Number 19 wordt MCS GT

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Nov 10, 2006 23:17

hey Claus... :o wel leuk om op het NL forum te mogen lezen wat je echt van ons denkt... :roll: :twisted:

erruug volwassen... 8) als je na 1 topic en vier postjes daar al zulke zaken gaat posten...leuk is dat :cry:
snap eigenlijk niet wat je daar hoopt mee te bereiken... :?:

vergeet niet dat het NL forum héél wat MINI2.be bezoekers heeft ook hé...leuk om weten mss :)

ps: vond je MINI wel iets hebben eigenlijk...Afbeelding

Number 19 schreef: Allemaal bedankt voor de steun en de goeie tips!

Het gaat er hier veel plezanter aan toe dan op het Belgisch forum.
Daar zijn ze meer bezig met het afbreken van elkaars Mini en het discussiëren over futiliteiten.

Ik ben hier nog maar nieuw maar vind het echt tof dat ik hier zoveel steun krijg.

Nogmaals thanks allemaal!
Laatst gewijzigd door minibandit op Za Nov 11, 2006 0:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Vr Nov 10, 2006 23:56

ik heb het ook gelezen daar, begrijp niet waarom dat je zo denkt..., we mogen toch onze mening geven en wensten je hier toch ook succes...

en dat je zegt dat we mekaars mini hier afbreken vind ik er helemaal over, waar haal je zoiets toch
ik moet toch niet zeggen, mooi, cool, de max, echt top...enz, als het niet mijn stijl is

iedereen heeft zijn smaak en goesting hé, ik ga mijn mini niet stylen zo dat 'piet en peer' hem ook mooi vinden, maar omdat ik hem zo op zijn best en mooist vind
ik vermoed dat dat bij jou en alle anderen hier ook wel zo zal zijn

de meesten mensen hier restylen hun/haar mini wel een beetje naar hun zin, en laten dat hier ook zien, dat is tof..., maar het wil niet zeggen dat iedereen hem top moet vinden, als je daar niet tegen kan moet je niet forumen...

maar dat wil niet zeggen dat we het niet tof en leuk vinden dat mensen met hun/hare mini bezig zijn en eraan zitten te prullen

ik vind het echt jammer dat je zo'n uitspraak doet, je doet ermee wat je wil..,
en dat sommige mensen een negatieve mening hebben, ook ik, ivm je motortuning ed., mag toch, maar zelfs al kun je deze uitspraken niet slikken, doe je met deze uitspraak ook al die mensen die positief over je mini praten even op hun tanden bijten

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

DC

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Za Nov 11, 2006 0:28

sorry dat ik nog even reageer hierop, ik wil hier absoluut met niemand in de clinch gaan of tegenspreken

maar wat hij doet is ons forum aanvallen

tis tzelfde als er iemand voor uwen bakker staat te roepen dat het brood daarbinnen slecht is hé

DC

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Za Nov 11, 2006 8:48

Het kwaad is geschied en ik geef toe ik heb veralgemeend. Ik had het niet mogen doen want er zitten hier heel wat toffe gasten!

Maar dat neemt niet weg dat het Belgisch forum voor mij niet meer is wat het vroeger was.

Ieder heeft zijn mening. En smaken en kleuren verschillen. Maar moet iedereen altijd zeggen wat hij denkt?

Ik geef eerlijk toe dat ik moeilijk kan omgaan met kritiek. Maar je moet begrijpen dat ik niet telkens als ik andermans velgen of Mini niet mooi vind dat ik dit post.

Die hele fake topic over JCW emblemen en dan Dave die nog eens begint over dat GT embleem, dan hoeft het niet meer voor mij.

Waarom zeg ik dan dat ik het Nederlands forum leuker vind? Omdat het leuker is geworden. Ik zat er vroeger nooit op. Maar daar probeert men het leuk te houden.

Delen we niet allemaal dezelfde passie; Mini. Kunnen we elkaar dan niet gewoon steunen en andermans keuzes (motortuning, de soort velgen,...) aanvaarden. Je moet toch niet telkens uw mening gaan opleggen aan een ander.

Ik geef eerlijk toe dat ik verschillende keren met een héél slecht gevoel ben gaan slapen omwille van wat er gepost werd.

Misschien ben ik te gevoelig voor een forum. In het echte leven zeg ik ook mijn gedacht en nu heb ik het gezegd. En zoals altijd kwets je daar mensen mee.

Mijn excuses voor wie op zijn tenen getrapt is.

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Za Nov 11, 2006 9:21

Number 19 schreef:Ik geef eerlijk toe dat ik verschillende keren met een héél slecht gevoel ben gaan slapen omwille van wat er gepost werd.

Mijn excuses voor wie op zijn tenen getrapt is.

