Mini Mini-meeting in Gent
Wat denken jullie hier van : zaterdag 7 april op de parking van de Expo om 14u30.
Eens kennis maken met elkaar, de wagens eens bekijken, ...
Tot nu toe : Der Abt, Fred, RedYoeri, boeki
Er komt normaal gezien nog iemand mee met mij dat ook een Mini heeft.
Dus ik zou zeggen, moesten jullie ook nog volk kennen dat mee zou willen komen.
Eens kennis maken met elkaar, de wagens eens bekijken, ...
Tot nu toe : Der Abt, Fred, RedYoeri, boeki
Er komt normaal gezien nog iemand mee met mij dat ook een Mini heeft.
Dus ik zou zeggen, moesten jullie ook nog volk kennen dat mee zou willen komen.
Ok, geen probleem.
Dat blijft het volgende hetzelfde : 7 april, 14u30
Wie ? Der Abt, Fred, RedYoeri, boeki, Stan
Ik stel voor dat we dan de parking aan de Decascoop nemen, tenzij iemand een beter voorstel heeft.
De parking van de Carrefour in Oostakker zou ook wel goed zijn, maar het nadeel is dat je dan wel op een meer afgelegen plek zit natuurlijk.
Dat blijft het volgende hetzelfde : 7 april, 14u30
Ik stel voor dat we dan de parking aan de Decascoop nemen, tenzij iemand een beter voorstel heeft.
De parking van de Carrefour in Oostakker zou ook wel goed zijn, maar het nadeel is dat je dan wel op een meer afgelegen plek zit natuurlijk.
Geen probleem
Hier zijn nog eens alle gegevens voor deze spontane meet (niets speciaal, gewoon eens kennis maken met elkaar en de wagens eens bewonderen ).
Waar ? Auto 5 -> Kortrijksesteenweg 1133, Sint - Denijs - Westrem nabij de afrit Expo te Gent
Wanneer ? 7 april, 14u30
Moesten er nog mensen zijn die willen komen, iedereen is welkom

Hier zijn nog eens alle gegevens voor deze spontane meet (niets speciaal, gewoon eens kennis maken met elkaar en de wagens eens bewonderen ).
Waar ? Auto 5 -> Kortrijksesteenweg 1133, Sint - Denijs - Westrem nabij de afrit Expo te Gent
Wanneer ? 7 april, 14u30
Moesten er nog mensen zijn die willen komen, iedereen is welkom

Jammer, dan moeten we mekaar net gemist hebben ofzo. We hebben alleszinds nog een tijdje staan wachten, we stonden voor de auto 5 te wachten op de parking, maar hebben geen enkele mini gezien. Dus zijn we daarna naar de overpoort vertrokken (rond 3u30), was een leuke namiddag, jammer dat je er niet bij was.
Volgende keer toch maar nummers uitwisselen
Foto's post ik hier nog
Volgende keer toch maar nummers uitwisselen

Foto's post ik hier nog
Terug naar “Spontane Meetings”