De laatste doet de boordcomputer nogal vreemd: heb al een drietal keren voorgehad dat bij het inschakelen van het contact ik merkte dat de metingen van de boordcomputer (gem. snelheid, gem. verbruik) opnieuw op '0' stonden. Hetzelfde voor de tijdsaanduiding op het display van de middenconsole. Het is eigenlijk net alsof de batterij eens is losgekoppeld geweest.
Heeft iemand dit ook al eens voorgehad of heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen?
Thx!
boordcomputer gereset
- MY Dweiltje
- MINI Master
Bedankt voor de tip, heb het nagekeken en inderdaad, één van de polen van de batterij was niet volledig vastgeschroefd...
Ik veronderstel dat dat het probleem geweest zal zijn, had er zelf aan moeten denken eigenlijk
Wat ik wel niet goed begrijp is waarom het zich voordeed bij het opzetten van het contact nadat hij had stilgestaan, voor de rest heb ik nooit iets ondervonden bij een hindernis of oneffenheid in de weg ofzo.
Enfin, voor het moment doet hij het alvast niet meer dus nogmaals bedankt!
Ik veronderstel dat dat het probleem geweest zal zijn, had er zelf aan moeten denken eigenlijk

Wat ik wel niet goed begrijp is waarom het zich voordeed bij het opzetten van het contact nadat hij had stilgestaan, voor de rest heb ik nooit iets ondervonden bij een hindernis of oneffenheid in de weg ofzo.
Enfin, voor het moment doet hij het alvast niet meer dus nogmaals bedankt!

- MY Dweiltje
- MINI Master
Terug naar “Problemen en fouten”