uitlaat zelf plaatsen
devil, da ca va nog. qualiteit is iets anders
op de keuring doen ze nie lastig voor uwen uitlaat ze kijken gewoon naar de uitstoot die hij doet. indien een volledige lijn op de wagen ouder dan het jaar 1992. dan moet ge wel certificaat hebben alleen voor de volledige lijn. dan nog zolang uw cat er hangt of een of andere catvervanger doen ze niet lastig.
heb dit nu al op drie wagens gehad en iedere keer groene kaart op de schouwing.

op de keuring doen ze nie lastig voor uwen uitlaat ze kijken gewoon naar de uitstoot die hij doet. indien een volledige lijn op de wagen ouder dan het jaar 1992. dan moet ge wel certificaat hebben alleen voor de volledige lijn. dan nog zolang uw cat er hangt of een of andere catvervanger doen ze niet lastig.
heb dit nu al op drie wagens gehad en iedere keer groene kaart op de schouwing.
supersprint de lijn zonder cat vervanger is 1000?
cat vervanger nog eens 1000?
milltek is nie zo duur. ietske duurder dan de playmini.
maar supersprint is wel top kwaliteit en een van de enigste uitlaten die u 20pk meer geeft. en lekkere luide sound.
ge hebt ook de invidia. die is zo een 700?. super vette sound
en dan de lijnen die we invoeren bij vt-sports een 500? volledig inox.
cat vervanger nog eens 1000?
milltek is nie zo duur. ietske duurder dan de playmini.
maar supersprint is wel top kwaliteit en een van de enigste uitlaten die u 20pk meer geeft. en lekkere luide sound.
ge hebt ook de invidia. die is zo een 700?. super vette sound
en dan de lijnen die we invoeren bij vt-sports een 500? volledig inox.
Remus, moet afgezaagd worden , allee dat was toch zo bij de mijne.
All in geplaatst had ik die voor 290 euro.
Ik weet dat de mijne niet past op die van de cabrio. Want Bjorn dient zijn Supersprint vanonder de Cooper te laten aanpassen voor de cabrio.
Ik weet niet of er voor de cabrio al sportuitlaten zijn eerlijk gezegd.
All in geplaatst had ik die voor 290 euro.
Ik weet dat de mijne niet past op die van de cabrio. Want Bjorn dient zijn Supersprint vanonder de Cooper te laten aanpassen voor de cabrio.
Ik weet niet of er voor de cabrio al sportuitlaten zijn eerlijk gezegd.

My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Even opgezocht :
Remus uitlaat voor de Cooper Cabrio bestaat al in 2 versies. De gewone uitlaatdemper, en een versie met een pijp links en rechts :
http://www.remus.at/product.php?option= ... ectDtlID=0
Prijzen zijn wel zonder btw en werk en voor in Oostenrijk.
Zal eens gaan zoeken om ze hier te vinden, tenzij dat iemand een goede leverancier weet bv. in de buurt van Gent en Zottegem ? Misschien kan ik ze via mijn werk ook wel bestellen. Op mijn 2wieler had ik een dubbele Remus, maar dat was toch wel wat teveel van het goede...
Zal eerst eens naar die van Morty luisteren op de BBQ
Remus uitlaat voor de Cooper Cabrio bestaat al in 2 versies. De gewone uitlaatdemper, en een versie met een pijp links en rechts :
http://www.remus.at/product.php?option= ... ectDtlID=0
Prijzen zijn wel zonder btw en werk en voor in Oostenrijk.
Zal eens gaan zoeken om ze hier te vinden, tenzij dat iemand een goede leverancier weet bv. in de buurt van Gent en Zottegem ? Misschien kan ik ze via mijn werk ook wel bestellen. Op mijn 2wieler had ik een dubbele Remus, maar dat was toch wel wat teveel van het goede...
Zal eerst eens naar die van Morty luisteren op de BBQ

Terug naar “Engine & Performance”