vraagje ivm Nürburgring (Nordschleife)
Na een vermoeiend weekendje, veilig thuisgekomen van de ring. Naar aanleiding van het goede weer gisteren, in een rapke besloten om er een ringweekend van te maken, en kmoe zeggen het was super!!! Vroeger deed ik enkel daguitstappen maar dat is nu defenitief verleden tijd enkel nog ringweekends
Hier enkele foto's van afgelopen weekend,

Hier enkele foto's van afgelopen weekend,

Hier nog een kort filmpje waar sabine met haar ring taxi al driftend door Adenauer Forst scheurt
http://www.autojunk.nl/clips/view/139364

http://www.autojunk.nl/clips/view/139364
Re: vraagje ivm Nürburgring (Nordschleife)
Hehe, de eerste keer? tis gewoon mega... Wel opletten dat je je banden niet verbrand alsook je remmen. Niet vergeten dat het circuit ongeveer een 22 km is en dat de ondergerond niet dezelfde is als pakweg zolder waardoor de banden nogal makkelijk hun rubber verliezen. Mocht het toch zo zijn? Na 5000 km gewoon rijden zijn deze weer de oude (allez met een half centimetertje rubber minder uiteraard hehe)
succes
ps ticket kost 16 euro voor 4 ronden dacht ik
succes
Re: vraagje ivm Nürburgring (Nordschleife)
Didier schreef:Hehe, de eerste keer? tis gewoon mega... Wel opletten dat je je banden niet verbrand alsook je remmen. Niet vergeten dat het circuit ongeveer een 22 km is en dat de ondergerond niet dezelfde is als pakweg zolder waardoor de banden nogal makkelijk hun rubber verliezen. Mocht het toch zo zijn? Na 5000 km gewoon rijden zijn deze weer de oude (allez met een half centimetertje rubber minder uiteraard hehe)
succes
Ben ondertussen al 4 keer geweest naar de ring, en tis een echte verslaving volgende week ga ik terug, vorig jaar was het 17 euro voor 1 ronde, nu is de prijs opgetrokken naar 21 euro/ ronde, maar heb mij een 8 ronde kaart aangeschaft komt voordeliger uit en is gans het jaar geldig.

Terug naar “General MINI Talk”