daarnet was ik aan het rijden tegen een snelheid van 40 km/h constante snellheid en opeens hoor ik zo " tik tik tik tik "
en nee michael hij heeft niet teveel naar tik tak gekeken

wat kan dat zijn?
groetjes gauthier
Stafke schreef:koemans schreef:zit een nieuwe koppeling en versnellingsbak onder nu het geluidje is weg![]()
ja amai wa een slappe koppelingde eerste 3 keer van stilstaan tot vertrekken stil gevallen die mensen moesten ook gedacht hebbe
![]()
Hé Hé, zie maar dat je ze onder de knie hebt tegen de Oost - West rit
koemans schreef:Stafke schreef:koemans schreef:zit een nieuwe koppeling en versnellingsbak onder nu het geluidje is weg![]()
ja amai wa een slappe koppelingde eerste 3 keer van stilstaan tot vertrekken stil gevallen die mensen moesten ook gedacht hebbe
![]()
Hé Hé, zie maar dat je ze onder de knie hebt tegen de Oost - West rit
het zit onder mijn voet he stefaanen ik zal zorgen dat hij al goed is ingereden
koemans schreef:daarnet bij het terug rijden van het stad hoorde ik bij het binnenrijden in de garage thuis dus, een raar geluid precies iets ruws die ergens tegen draait , ik haalde hem er weer uit de garage uiteindelijk hoor ik bij het rijden ook een raar geluid bij lage toeren en dat geluid hoor je beter als je meer gas geeft in lage toeren want anders hoor ik mijn luchtfilter er boven oO je zou het geluid kunnen vergelijken met een slecht gemonteerde luchtfilter die precies lucht zuigt niet door de filter...
ik heb gekeken als de spanriemen goed vast zitten en die zitten dan ook goed vast![]()
is dit normaal of ?
Terug naar “Problemen en fouten”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast