2007 MINI Cooper D ( Efficient Dynamics ) R.I.P.
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Spijtige zaak
.
Kameraad van me heeft vorig jaar met zijn BMW E30 M3 hetzelfde meegemaakt op de Ring, ongeval frontaal tegen de vangrail. Ik kan over dit geval zeggen dat de verzekering daarin niet tussenbeide komt omdat de Ring geen openbare weg is. De M3 is ondertussen hersteld, volledig nieuwe kop erop, op eigen kosten weliswaar.
Circuit rijden is op eigen risico en wordt daarom niet gedekt door de verzekering...of je zou een hele goede verzekering moeten hebben.
Hopelijk voor jou komt het wel in orde !!!!!!

Kameraad van me heeft vorig jaar met zijn BMW E30 M3 hetzelfde meegemaakt op de Ring, ongeval frontaal tegen de vangrail. Ik kan over dit geval zeggen dat de verzekering daarin niet tussenbeide komt omdat de Ring geen openbare weg is. De M3 is ondertussen hersteld, volledig nieuwe kop erop, op eigen kosten weliswaar.
Circuit rijden is op eigen risico en wordt daarom niet gedekt door de verzekering...of je zou een hele goede verzekering moeten hebben.
Hopelijk voor jou komt het wel in orde !!!!!!
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Update:
Tis nog niet in orde, nog wachten.
De verzekeringsmij heeft het in zijn kop gekregen om nu pas de passagier te verhoren aangaande de feiten
. Konden ze dit niet sneller doen godverdomme !
Dus donderdag gebeurt dit, hopelijk weet ik volgende week iets meer.
Ik moet niet meer zeggen dat het mijn kl*ten begint uit te hangen zekers ...
Tis nog niet in orde, nog wachten.
De verzekeringsmij heeft het in zijn kop gekregen om nu pas de passagier te verhoren aangaande de feiten

Dus donderdag gebeurt dit, hopelijk weet ik volgende week iets meer.
Ik moet niet meer zeggen dat het mijn kl*ten begint uit te hangen zekers ...
- minibandit
- MINI Nutter
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Eens met makelaar en nadien met 'dossierbeheerder' gesproken, die zei doodleuk dat het nog een maandje kon duren. Er moeten nog 'punten' besproken worden en dat kan nog tijd in beslag nemen. Wat wou ze natuurlijk niet zeggen.
Wat een zeverij man, kzit bijna 2 maand te sukkelen om op mijn werk te geraken en het kan nog een maand duren!
Wat een zeverij man, kzit bijna 2 maand te sukkelen om op mijn werk te geraken en het kan nog een maand duren!
- MY Dweiltje
- MINI Master
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Terug naar “Show & Shine - MINI”