Xefke's Cooper S
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Was eens aan't denken over nieuwe banden...
en ik weet dat er hier enkelen zijn die zeer tevreden zijn over de Toyo Proxes T1-R, maar na wat lezen doken de Goodyear Eagle F1 GS D3 op... deze zouden ook goed zijn...
Iemand ervaring met deze laatste? Of met beide?
Ff visualiseren
TOYO
GOODYEAR
Voor de toyo's vond ik een prijs van ongeveer 140 euro per stuk... is dit de normale prijs?
en ik weet dat er hier enkelen zijn die zeer tevreden zijn over de Toyo Proxes T1-R, maar na wat lezen doken de Goodyear Eagle F1 GS D3 op... deze zouden ook goed zijn...
Iemand ervaring met deze laatste? Of met beide?
Ff visualiseren
TOYO

GOODYEAR

Voor de toyo's vond ik een prijs van ongeveer 140 euro per stuk... is dit de normale prijs?
- minibandit
- MINI Nutter
minibandit schreef:de Toyo'kes...mmmmmmmm lekker !!
supergoede bandjes zowel droog als nat![]()
ook kwa comfort zijn ze super![]()
enkel die prijs...die moet nog een ietsepietsie omlaag kunnen![]()
al bij "Scheunemann" of "de Ring" gaan horen !!!??
Scheunemann hebbek gevonden via 't internet... maar de 2e kannek ni meteen vinden.
Spijtig dat er op de website van scheunenmann geen prijzen staan... vind zelfs niets terug van banden...
Eens een mailtje sturen morgen.
- minibandit
- MINI Nutter
beide zijn voor u toch in de geburen hé Kristof !!
ff tot daar bollen zou ik zeggen, persoonlijk contact geeft vaak een betere deal
ken je De Ring niet...? ze zitten op de ring van Lier !
CHECK THIS
ff tot daar bollen zou ik zeggen, persoonlijk contact geeft vaak een betere deal

CHECK THIS
minibandit schreef:beide zijn voor u toch in de geburen hé Kristof !!
ff tot daar bollen zou ik zeggen, persoonlijk contact geeft vaak een betere deal![]()
CHECK THIS
Mjah... maar ksta nu 7 dagen met de nacht... en tegen dak terug wakker ben is alles alweer toe...

Enig idee voor de prijs van die TOYO's, wat was de prijs bij de jouwe? Als ik dat mag vragen

Btw: voor de mensen die nog es willen lachen, JA ik kocht al m'n voorgaande banden bij de dealer en was dan rond de 700 a 800 eur kwijt...

Btw
Deze zijn wel mooi... maar of ze onder een DS mini passen vrees ik een beetje...
*EDIT*
Tijd over vannacht
zo zou 't dan zijn...

Deze zijn wel mooi... maar of ze onder een DS mini passen vrees ik een beetje...
*EDIT*
Tijd over vannacht

Laatst gewijzigd door Xefke op Ma Apr 07, 2008 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
jow, kzie in je topic dat je in de beginfase een tijdje rondgereden hebt met 16" velgen en nu bol je op 17", had je meer comfort met je 16" of totaal geen verschil. Tis me dat mijn vriendin nu het meest op pad is met de mcs maar ze vind dat hij veel te weinig comfort heeft en daardoor zou ze er graag 16" op willen.
Klein beetje meer comfort... je zit namelijk met een dikkere wang hé... die neemt iets meer schokken op.
Heb nog een setje 16 inch liggen trouwens...
http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=4801
Groeten
Heb nog een setje 16 inch liggen trouwens...
http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=4801
Groeten
OK
Vandaag productief dagje (alleja, namiddagje wegens nachtshift) geweest.
Toen ik opstond van"morgen" om 17u deed ik de deur open en daar stonden m'n nieuwe xenon lampjes (6000kelvin). Deze dus meteen geplaatst, 't is toch een merkbaar verschil. Mooi wit tov de toch wel verbazend gelige OEM xenons. Vannacht eens kijken wat 't geeft op de baan.
Daarna tegen half 7 richting Battel gereden. Daar even binnen gesprongen bij W&D Tuning voor wat info.
En ja hoor ........
De veren zijn EINDELIJK besteld
als alles goed zit komen ze volgende week aan, wanneer "de Marc" dan tijd heeft zullen ze eronder komen. Waarschijnlijk rond de 20e april, net de periode van de verjaardag, leuk cadeau voor mezelf
Ook even prijs gevraagd voor de TOYO's en de reparatie van 3 van m'n velgen.
Hiervoor zal ik vanavond of morgen nog een mailtje krijgen.
Als laatste nog een offerte gekregen van bij Scheunemann
- Pirelli Pzero Nero 205/40 17 kwam op 710,72 euro
- Toyo Proxes T1R 205/40 17 kwam op 602,03 euro
Zijn dit normale prijzen voor deze banden? (Zal vergelijken wanneer ik de prijzen van W&D Tuning krijg.)
*UPDATE*
Net mail gekregen van W&D Tuning ivm de banden.
De prijs per band (Toyo Proxes T1R Reinforced) is 140 euro, wat komt op een 560 euro geplaatst. Schilt alweer 40 euro. Mooie prijs lijkt me wel.
Tot zover dus m'n dagje
Groeten

Vandaag productief dagje (alleja, namiddagje wegens nachtshift) geweest.
Toen ik opstond van"morgen" om 17u deed ik de deur open en daar stonden m'n nieuwe xenon lampjes (6000kelvin). Deze dus meteen geplaatst, 't is toch een merkbaar verschil. Mooi wit tov de toch wel verbazend gelige OEM xenons. Vannacht eens kijken wat 't geeft op de baan.
Daarna tegen half 7 richting Battel gereden. Daar even binnen gesprongen bij W&D Tuning voor wat info.
En ja hoor ........
De veren zijn EINDELIJK besteld

Ook even prijs gevraagd voor de TOYO's en de reparatie van 3 van m'n velgen.
Hiervoor zal ik vanavond of morgen nog een mailtje krijgen.
Als laatste nog een offerte gekregen van bij Scheunemann
- Pirelli Pzero Nero 205/40 17 kwam op 710,72 euro
- Toyo Proxes T1R 205/40 17 kwam op 602,03 euro
Zijn dit normale prijzen voor deze banden? (Zal vergelijken wanneer ik de prijzen van W&D Tuning krijg.)
*UPDATE*
Net mail gekregen van W&D Tuning ivm de banden.
De prijs per band (Toyo Proxes T1R Reinforced) is 140 euro, wat komt op een 560 euro geplaatst. Schilt alweer 40 euro. Mooie prijs lijkt me wel.
Tot zover dus m'n dagje

Groeten
Terug naar “Show & Shine - MINI”