was idd weer fun,
bedankt aan de organisatie en de sponsors, en nog eens extra aan Albert Motard,
die heeft meer dan zijn best gedaan en we hadden hem eigenlijk nodig, de groep was toch redelijk groot . . .
foto's volgen nog . . .
Info Folder New Mini Coastride S/E
Hey Guys,
Ook een formidastische dag gehad, goed ge?rganiseerd en veel fijne mensen ontmoet. Waarvoor ook onze dank Stan.
Foto's van mij gaan (als er een paar gelukt zijn) vermoedelijk pas tegen begin volgende week online wegens nog uitpakken, selecteren en eventueel corrigeren. Dus even geduld aub.
Morgen op 't gemakske een paar stikkers op de Mini plakken, enne, voor diegenen die morgen naar Olland gaan: veel plezier en wees voorzichtig onderweg.
Grtz.
J & M
Ook een formidastische dag gehad, goed ge?rganiseerd en veel fijne mensen ontmoet. Waarvoor ook onze dank Stan.
Foto's van mij gaan (als er een paar gelukt zijn) vermoedelijk pas tegen begin volgende week online wegens nog uitpakken, selecteren en eventueel corrigeren. Dus even geduld aub.
Morgen op 't gemakske een paar stikkers op de Mini plakken, enne, voor diegenen die morgen naar Olland gaan: veel plezier en wees voorzichtig onderweg.
Grtz.
J & M
- !nathalie!
- MINI Master
Stan, ook van mij bedankt voor de leuke dag !!! Echt Toppie organisatie
En natuurlijk ook voor de begeleider .. .Albert Motard voor de vriendelijke service onderweg
Ook leuk om weer eens een heel stel oude bekenden terug te zien en natuurlijk nieuwe te leren kennen.

En natuurlijk ook voor de begeleider .. .Albert Motard voor de vriendelijke service onderweg

Ook leuk om weer eens een heel stel oude bekenden terug te zien en natuurlijk nieuwe te leren kennen.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Stan, je weet al wat ik ga zeggen... ik had je al gefeliciteerd voor ik vertrok gisteren, het was echt een geweldige dag. Alles tot in de puntjes voorbereid. Ons zie je ook terug volgend jaar!
Eveneens aan Albert Motard, bedankt voor de goede zorgen
We kennen iedereen weer wat beter, ontmoeten er nog meer en meer. Meer moet dat niet zijn. Op naar de volgende meet!
Stan, zeker tot volgend jaar!
Eveneens aan Albert Motard, bedankt voor de goede zorgen

We kennen iedereen weer wat beter, ontmoeten er nog meer en meer. Meer moet dat niet zijn. Op naar de volgende meet!
Stan, zeker tot volgend jaar!
- Racing Green
- MINI Master
Terug naar “Berichten Van Meetings”