Gisteren kijk ik eens onder de motorkap naar mijn motorblok en wat blijkt aan de motorsteun zie ik een plekje met olie direct naar mijn garage geweest en wat blijkt mijn silentblok is kapot en moet vervangen worden, mijn garagist vertelde mij dat ik daar mag blijven mee rondrijden tot ik op onderhoud moet maar dat is nog ongeveer 8000kilometer.
Mijn vraag is het volgende, is dit wel betrouwbaar? en zou dit te regelen zijn onder garantie?
grtn
Lekje
Er zijn er hier al verschillende die de motorsteun hebben moeten laten vervangen, al dan niet onder garantie.
Mijne werd vervangen onder garantie, daar de Mini nog geen 2 jaar oud is. Ikzelf heb ook nog een tijdje
rondgebold toen het defect reeds was vastgesteld. 'k Denk nu niet dat dit zo verschrikkelijk kwaad kan,
doch 8000 km is wel veel. Voor meer motorsteun-verhalen kan je ook even dit topic doorbladeren .....
Mijne werd vervangen onder garantie, daar de Mini nog geen 2 jaar oud is. Ikzelf heb ook nog een tijdje
rondgebold toen het defect reeds was vastgesteld. 'k Denk nu niet dat dit zo verschrikkelijk kwaad kan,
doch 8000 km is wel veel. Voor meer motorsteun-verhalen kan je ook even dit topic doorbladeren .....
Terug naar “Problemen en fouten”