avondschool automechanica

Non MINI en andere praat
snans
MINI Master

avondschool automechanica

Berichtdoor snans » Zo Aug 19, 2007 14:14

zoals wss iedereen hier heb ik flinke interesse in auto's, en zou ik er graag wat meer (technisch) over weten. daardoor ben ik aan het denken om avondschool te gaan volgen.
ik heb 2 plaatsen gevonden: 1 in antwerpen en 1 in mechelen.

vroeg me af of er nog mini-liefhebbers zijn die ook met deze gedachten rondlopen, om mss samen dezelfde opleiding te volgen. lijkt me wel leuk.

laat maar een seintje !!

ook als je nog lokaties of dergelijke weet waar ze deze avondschool (of op zaterdag)geven, hoor ik het graag !

grtz

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Zo Aug 19, 2007 14:28

Bachelor (A1) automechanica (heet nu autotechnologie) in KATHO Kortrijk: is héél degelijk en interessant maar 3 jaar in full-time dagonderwijs :?

Met al uw vrije tijd moet dat toch te doen zijn Snans? :grin:

Nee, serieus nu: Syntra lijkt me wel wat (maar duur voor enkel een getuigschrift). Informeer eens in A'pen, Kontich of Mechelen.

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Ma Aug 20, 2007 19:06

Wel, ik heb 2 jaar avondschool gevolgd bij Syntra als garagehouder. Is wel interessant als je niet veel kent van de techniek, maar je moet vooral goede leraars hebben. Eerste jaar veel bijgeleerd, tweede jaar was al minder.
Wij leerden vooral wel de oude autotechniek en denk dat je er nu niet meer veel aan hebt met die nieuwe mechanica. Allez, ik pruts toch niet aan mijne MINI hoor. :wink:

Terug naar “Totally Off Topic”