Ik weet het niet of dit nu aan mij ligt maar als ze morgen zegen dat ze mijn Mini of velgen of de kleur of den uitlaat niet mooi vinden dan kan mij dat geen reet schelen (sorry voor het taalgebruik).
Ik lig niet wakker van wat de mensen over mijn Mini zeggen of vertellen.Als ik dat zou doen zou ik niet meer slapen wss want niet iedereen vind mijn Mini mooi zoals ik niet alle Mini's hier op het forum mooi vind,gelukkig maar het zou een saaie boel worden vrees ik.Ik ben ook niet de eerste persoon om tegen iemand te zeggen of ik een mod aan zen Mini niet mooi vind maar als het echt lelijk word zal ik het wel zeggen.

Number 19 schreef:Misschien ben ik te gevoelig voor een forum. In het echte leven zeg ik ook mijn gedacht en nu heb ik het gezegd. En zoals altijd kwets je daar mensen mee.

Als je dat over jezelf weet wat zit je dan te zeveren, ik zeg ook altijd mijn gedacht tegen iedereen en alles maar als ze dat tegen mij doen kan ik daar wel goed mee om,ok is mss niet altijd even prettig maar das dan pech voor mij. Kritiek moet je kunnen verdragen of deze nu goed of slecht is.

grtz Wim

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Za Nov 11, 2006 10:25

Ik meen mij te herinneren dat Claus ook niet vies is van een beetje kritiek te geven... :shock:

Maar ach, iedereen heeft zo wel zijn kleine kantjes zeker ? Hebben wij die niet allemaal ?
Dit is niet meer dan een storm in een glas water, laat dat toch overwaaien... ('t is nog een jong ventje hé)

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Za Nov 11, 2006 10:57

amai wat een zwaar gedoe....
ik vind het concept op zich zeer goed gevonden, al zou ik de motortuning nooit doen;
ik heb er bewust voor gekozen om de JCW kit af fabriek te nemen , speciaal voor de garantie!
Ook het onderstel en de remmen zijn van JCW, speciaal om die reden, en ik moet zeggen , dat ik echt wel tevreden ben van het resultaat Ik test mijn poeper geregeld uit op het circuit , en de auto is perfect in ballans , en kan bangelijk snel gereden worden. ( op de technische stukken pak ik wagens die verschillende klassen hoger zitten)
Ook al weet ik dat er meer uit het motortje te halen valt, ik laat het verder zoals het is.
Maar alleszins respect voor uw knap ontwerp .

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Za Nov 11, 2006 11:10

Het is altijd leuk om possitieve reacties te krijgen op uitgevoerde werken
en om steeds in de schijnwerpers te worden geplaatst, maar ohwee als
eens iemand een andere opinie heeft. Als negatieve commentaren
niet worden geapprecieerd, is het beter om de wagen hier niet voor te stellen.
Maar dan mis je natuurlijk ook al die andere ophemelingen :?

Number 19 schreef:Daar zijn ze meer bezig met het afbreken van elkaars Mini en het discussiëren over futiliteiten.

Te zien hoe je het bekijkt. Ik noem dit "opbouwende" kritiek :P

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Za Nov 11, 2006 11:11

Ik wil hier geen storm opwekken, maar ik kan me wel vinden in wat Claus zegt ... :oops:. Is het niet de bedoeling van een forum om te ontspannen en gewoon over mini bezig te zijn, in plaats van te willen discusiëren over de domste dingen?

Als je zoveel energie steekt in je auto, is het ook normaal dat je graag een positieve reactie krijgt... Ik vind em alleszinds wel geslaagd 8)

Sorry voor de off topic

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Za Nov 11, 2006 11:23

Elk zijn mening dus (gelukkig) :roll:

En inderdaad dames en heren, vanaf nu graag back on topic. Dit is nog altijd een show & shine me dunkt :wink:

Heeft ie nu in Nl. al op de rollen gestaan Klaus?

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Za Nov 11, 2006 12:00

fred schreef:Ik wil hier geen storm opwekken, maar ik kan me wel vinden in wat Claus zegt ... :oops:. Is het niet de bedoeling van een forum om te ontspannen en gewoon over mini bezig te zijn, in plaats van te willen discusiëren over de domste dingen?

Als je zoveel energie steekt in je auto, is het ook normaal dat je graag een positieve reactie krijgt... Ik vind em alleszinds wel geslaagd 8)

Sorry voor de off topic

zegt de gast die steeds wel een andere mod voorsteld als iemand hier "iets showt of vraagt..."
dikwijls volledig naast de kwestie...maar kom dit zal dan ook wel weer discussie over zo'n dom ding zijn... :?
en neen ik moet nog steeds geen pm... :x

@ Grand_cru moeten we hier nu echt een appart topic voor openen... :shock:
ge kunt den boel mss verplaatsen... :roll:

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Za Nov 11, 2006 12:11

minibandit schreef:@ Grand_cru moeten we hier nu echt een appart topic voor openen... :shock:
ge kunt den boel mss verplaatsen... :roll:

Je kent mijn mening Minibandit: als 't beleefd blijft, OK. Maar geen beledigingen ... . Zo is er ook geen nieuw topic voor "scheldwoordslingeren" nodig :wink:

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Za Nov 11, 2006 12:13

minibandit schreef:
fred schreef:Ik wil hier geen storm opwekken, maar ik kan me wel vinden in wat Claus zegt ... :oops:. Is het niet de bedoeling van een forum om te ontspannen en gewoon over mini bezig te zijn, in plaats van te willen discusiëren over de domste dingen?

