R56 Turbo S " with Alpina's 18 + toyo

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Zo Dec 28, 2008 21:53

15.001eur! :grin:
Interesse allom voor deze MINI 8)

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Zo Dec 28, 2008 23:03

mannekes is nu goe ja !!! ik weet dat je hem allemaal wilt :P :D

als jullie opkopers zouden zijn amai !!!! dan verkopen voor + 8000 eur zeker !! :D

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Zo Dec 28, 2008 23:14

sscooper schreef:mannekes is nu goe ja !!! ik weet dat je hem allemaal wilt :P :D

als jullie opkopers zouden zijn amai !!!! dan verkopen voor + 8000 eur zeker !! :D

+ 8000..... :roll:
ik ken u...!!!! LOOOOOOOOOOL :oops: :D

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Dec 28, 2008 23:38

sscooper schreef:mannekes is nu goe ja !!! ik weet dat je hem allemaal wilt :P :D

ja Steven...als ge een raar spelleke begint kunde even raar reacties verwachten hé !!

komt bij mij een bekke over, da ge die aankoop een in een opwelling hebt gedaan,
en er nu al een bekke spijt van hebt !!

ook gezien de voorhistorie hier over het "onverwacht" krijgen van enkele "doodnormale" zaken zoals BIV ed............. :-k

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Zo Dec 28, 2008 23:54

minibandit schreef:

ja Steven...als ge een raar spelleke begint kunde even raar reacties verwachten hé !!

komt bij mij een bekke over, da ge die aankoop een in een opwelling hebt gedaan,
en er nu al een bekke spijt van hebt !!

ook gezien de voorhistorie hier over het "onverwacht" krijgen van enkele "doodnormale" zaken zoals BIV ed............. :-k

als ge dat zo al opneemt amai dan !! ?? :shock:

ik vind da ni normaal nee dat ze me 2 weken tijd geven voor die BIV na de aanrekening te ontvangen .... ( als ze moete betalen kun je maanden wachten zene) , (spreek van ondervinden)
want als ik hem wegdoe is die BIV ook voor goe weg want die is al betaald dus die doet er ni toe !!!

en een raar spelleke?? mag je u auto dan niet te koop zetten om te zien of hij mss voor meer kan verkocht worden ? vind ik de normaalste zaak ...

en heb daar zeker geen spijt van !!! en is zeker geen opwelling geweest als je weet dat ik al meer dan 4 jaar een S wou kopen maar dit niet ging ivm de verzekering .....

jammer dat mensen snel dingen verkeerd opnemen ... en linken leggen met andere zaken

:(

bon genoeg erover nu zeker want dit gaat uit de hand lopen ...

back on toppic !!!

wie gaat er mee een mooie shoot doen met de Mini s?

:wink:
Laatst gewijzigd door sscooper op Ma Dec 29, 2008 0:02, 2 keer totaal gewijzigd.

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Zo Dec 28, 2008 23:59

Dangixxer schreef:

+ 8000..... :roll:
ik ken u...!!!! LOOOOOOOOOOL :oops: :D

wat bedoel je daar juist mee? :shock: pm please :!:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Dec 29, 2008 0:02

woow Steven
tis maar een graptjen he Pol!

ik moet nu ook wel zeggen dak het vreemd vind om ne pas gekochten auto terug te koop te zetten.
Het zou bij mij zelfs ni opkomen om hem te koop te zetten als ik hem ni zou willen wegdoen....en ne nieuwen auto wilde toch ni wegdoen....?

voor de rest doede dermee wa ge wilt natuurlijk :wink:

ik weet nu wel ni dakik u succes moet wensen met de verkoop of net niet..... :?: :?: :?:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Dec 29, 2008 0:04

tis al goe...ik heb het begrepen !!!!!!
ik zwijg al :roll:

sscooper schreef:bon genoeg erover nu zeker want dit gaat uit de hand lopen ...

als ge zo gaat blijven reageren wel ja :evil:

en ja...via pm ...ge weet al wel wa mijn gedacht hierover is zeker !
btw...hier kunnen we idd nx van leren ... :cry:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Dec 29, 2008 0:06

btw...ik denk niet dat dit off-topic is hé...het gaat over uwen Mini Cooper S R56 Turbo full option ... dus ...volledig on topic :shock:

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Ma Dec 29, 2008 0:10

Dangixxer schreef:woow Steven
tis maar een graptjen he Pol!

ik moet nu ook wel zeggen dak het vreemd vind om ne pas gekochten auto terug te koop te zetten.
Het zou bij mij zelfs ni opkomen om hem te koop te zetten als ik hem ni zou willen wegdoen....en ne nieuwen auto wilde toch ni wegdoen....?

