Fre's mini 1
sorry voor de late reactie, maar ...zoot schreef:mooi.... het begint, het begint....
het stopt, het stopt

De kont is voor mij af, mss later van tijd spuit ik nog eens die handgreep.
Ik zou liever chroom spiegelkappen steken eerst. En als ik ergens een vind, een S zijroostertje. Meer gebeurt er voorlopig niet, wegens ik mag niet

Sorry voor m'n persoonlijke (mss ongezouten) mening.
Maar waarom zou je in godsnaam een S-rooster willen steken? Dat vind ik echt zo onnozel, hetzelfde met die mannen die een M3 logo op hun 316i plakken.
Het S-logo behoort toe aan de CooperS imo, het is dom om je auto sneller te doen lijken dan hij werkelijk is. Want amai, kheb al veel M3'kes afgereden hoor...
't Is niks persoonlijk hoor, integendeel, maar ik haat dergelijke logo praktijken
Maar waarom zou je in godsnaam een S-rooster willen steken? Dat vind ik echt zo onnozel, hetzelfde met die mannen die een M3 logo op hun 316i plakken.
Het S-logo behoort toe aan de CooperS imo, het is dom om je auto sneller te doen lijken dan hij werkelijk is. Want amai, kheb al veel M3'kes afgereden hoor...

't Is niks persoonlijk hoor, integendeel, maar ik haat dergelijke logo praktijken

Yoeri schreef:Sorry voor m'n persoonlijke (mss ongezouten) mening.
Het S-logo behoort toe aan de CooperS imo, het is dom om je auto sneller te doen lijken dan hij werkelijk is. Want amai, kheb al veel M3'kes afgereden hoor...![]()
kleuren en geuren dissscuteert men niet
agree Saint.
Ik heb witte zijpinkertjes gestoken (via ebay) en de twee latjes van het roostertje chrom? gespoten.
Ziet er perfect uit voor de mooie som van 10, 45 EUR voor de witte side repeaters en 2,65 EUR voor een busje Chroom. Dan nog wat afplaktape en wat gepruts om alles mooi af te plakken en te spuiten.
Ik heb witte zijpinkertjes gestoken (via ebay) en de twee latjes van het roostertje chrom? gespoten.
Ziet er perfect uit voor de mooie som van 10, 45 EUR voor de witte side repeaters en 2,65 EUR voor een busje Chroom. Dan nog wat afplaktape en wat gepruts om alles mooi af te plakken en te spuiten.
Nog eens wa foto's genomen van de mini:

Laatst gewijzigd door fred op Wo Mar 08, 2006 20:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Terug naar “Show & Shine - MINI”