar in een ook voor mij zeer bekende omgeving.
Minpuntje vonden ook wij de foto's. Letters zoeken geen probleem (op voorwaarde dat ze niet achter op verkeersborden staan) deze staan naast de baan en die zie je meestal wel. Maar foto's van postuurkes in den hof of andere rariteiten die zoek je dikwijls te ver van de weg af en de stoep is dan al vlug geraakt. En dat willen we volgens mij geen van allen.
Al is het als organisator natuurlijk niet simpel om een schifting door te voeren, daarom bij deze... chapeau voor de organisatie!!
De rit zat goed in elkaar in een ook voor mij zeer bekende omgeving.
Minpuntje vonden ook wij de foto's. Letters zoeken geen probleem (op voorwaarde dat ze niet achter op verkeersborden staan) deze staan naast de baan en die zie je meestal wel. Maar foto's van postuurkes in den hof of andere rariteiten die zoek je dikwijls te ver van de weg af en de stoep is dan al vlug geraakt. En dat willen we volgens mij geen van allen.
Al is het als organisator natuurlijk niet simpel om een schifting door te voeren, daarom bij deze... chapeau voor de organisatie!!
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Terug naar “Berichten Van Meetings”