Hallo iedereen!
Lange tijd dat ik hier nog geweest ben. Vanmorgen ben ik gaan kijken naar het nieuwe model. Was al eens bij Daeninck gaan kijken en heb al een testrit gedaan met een cooper S maar...heb (eindelijk!!!) een cooper S in het zwart gezien.

Ik stoor me nog steeds aan de grille vooraan, die gestampte plastiek

, maar ze verzekerden me bij Verstraeten dat er een grille (chrome!) van een Cooper op gemonteerd kan worden. Hmm, nu begin ik te twijfelen, alleen, de motorkap vind ik minder. In die zin dat bij het oude model de welvingen meer uitgesproken, en in mijn ogen, mooier zijn. Er ligt hier wel een offerte te blinken met alle mogelijke opties (denk aan: verwarmde voorzetels, wit dak, witte spiegels, witte striping, xenonlampen, gps, pdc, chrome line interieur, bluetooth, i-pod aansluiting, open dak, 17 inch velgen, getinte ruiten..)
Nu nog de beslissing nemen. En ik twijfel van langsom meer, ik zou mijn auto missen, het typische geluidje van de servo, de uitgesproken lijnen van de motorkap.
Het is m'n eerste auto, misschien daardoor de emotionele waarde ervan

, maar toch, een cooper S..Wat ik eerlijk voor eerlijk het liefst zou willen, is dat ik ergens een nieuwe cooper S zou kunnen kopen maar dan wel het oude model..Helaas gaat dat niet

Dus ja, nu zit ik hier met m'n dilemma...Help!