Radical Remedy II

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Za Mar 24, 2012 12:32

Voilà, nieuwe waterpomp erin volgens de terugroepactie. Ineens ook verse olie en een nieuwe oliefilter en de borage van de krukas rechts laten vervangen voor een klein olieverlies. Koppelingsvloeistof is ook ververst, hoewel ik denk dat dat niet genoeg zal zijn om het tikken in het koppelingspedaal bij het lossen ervan als ie een hele tijd heeft stilgestaan weg te krijgen. Maar dat zien we dan later wel weer.

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Za Mar 24, 2012 15:23

alle hup, weer zo goed als nieuw :)

schumi
MINI Master

Berichtdoor schumi » Za Mar 24, 2012 16:57

Nu zullen ze het bij Romein wel al kunnen zeker, want den onze moet dinsdag binnen. :wink:

Greetz

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Za Mar 24, 2012 18:49

schumi schreef:Nu zullen ze het bij Romein wel al kunnen zeker, want den onze moet dinsdag binnen. :wink:

Toch ook niet voor de koppeling ? :?

schumi
MINI Master

Berichtdoor schumi » Za Mar 24, 2012 19:58

Nee nee ... waterpomp hé

Greetz

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Zo Apr 15, 2012 16:24

Nog even een nieuwe foto. Ben aan het twijfelen om die door te sturen voor de Beauty Parking op MU, maar dan moet je vrijdagmorgen daar al voor 8u aanwezig zijn :shock: , zou toch eigelijk liever eerst op mijn gemak ontbijten in het hotel...

Afbeelding

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Zo Apr 15, 2012 17:32

Niet twijfelen en doorsturen 8)

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Zo Apr 15, 2012 17:37

eriks schreef:Niet twijfelen en doorsturen 8)

x2

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Zo Apr 15, 2012 22:09

varavital schreef:Nog even een nieuwe foto. Ben aan het twijfelen om die door te sturen voor de Beauty Parking op MU, maar dan moet je vrijdagmorgen daar al voor 8u aanwezig zijn :shock: , zou toch eigelijk liever eerst op mijn gemak ontbijten in het hotel...

Afbeelding

Ni twijfelen .... ontbijten kan je daar ook :-) ..... ( denk ik ) :wink:

KarenS
MINI Regular

Berichtdoor KarenS » Zo Apr 15, 2012 22:14

Vette velg :-D

D@vIT
MINI Fan

Berichtdoor D@vIT » Ma Apr 16, 2012 13:35

ontbijt is voor watjes ! :wink:

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Ma Apr 16, 2012 18:03

D@vIT schreef:ontbijt is voor watjes ! :wink:

Of voor epicuristen :wink:

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Zo Apr 22, 2012 18:00

Wat aan het zoeken geweest voor custom fitted luggage voor in de koffer van de cabrio, altijd handig voor MU en onze Noorwegen reis, om de bagageruimte zo optimaal mogelijk te benutten.
Dan kom je al vlug bij zoiets uit, specifiek voor de R57 (bestaat trouwens ook in een iets grotere maat voor de R56):

Afbeelding Afbeelding

Maar moet dan weer van amerika komen met alle rompslomp en verzendingskosten vandien. Dan maar met de maat van die tassen eens gaan googelen, en in identiek dezelfde maat sporttassen gevonden en voor minder dan de helft van de prijs, 55€ verzending inbegrepen (voor 2 stuks welteverstaan):

Afbeelding Afbeelding

Allé, op de foto is het de iets grotere maat. Maar zo kunnen er dus mooi 2 naast elkaar in de koffer van de R57, en dan heb je nog wat plaats erachter tussen de schuin oplopende rugleuningen en de tas zelf, en links en rechts nog in de uitsparingen.
Kunnen zelfs nog bedrukt worden en in verschillende kleurcombinaties besteld worden. Ik heb maar het zwart met het grijs genomen, weet nog niet welke kleur onze volgende gaat zijn, en dat zwart-grijs past wel overal bij :wink: , heb thans nog getwijfeld over het zwart met oranje :roll:

We zullen dat dus eens testen bij MU 8)

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Vr Apr 27, 2012 18:51

Zwarte beltline is een feit. Moet het ook nog eens in het daglicht zien. Misschien mettertijd nog eens vervangen door mat zwart.

Tassen voor in de koffer zijn ook aangekomen, maar die liggen nog in het postkantoor. Morgen eens gaan zien als we ze al kunnen afhalen...

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Vr Apr 27, 2012 20:29

varavital schreef:Zwarte beltline is een feit. Moet het ook nog eens in het daglicht zien. Misschien mettertijd nog eens vervangen door mat zwart.

Tassen voor in de koffer zijn ook aangekomen, maar die liggen nog in het postkantoor. Morgen eens gaan zien als we ze al kunnen afhalen...

Een tip die ik ook kreeg, op de beltline zit bovenaan nog een laagje dat je er ook moet afpellen. Dan ziet ie mooi mat zwart. :grin:
Khad da eerst ook ni gezien :shock:

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Vr Apr 27, 2012 20:48

Ik heb gemerkt dat er idd zo nog een laagje opzit. Hebt ge dat er nog afgepeld als de beltline al geplakt was?

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Vr Apr 27, 2012 20:53

varavital schreef:Ik heb gemerkt dat er idd zo nog een laagje opzit. Hebt ge dat er nog afgepeld als de beltline al geplakt was?

Idd, witte onderlaag eraf, plakken, transparante bovenlaag eraf :grin:

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Vr Apr 27, 2012 23:23

Dat is een laagje met twee doeleinden denk ik... Enerzijds om te voorkomen dat je de tape beschadigt bij het aanbrengen én tegen het uitrekken van de tape als je erover wrijft bij het kleven (zo zal hij niet krimpen achteraf ;) )

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Za Apr 28, 2012 0:01

Heb het laagje er net afgehaald. Is al beter, nog niet zo mat als ik zou willen, zoals mijn zijpanelen, maar toch al beter.

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Za Apr 28, 2012 13:02

PEPI schreef:Dat is een laagje met twee doeleinden denk ik... Enerzijds om te voorkomen dat je de tape beschadigt bij het aanbrengen én tegen het uitrekken van de tape als je erover wrijft bij het kleven (zo zal hij niet krimpen achteraf ;) )

Dat is correct Pepi ! :wink:

Terug naar “Show & Shine - MINI”