voor de rest doede dermee wa ge wilt natuurlijk :wink:

ik weet nu wel ni dakik u succes moet wensen met de verkoop of net niet..... :?: :?: :?:

de enige reden voor verkoop is dat ik hem voor een spotprijs heb kunnen kopen !!!

en ik mss nu wel ff wat euro's zou kunnen gebruiken omdat er aantal dingen gebeurd zijn ... fam omstandigheden enz ... voila :( ( btw niks met mel te maken enkel met me persoonlijk)

tis mijn droomauto dan ook een S en ik doe dit dan ook enkel maar omdat ik voel dat ik hem echt voor een koopje heb kunne kopen .. en dermee
Laatst gewijzigd door sscooper op Ma Dec 29, 2008 0:16, 1 keer totaal gewijzigd.

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Ma Dec 29, 2008 0:13

zone shoot zienik wel zitten !

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Dec 29, 2008 0:15

PEPI schreef:zone shoot zienik wel zitten !

de Peter...zo diplomatisch... :grin:

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Ma Dec 29, 2008 0:32

:grin:

Glinz
MINI Fan

Berichtdoor Glinz » Ma Dec 29, 2008 1:11

howlakes....

wa lees ik hier allemaal :grin:
iederren doet zijn goesting natuurlijk...
Ske zal niet weggaan daar ben ik zeker van hehe...
ik peins dat 2009 voor steven en nieuw uitdaging jaar wordt (met zen mini)
en ok mss een dipje, dat heeft iedereen wel is :roll:

just wait and see :evil:

JCW KILLER IN PROGRESS...

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Ma Dec 29, 2008 4:40

De Steven moet 't gewoon toegeven, na dattem 2 dagen geleden even in de mijne gereden heeft wil hij ne R53 :grin: :P :P :P

Ma Steven, ik begrijp de Gunter zijn reactie ook wel een beetje zenne, mijn eerste gedacht toen ik dit zag was ook dat je toch iets anders wou omdat je iets te snel gekocht zou hebben. Ook al blijkt dit nu niet het geval te zijn.

Ik zou de mijne zo nooit te koop zetten aangezien ik die zowieso hou tot het einde der dagen :oops: :grin:
Maar ieder heeft het recht te doen wat hij/zij wil, maar ook evenveel recht om zijn al dan niet ongezouten mening te geven.
Dus niet meteen TE hevig gaan reageren want tekst komt soms niet over zoals 't is :) :grin:

... just my 2 cents 8)

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Dec 29, 2008 6:56

Xefke schreef:De Steven moet 't gewoon toegeven, na dattem 2 dagen geleden even in de mijne gereden heeft wil hij ne R53 :grin: :P :P :P

Ma Steven, ik begrijp de Gunter zijn reactie ook wel een beetje zenne, mijn eerste gedacht toen ik dit zag was ook dat je toch iets anders wou omdat je iets te snel gekocht zou hebben. Ook al blijkt dit nu niet het geval te zijn.

Ik zou de mijne zo nooit te koop zetten aangezien ik die zowieso hou tot het einde der dagen :oops: :grin:
Maar ieder heeft het recht te doen wat hij/zij wil, maar ook evenveel recht om zijn al dan niet ongezouten mening te geven.
Dus niet meteen TE hevig gaan reageren want tekst komt soms niet over zoals 't is :) :grin:

... just my 2 cents 8)

AMEN!!! 8)

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Ma Dec 29, 2008 13:04

zo hevig heb ik niet gereageerd zene.. ik heb gewoon gezegt hoe het was .....

gewoon niet leuk als iemand zegt " als je een spelleke begint " terwijl dit verre van een spelleke is maar bloedserieus is..

ik zet hem niet zomaar te koop zene !! is met beetje pijn int hart !! en heeft zeker niet te maken met de R53 want ik vind dat de R56 naar mijn zin beter rijdt .....( das ieder zn mening eh)

ik vind het wel straf dat ik wordt beschuldig van hevig reageer ?? hierbij dan sorry Gunter was zeker ni de bedoeling ... maar tekst komt dan percies verkeerd over

kga het kort zeggen zit vrij diep in de shit !!

we zulle wel zien zeker !!
:?
Laatst gewijzigd door sscooper op Di Dec 30, 2008 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Ma Dec 29, 2008 14:47

:shock:

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Ma Dec 29, 2008 19:36

Per deze een overlevingskitje voor shitty situations,....

Keep de spirit up hé :wink:

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Vr Jan 02, 2009 12:09

thx voor de support !!! ;-) alles komt wel goe... :wink:

Terug naar “Show & Shine - MINI”