Radical Remedy II
Voilà, nieuwe waterpomp erin volgens de terugroepactie. Ineens ook verse olie en een nieuwe oliefilter en de borage van de krukas rechts laten vervangen voor een klein olieverlies. Koppelingsvloeistof is ook ververst, hoewel ik denk dat dat niet genoeg zal zijn om het tikken in het koppelingspedaal bij het lossen ervan als ie een hele tijd heeft stilgestaan weg te krijgen. Maar dat zien we dan later wel weer.
varavital schreef:Nog even een nieuwe foto. Ben aan het twijfelen om die door te sturen voor de Beauty Parking op MU, maar dan moet je vrijdagmorgen daar al voor 8u aanwezig zijn, zou toch eigelijk liever eerst op mijn gemak ontbijten in het hotel...
Ni twijfelen .... ontbijten kan je daar ook

Wat aan het zoeken geweest voor custom fitted luggage voor in de koffer van de cabrio, altijd handig voor MU en onze Noorwegen reis, om de bagageruimte zo optimaal mogelijk te benutten.
Dan kom je al vlug bij zoiets uit, specifiek voor de R57 (bestaat trouwens ook in een iets grotere maat voor de R56):
Maar moet dan weer van amerika komen met alle rompslomp en verzendingskosten vandien. Dan maar met de maat van die tassen eens gaan googelen, en in identiek dezelfde maat sporttassen gevonden en voor minder dan de helft van de prijs, 55€ verzending inbegrepen (voor 2 stuks welteverstaan):
Allé, op de foto is het de iets grotere maat. Maar zo kunnen er dus mooi 2 naast elkaar in de koffer van de R57, en dan heb je nog wat plaats erachter tussen de schuin oplopende rugleuningen en de tas zelf, en links en rechts nog in de uitsparingen.
Kunnen zelfs nog bedrukt worden en in verschillende kleurcombinaties besteld worden. Ik heb maar het zwart met het grijs genomen, weet nog niet welke kleur onze volgende gaat zijn, en dat zwart-grijs past wel overal bij
, heb thans nog getwijfeld over het zwart met oranje
We zullen dat dus eens testen bij MU
Dan kom je al vlug bij zoiets uit, specifiek voor de R57 (bestaat trouwens ook in een iets grotere maat voor de R56):

Maar moet dan weer van amerika komen met alle rompslomp en verzendingskosten vandien. Dan maar met de maat van die tassen eens gaan googelen, en in identiek dezelfde maat sporttassen gevonden en voor minder dan de helft van de prijs, 55€ verzending inbegrepen (voor 2 stuks welteverstaan):

Allé, op de foto is het de iets grotere maat. Maar zo kunnen er dus mooi 2 naast elkaar in de koffer van de R57, en dan heb je nog wat plaats erachter tussen de schuin oplopende rugleuningen en de tas zelf, en links en rechts nog in de uitsparingen.
Kunnen zelfs nog bedrukt worden en in verschillende kleurcombinaties besteld worden. Ik heb maar het zwart met het grijs genomen, weet nog niet welke kleur onze volgende gaat zijn, en dat zwart-grijs past wel overal bij

We zullen dat dus eens testen bij MU

varavital schreef:Zwarte beltline is een feit. Moet het ook nog eens in het daglicht zien. Misschien mettertijd nog eens vervangen door mat zwart.
Tassen voor in de koffer zijn ook aangekomen, maar die liggen nog in het postkantoor. Morgen eens gaan zien als we ze al kunnen afhalen...
Een tip die ik ook kreeg, op de beltline zit bovenaan nog een laagje dat je er ook moet afpellen. Dan ziet ie mooi mat zwart.

Khad da eerst ook ni gezien

Terug naar “Show & Shine - MINI”