TOY story part 2: the next level .

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Zo Aug 17, 2008 12:18

echt zalig jou nieuw speeltje .... :D 8)

freakymini
MINI-aholic

Portier grepen in carbon

Berichtdoor freakymini » Di Aug 19, 2008 7:36

Hoi,

Heb de portier grepen in carbon ook besteld heb ze misschien vandaag :grin:
Nu maar hopen dat ik ze geplaatst krijg :oops: :cry: :D

wannes
MINI-aholic

Re: Portier grepen in carbon

Berichtdoor wannes » Di Aug 19, 2008 14:55

freakymini schreef:Hoi,

Heb de portier grepen in carbon ook besteld heb ze misschien vandaag :grin:
Nu maar hopen dat ik ze geplaatst krijg :oops: :cry: :D

gaat ee, heel ander zicht geven ...hopelijk gaat het wat makkelijk gaan :?

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Aug 19, 2008 15:01

ben afgelopen zondag met de mini naar de ring geweest ...man man wat een kar!!

the old king is dead..long live the king :wink:

perfect op de autostrade ( zelfs effe de 255 op teller getikt ..en was nog niet ten einde maar met 1600 km op de teller ga je niet liggen forceren :grin: )
en magistraal op de binennbanen!
en de ring is gewoon zijn speelterrein...
de TOY was al straf , maar mega turbo mindy is zowaar nog straffer

freakymini
MINI-aholic

Berichtdoor freakymini » Di Aug 19, 2008 17:55

Thx Wannes

Dank zij u weet ik dat er carbon portier grepen zijn,
eindelijk verlost van de goedkoop ogende plastieken.
:grin: :D Nu maar hopen dat ik ze op krijg :grin:

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Sep 09, 2008 16:37

vvor al diegene die me in het verleden al een pm stuurde om te informeren achter mijn oem stukken...ik ben jullie niet vergeten , maar aangezien ze pas op 24 september mijn aeropack gaan plaatsen ga ik daarna pas een bestelwagen regelen om achter de stukken te gaan...

Minichael
MINI-aholic

Berichtdoor Minichael » Vr Sep 26, 2008 14:59

Heb de toy vandaag zien staan bij de carrosserie in Halen(van osch)

Zonder de achterbumper, hhhmm JCW bumpers are coming :D :D

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Vr Sep 26, 2008 20:48

Ik heb hem deze week ook gezien op de industrie in Tienen net voorbij Van Osch, ikzelf was met de vrachtwagen :wink: .

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Sep 30, 2008 10:12

het is al een klucht geweest met mijn kar... vorige week woensdag binnen gedaan om af te werken..en vandaag nog steeds niet terug... ze hadden het voor elkaar gekregen om er kleurverschil op te spuiten...
de bumers werden in halen gespoten en gemonteerd in tienen... bleek dus dat er een serieus kleurverschil op zat...enige mogelijkheid..de complete wagen naar halen rijden en op de wagen zelf een staal nemen en maken...
maar aangezien het dan al donderdagmiddag was toen ze hem weg moesten brengen..zou het voorzeker de vrijdagavond niet meer in orde komen...
dan maar mijn hoop op maandag gevestigd... en wat bleek...het resultaat was nog niet bevredigend en de achterbumper moest nog maar eens opnieuw....verf zal er no wel genoeg op staan :?
ben dan gisteren in een kolère in mijn kar gesprongen om dat daar eens allemaal van dichtbij te bekijken..en ze hadden geluk dat het beestje al opnieuw in elkaar stak , en dat het eigenlijk best wel knap is ..daardoor was ik al een beetje gekalmeerd :)
nu gingen ze hem gisteren nog kuisen , en mag ik hem straks gaan ophalen...
moet zeggen dat de carbon diffusior hem wel mooi staat..
8)

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Di Sep 30, 2008 12:31

Het komt al bij al nog in orde dan. Ik ben benieuwd naar de foto's :)

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Sep 30, 2008 12:47

man man BENDE PRUTSERS!!!!!!
ben haar daarnet gaan halen... en onderweg naar huis werd al duidelijk dat de linkse spiegelkap er niet goed op stond... thuis aangekomen pak ik ze vast ...en ik kan ze er zo afnemen...ok het is een kliksysteem , en als iik een beetje pruts zal ik dat daar wsl ook wel opnieuw opkrijgen...maar dat is gtvd toch niet aan mij om dat te doen..voor hetzelfde breekt er een klemmetje af en is alles om zeep...!!!!!!!
en het logo van JCW dat normaall onderaan mijn grill moet staan is gewoon verdwenen... weg ..zelfs niet op een andere plaats ..gewoon weg!!!!

nu hebben ze één groot probleem daar in tienen.... het is de wagen van mijn madam...en die heeft veel minder woorden dan ik... en het eerste wat ze nu gaat doen is juist na de middag een bezoekje brengen aan VanOsch... ik wil er niet bij zijn :twisted:

dat is toch allemaal niet meer normaal???

