waar heb je dat leuke speeltje gekocht?
Stafke's Blue Lightning Clubman S
Dit is nu mooi sé!
Een uitbegreide duidelijke en goed ondersteunde test.
Daar heb je wat aan
En cijfers liegen nooit!
Ben wel niet akkoord met je conclusie over de IC....
Je bent precies teleurgesteld dat de IAT niet lager ligt...
Maar als je dan vergelijkt met die van Smetje, moet je wel rekening houden met het feit dat hij maar met 0.87 bar rijdt!!!
Uw IAT zonder IC zou een pak hoger zijn hoor, dus het ding doet zijn werk behoorlijk.
Met de sportknop zou ik vanaf nu wel heel zuinig omspringen hoor.
1.5 bar...........
Da's meer dan 70% meer dan standaard en zelfs 15% meer dan de JCW. Over opgevezen tubodruk gesproken
Een uitbegreide duidelijke en goed ondersteunde test.
Daar heb je wat aan
En cijfers liegen nooit!
Ben wel niet akkoord met je conclusie over de IC....
Maar als je dan vergelijkt met die van Smetje, moet je wel rekening houden met het feit dat hij maar met 0.87 bar rijdt!!!
Uw IAT zonder IC zou een pak hoger zijn hoor, dus het ding doet zijn werk behoorlijk.
Met de sportknop zou ik vanaf nu wel heel zuinig omspringen hoor.
1.5 bar...........
Dangixxer schreef:Ben wel niet akkoord met je conclusie over de IC....
Me
Je hebt gelijk, ik had er ook aan gedacht, maar nadien is dat spoor wel uit men gedachten verdwenen .... dus toch wel behoorlijk.
Vandaag dan eens een 0-60 mph test gedaan ..... 6.1 sec
Zie grafiekje
eerste grafiekje 6.2 sec
2de grafiekje 6.1 sec
In de 2de grafiek zie je zelfs een terugval van 1ste naar 2de versnelling ( slecht geschakeld ) => volgende keer beter
bij 26° => moet dus nog beter kunnen
Tha MiNi schreef:Xefke schreef:Mooie grafiekskes,
Zo'n machientje, werkt da ook me mac?![]()
Vm-ware installeren eNiet dat ik direct weet![]()
T'zit er toch niet bij zie ik en op de website zie ik er ook niks van staan.
Stafke, van waar komt da bakske ?
kzou da ook wel nog willen , gewoon op de ODB fiche aansluiten ?
Yup idd, gewoon op obd fiche aansluiten.
http://www.dashdyno.net/
En idd, vmware installeren
leuk deze resultaten te lezen
zal binnenkort ook eens laten chippen maar zonder ic en dan pas kunnen we kijken wat het echte verschil is.
of een ic nu echt nodig is heb ik ook mijn twijfels, hoeveel keer is het zo warm als deze week
denk dat bij normaal straatgebruik en af en toe eens een sprintje aan de lichten de originele ic ook al voldoende zal zijn.
zal binnenkort ook eens laten chippen maar zonder ic en dan pas kunnen we kijken wat het echte verschil is.
of een ic nu echt nodig is heb ik ook mijn twijfels, hoeveel keer is het zo warm als deze week
denk dat bij normaal straatgebruik en af en toe eens een sprintje aan de lichten de originele ic ook al voldoende zal zijn.
Vandaag in de garage geweest om nieuw achterlicht te laten plaatsen.
Alles ok, enkel dan het feit dat ze met de voorste velg tegen de brug hebben geschuurd.
5cm lange kras op de velg
Nu erkennen ze wel de fout en ze gaan het herstellen.
Nu vroeg ik me af hoe ze zoiets het beste doen.
Volgens ik ze hoorde zeggen is het geen poederlack en zouden ze die matt zwart herspuiten .... verf wordt ook niet gebakken.
Graag wat meer info van kenners
Alles ok, enkel dan het feit dat ze met de voorste velg tegen de brug hebben geschuurd.
5cm lange kras op de velg
Nu erkennen ze wel de fout en ze gaan het herstellen.
Nu vroeg ik me af hoe ze zoiets het beste doen.
Volgens ik ze hoorde zeggen is het geen poederlack en zouden ze die matt zwart herspuiten .... verf wordt ook niet gebakken.
Graag wat meer info van kenners
soms zoude ze toch....
Ik sta persoonlijk heel sceptich tegenover het "repareren" van zo'n velgschade...
Welke kleur gaan ze gebruiken? Even mat, even blinkend? Want waar haal je de kleurcode die "baracuda" gebruikt heeft?
Gaan ze heel de velg herdoen? Of plaatselijk wa "bijschilderen"?
En zoals je al zei: "achteraf wat overspuiten is nooit zo sterk"
Ik hoop het beste want is toch nooit leuk om schade te hebben waar je zelf geen schuld treft
Ik sta persoonlijk heel sceptich tegenover het "repareren" van zo'n velgschade...
Welke kleur gaan ze gebruiken? Even mat, even blinkend? Want waar haal je de kleurcode die "baracuda" gebruikt heeft?
Gaan ze heel de velg herdoen? Of plaatselijk wa "bijschilderen"?
En zoals je al zei: "achteraf wat overspuiten is nooit zo sterk"
Ik hoop het beste want is toch nooit leuk om schade te hebben waar je zelf geen schuld treft
eriks schreef:Gaat het geen verschil geven met de andere velgen?
Heel jammer dat het gebeurd is, maar ja een fout maken is rap gebeurd en is toch al iets dat ze fout toegeven, konden even goed hun neus laten bloeden.
Da's waar Eric, maar ze garanderen het dat het perfect zal zijn.
Dus afwachten hé.
Maar idd, zonder twijfel hebben ze toegegeven en wordt hersteld.
Terug naar “Show & Shine - MINI”