Hello,
Ik wil graag bonnet stripes op onze MINI laten kleven. Zoals ik al in een eerdere post vermeldde, heeft onze verkoper ons afgeraden van dit bij hen te laten doen, maar mij het adres doorgegeven van een bestickeringsfirma, die voor onze dealer al enkele opdrachten gedaan hebben (oa een zilveren MINI zwart gemaakt). Nu ben ik 2 weken terug langsgegaan bij deze firma (xlreklame in Mechelen, xlreklame.be). Daar zeiden ze dat ik de afmetingen van de stripes moest opzoeken en het doormailen, zij zouden dan een bestek terugmailen. Ik heb hen nu al 2 keer gemaild, maar krijg geen antwoord terug.
Daarom ben ik nu dus aan't zoeken naar andere adressen.
Dus: waar hebben jullie je bonnet stripes laten plaatsen, en zijn jullie er tevreden over?
Bonnet stripes...waar?
Bonnet stripes...waar?

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
Hallo,
ik laat het bij de BMW-dealer zelf doen ; kost slechts 95 euro of zoiets, en naar ik vernomen heb zou BMW folies gebruiken die uv-doorlatend zijn, dus uw lak zou mee verouderen onder de bonnet stripes , zodat wanneer je de stripes er ooit zou afhalen, er geen kleurverschil is... maar of dit waar is, zal ik je vertellen over 3 jaar...
ik laat het bij de BMW-dealer zelf doen ; kost slechts 95 euro of zoiets, en naar ik vernomen heb zou BMW folies gebruiken die uv-doorlatend zijn, dus uw lak zou mee verouderen onder de bonnet stripes , zodat wanneer je de stripes er ooit zou afhalen, er geen kleurverschil is... maar of dit waar is, zal ik je vertellen over 3 jaar...
- Racing Green
- MINI Master
Ik zou naar een andere dealer gaan, al is het maar om enkel de stripes te kleven,
of bestel de stripes en kleef ze zelf, die bestickeringsfirma kan ze niet maken, of toch moeilijk,
er zit namelijk een bocht in de stripe . . .
Er zijn ook nog andere mooie stripes buiten die van de dealer,
kijk eens even op deze link vriend . . . http://www.cooperflags.com
of bestel de stripes en kleef ze zelf, die bestickeringsfirma kan ze niet maken, of toch moeilijk,
er zit namelijk een bocht in de stripe . . .
Er zijn ook nog andere mooie stripes buiten die van de dealer,
kijk eens even op deze link vriend . . . http://www.cooperflags.com
BadSMini schreef:@Wazowski,
Ik had je de maten toch gestuurd, of is dat niet aangekomen???
Greettzzz BadSMini
Hoi BadSMini,
yep, en ik heb de info die jij me gegeven hebt doorgestuurd naar de bestickeringsfirma, maar die zijn blijkbaar niet ge?nteresseerd in kleine opdrachten voor particulieren, want heb niets meer van ze gehoord...
Bart

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?