Mini gespot
- cooperke s
- MINI-aholic
cooperke s schreef:Vrijdag rond 1730-1745 op de brug van temse een Dark Silver MCS gespot met een hele familie erin..iemand van hier??
Dat zou de Vigar kunnen zijn, die is van temse en heeft een dark silver S met Works kit.
Laatst gewijzigd door Danyboy op Za Apr 14, 2007 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Danyboy schreef:cooperke s schreef:Vrijdag rond 1730-1745 op de brug van temse een Dark Silver MCS gespot met een hele familie erin..iemand van hier??
Dat zou de Vigar kunnen zijn, die is van temse en heeft een dark silver S met Woks kit.
Works 210 PK kit is inderdaad meer geschikt om in te wokken dan om mee te racen momenteel

grand_cru schreef:Danyboy schreef:cooperke s schreef:Vrijdag rond 1730-1745 op de brug van temse een Dark Silver MCS gespot met een hele familie erin..iemand van hier??
Dat zou de Vigar kunnen zijn, die is van temse en heeft een dark silver S met Woks kit.
Works 210 PK kit is inderdaad meer geschikt om in te wokken dan om mee te racen momenteel![]()
Onnozelaar

No it wasn't me. At that time I was indeed with my family, driving my buske on the E17 direction Antwerp.
My 210 bhp... hmmm was resting in the garage.
Cooperke S. What colour is your MCS???
My 210 bhp... hmmm was resting in the garage.

Cooperke S. What colour is your MCS???
Laatst gewijzigd door vigar op Zo Apr 15, 2007 0:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- cooperke s
- MINI-aholic
- cooperke s
- MINI-aholic
vigar schreef:Is it the one with White Bonnet strips? Last week I saw a MCS like yours parked if front of VF in bornem in front of the reception.Was it you by any chance?
Nope ik werk in vilvoorde op kantoor..dus da was een andere

Zondag 2 dark silver MCS'sjes gespot..eentje in waasmunster close to the lekkerbek met denk ik een mini2 sticker..en eentje op de markt in sint-niklaas..denk da de gasten ook aan het zwaaien waren op het terras van de cipierskelder..
cooperke s schreef:vigar schreef:Is it the one with White Bonnet strips? Last week I saw a MCS like yours parked if front of VF in bornem in front of the reception.Was it you by any chance?
Nope ik werk in vilvoorde op kantoor..dus da was een andere..
Zondag 2 dark silver MCS'sjes gespot..eentje in waasmunster close to the lekkerbek met denk ik een mini2 sticker..en eentje op de markt in sint-niklaas..denk da de gasten ook aan het zwaaien waren op het terras van de cipierskelder..
This time it was me on Sunday afternoon in Waasmuster. Nice place to be in such a weather.

- minibandit
- MINI Nutter
- Stoffeltje
- MINI Regular
Hey iedereen,
ben sinds vandaag al lid van dit forum en ik dacht dat deze topic wel een goeie was om mijn eerste post te zetten.
Gisteren gespot in het centrum van Hofstade (brab.): rode Mini met witte bonnet stripes, checkered dak en spiegeltjes... toevallig iemand van hier?
@ DJ Ulyss
Ik heb gemerkt dat ge van Boortmeerbeek zijt... van waar juist want ik heb daar 25 jaar gewoond dus misschien ken ik u wel.
wel da wast voor nu...
Greetz
ben sinds vandaag al lid van dit forum en ik dacht dat deze topic wel een goeie was om mijn eerste post te zetten.
Gisteren gespot in het centrum van Hofstade (brab.): rode Mini met witte bonnet stripes, checkered dak en spiegeltjes... toevallig iemand van hier?
@ DJ Ulyss
Ik heb gemerkt dat ge van Boortmeerbeek zijt... van waar juist want ik heb daar 25 jaar gewoond dus misschien ken ik u wel.
wel da wast voor nu...
Greetz
Terug naar “General MINI Talk”