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Di Sep 30, 2008 13:02

Da snap ik dus ni hé... je koopt daar een wagen van +40 000 euro ? of 't scheelt ni veel en dan hebben ze nog ni het fatsoen van alles deftig te doen....
Het is blijkbaar overal zo een beetje... hoe vaak ben ik al ni moeten terug gaan naar de dealer omdat ze bij het oplossen van 1 ding iets anders verprutsen...

Ik hoop dat 't snel in orde komt wannes! Dit kan gewoon niet vind ik... :evil:

Minichael
MINI-aholic

Berichtdoor Minichael » Di Sep 30, 2008 17:18

Da zijn dezelfde mannen die aan mijn mini hebben geprutst :?

Hier ook een probleem hoor, airbaglampje blijft branden en de standlichten werken niet meer :evil: ==> moet woensdag terug....

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Di Sep 30, 2008 18:13

Bij de works van Krist'l hadden ze het wel gezien
Bij de NAM ( VW ) garage zochten ze naar de logo's om te versteken, maar de dag ervoor had ik ze er al gaan afnemen om verdwijning te vermijden.

Om maar te zeggen dat die VW garage precies meer afweet van JCW dan sommige bmw garage's .....

Snap het soms ook niet.

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Di Sep 30, 2008 18:40

Liegt ni meteen altijd aan de dealer maar eerder aan de mensen die er in de werkplaats staan...
Maar als je zi wat meer leest en hoort, dan is da precies wel overal... misschien betere opleidingen aan de techniekers geven? :roll:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Di Sep 30, 2008 19:41

Xefke schreef:Liegt ni meteen altijd aan de dealer maar eerder aan de mensen die er in de werkplaats staan...

en wie neemt die "prutsers" dan aan... :twisted:

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Di Sep 30, 2008 19:52

Dangixxer schreef:
Xefke schreef:Liegt ni meteen altijd aan de dealer maar eerder aan de mensen die er in de werkplaats staan...

en wie neemt die "prutsers" dan aan... :twisted:

Touché :grin:

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Di Sep 30, 2008 21:09

Ik hoop dat er snel een einde komt aan die ellende. Ge zou er echt zot van worden.

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Sep 30, 2008 22:17

nog meer miserie.....toen ik darnet thuiskwam en mijn wagen in de garage onder de spots eens deftig bekeek....staat vol met krassen :twisted:

daarom ook wsl dat ze hem bij de carrosserie buiten in de regen hadden gezet toen ik hem gaan afhalen ben....
laat het nu juist de kwaliteit van de lak zijn waar ik altijd zo streng op ben....ik poets mijn wagen altijd zelf of laat hem kuisen door iemand die het even goed doet dan ikzelf we gebruiken de beste produkten en de zachtste poetsdoeken...
en dan doe je uw wagen binnen voor een aeropack en je krijgt hem terug vol krassen...
ik laat het hier niet bij..morgenvroeg sta ik in de garage..en ze zullen met goede voorstellen over de brug moeten komen... want deze keer ga ik verder...tot aan de top en erover...want dan kennen ze mij nog niet.

kleinen_joris
MINI-aholic

Berichtdoor kleinen_joris » Di Sep 30, 2008 22:18

wannes schreef:nog meer miserie.....toen ik darnet thuiskwam en mijn wagen in de garage onder de spots eens deftig bekeek....staat vol met krassen :twisted:

daarom ook wsl dat ze hem bij de carrosserie buiten in de regen hadden gezet toen ik hem gaan afhalen ben....
laat het nu juist de kwaliteit van de lak zijn waar ik altijd zo streng op ben....ik poets mijn wagen altijd zelf of laat hem kuisen door iemand die het even goed doet dan ikzelf we gebruiken de beste produkten en de zachtste poetsdoeken...
en dan doe je uw wagen binnen voor een aeropack en je krijgt hem terug vol krassen...
ik laat het hier niet bij..morgenvroeg sta ik in de garage..en ze zullen met goede voorstellen over de brug moeten komen... want deze keer ga ik verder...tot aan de top en erover...want dan kennen ze mij nog niet.

Das toch allemaal kl*te ze. Zoveel geld op tafel leggen, jouw volledig vertrouwen geven aan die garage en dan zien hoe ze het volledig omzeep helpen.

Hopelijk komt het in orde :wink: !

Terug naar “Show & Shine - MINI”