Ik zoek al een eindje naar een deftige DIY (do it yourself), liefst met beeld, om mijn chrome grille te wisselen naar een aero grille.
Iemand die een nuttige link kan geven?
DIY - grille veranderen
- MINI Patrick Smets
- MINI Driver
Spijtig genoeg kan je eigenlijk niet de CS grille monteren op een bumper met gewoon normaal rooster... Dit omdat de onderste hoeken van die twee roosters verschillend zijn.
Afgerond op de gewone grille, hoekig op de CS Grille...
Of er moet serieus een stukje afgeslepen worden in de hoeken, maar dat is echt prustwerk en dan weet ik nog niet of het echt mooi zal zijn...
Ik ga eens nakijken of de grille van het Aero-pakket wel past... I'll let you know vrijdag as als ik eentje binnenkrijg...
mss heeft toch al iemand het gedaan hier? Wij hebben het althans eens geprobeerd, zonder succes!
Afgerond op de gewone grille, hoekig op de CS Grille...
Of er moet serieus een stukje afgeslepen worden in de hoeken, maar dat is echt prustwerk en dan weet ik nog niet of het echt mooi zal zijn...
Ik ga eens nakijken of de grille van het Aero-pakket wel past... I'll let you know vrijdag as als ik eentje binnenkrijg...
mss heeft toch al iemand het gedaan hier? Wij hebben het althans eens geprobeerd, zonder succes!