Droevig nieuws
het is naar mijn gedacht een heel goede garage , ze zijn eerlijk in hun prijsbeleid en vriendelijk. En ze zijn ook niet te beroerd om zelfs wagens die daar niet gekocht zijn , op de best mogelijke mannier te repareren ( zo is mijne maat er met zijne X5 , die hij ergens particulier tweedehands had gekocht , en die reeds lang uit garantie was , er met een probleem geweest , en ze hebben enkel maar de uren gerekend.Je moet overal geluk hebben , maar vriendelijkheid kost niks , en is al een goed begin.Diene Bart is echt wel ne goeie kerel . Heb je uw mini al?
- minibandit
- MINI Nutter
- MINICooper7
- MINI2 - Newbie
- minibandit
- MINI Nutter
Ik heb de mijne gekocht bij P. Smets in Lier. Wachttijd ..... 1 week.
P.S. Was wel stockwagen maar in de kleur die ik zocht. Heb er wel het glazen dak moeten bij nemen (aan salonvoorwaarden) en de licht en regensensor die ik in gedachten had moeten laten vallen. Voor de rest was ie zoals ik hem wou.
P.S. Was wel stockwagen maar in de kleur die ik zocht. Heb er wel het glazen dak moeten bij nemen (aan salonvoorwaarden) en de licht en regensensor die ik in gedachten had moeten laten vallen. Voor de rest was ie zoals ik hem wou.
Terug naar “General MINI Talk”