Ben hier nog nieuw, en in heel de autowereld ben ik infeite wat nieuw, en dan vooral in de wereld van het tunen.
Ik heb me enkele weken geleden een Mine One D (park lane) besteld als eerste auto (ben al jaren zot van mini's en nu ik overmorge eindelijk 18 ben was de keuze snel gemaakt

Nuja, tis een beetje zoals een kind dat een cadeautje krijgt en supermega-overenthousiast reageert over alles... Kheb dus wat foto's zitten opzoeken van die One D enzo, maar tzijn enkele dingen die me wat "stoorden" en die ik graag anders zou hebben (qua exterieur dan).
En dan nu infeite het eigenlijke doel van de thread (excuseer voor het vorige gezever ma kvond het "logisch" mezelf als nieuweling kort voor te stellen):
- Uitlaat... Da is zo een "afgestompt" achtig iets dage zo ziet hangen onder de wagen precies, met zo ne enorme lompe "bak" aan (kan het ni anders omschrijven) is het mogelijk dit wat aan te passen en eventueel iets te bekomen zoals een Mini Cooper (of desnoods iets anders) of is dat bij een Diesel niet mogelijk ofzo? *edit* En liefst ook zonder zo een "ronkend" geluid, enfin gewoon da het wa hetzelfde blijft klinken, tis dus puur esthetisch bedoeld.
- Richtingaanwijzers... Kheb zo gezien dat daar binnenin aan het stuur zo ne gele dop opstaat precies, kvond dat nogal euhm een schril contrast tegenover het anders zalige interieur, is het mogelijk deze te vervangen door bv iets int chroom ofzo (aangezien park lane ook chrome line interieur bevat)
- Performance... Dit is nog helemaal niet voor de nabije toekomst maar ik zou toch graag al wat bijleren, wat zijn de mogelijkheden bij een Diesel? qua motorparts, etc...
- Catalogus... Bestaat er een of andere catalogus met verschillende onderdelen die je kan bestellen (eventueel bij offici?le dealers), ik heb echt weinig kennis van die zaken en zou graag wat voorbeelden zien van wat mogelijk is vooreer ik iets verander, kwil graag mijn mini zo uniek mogelijk maken (net zoals iedereen waarschijnlijk

Alvast bedankt om deze "noob" vragen te beantwoorden, khoop hier echt enorm wat bij te leren! Merci
Yannick