Sorry voor de off topic

zegt de gast die steeds wel een andere mod voorsteld als iemand hier "iets showt of vraagt..."
dikwijls volledig naast de kwestie...maar kom dit zal dan ook wel weer discussie over zo'n dom ding zijn... :?

Over wie of wat heb je het nu?

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Za Nov 11, 2006 12:20

Beste gasten (en meisjes),

Ik wil ECHT NIET dat er hier één of andere ruzie ontstaat.

Het spijt me al enorm dat ik die fameuze 'aanval' gepost heb.

Ik wil echt dat dit een leuk en tof forum blijft. Niet iedereen kan met iedereen overeenkomen (zie reality TV) maar dit mag niet ten koste zijn van de gehele groep.

Ik denk dat de mensen die mij al in 't echt hebben gesproken weten dat ik niet van slechte wil ben en helemaal geen roddelman ben.

@Bandit: ik heb 't gevoel dat je je persoonlijk geviseerd voelt maar ik vind u echt een sympathieke gast met veel wijsheid.

Ik zit nooit op MSN omdat ik dergelijke problemen ook al heb tegengekomen. Naar het schijnt ben ik nogal cru in mijn typen. Ik heb zelfs al boel gehad met Benito van Kaarst. Ik had dat niet verwacht maar blijkbaar was mijn mail aanvallend. Ik besef blijkbaar niet goed hoe, wat ik typ, overkomt bij anderen.

Het spijt me nogmaals. Echt waar

Ik ben nog maar 22 en ben een laatbloeier. Kunnen we dit niet zien als aan stomme puberdaad en vergeven en vergeten? :)

Klaus
Laatst gewijzigd door Number 19 op Za Nov 11, 2006 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Za Nov 11, 2006 12:21

minibandit schreef:zegt de gast die steeds wel een andere mod voorsteld als iemand hier "iets showt of vraagt..."

Idd, ik besefte van mijn eigen ook niet dat het opdringerig overkwam tot ik de post van Claus las. Ik ga er gewoon van uit dat ikzelf ook gedient zou zijn moest er iemand tips geven voor een volgende mod ... Maar niet iedereen is zo natuurlijk :wink:

Je hebt zelf ook gelijk dat je op een forum moet kunnen discussiëren, daarvoor dienen ze ook. Anders moet je gewoon je eigen ding doen en je van niemand aantrekken. Maar iedereen is toch blij als hun mini in de smaak valt? Ik vind het hier een tof forum, met dito leden, het zou jammer zijn moesten we voor zo'n domme dingen in ruzie vallen.

Het enige nadeel van een forum is dat je geen uitdrukkingen ziet, je schrijft wat je denkt, maar soms wordt dat verkeerd geïnterpreteerd, en dan ontstaan er discussie's ... Als je gewoon aan het babbelen bent met iemand kom je dat al veel minder tegen, omdat je gewoon je mening direct kan uitleggen.
Laatst gewijzigd door fred op Za Nov 11, 2006 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Za Nov 11, 2006 12:25

En hiermee vind ik dat deze discussie gesloten kan worden, en dat het topic verder aan Klaus zijn MINI gewijd kan worden. Dus terug on topic!

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Za Nov 11, 2006 12:25

fred schreef:Je hebt zelf ook gelijk dat je op een forum moet kunnen discussiëren, daarvoor dienen ze ook. Anders moet je gewoon je eigen ding doen en je van niemand aantrekken. Maar iedereen is toch blij als hun mini in de smaak valt?

Het enige nadeel van een forum is dat je geen uitdrukkingen ziet, je schrijft wat je denkt, maar soms wordt dat verkeerd geïnterpreteerd, en dan ontstaan er discussie's ... Als je gewoon aan het babbelen bent met iemand kom je dat al veel minder tegen, omdat je gewoon je mening direct kan uitleggen.

Dat is perfect verwoord Fred. Dat heb ik voortdurend met mensen!

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Za Nov 11, 2006 12:34

Number 19 schreef:Die hele fake topic over JCW emblemen en dan Dave die nog eens begint over dat GT embleem, dan hoeft het niet meer voor mij

Klaus, ik heb al gezegd dat ik totaal niets tegen een eigen lijn uitwerken heb, integendeel..
ik heb gewoon gezegd dat ik 'gp' 'gt' to close vind..

je hebt zelf getwijfeld of je niet de naam 'challenge' zou gebruiken
pesoonlijk had ik challenge een pak mooier vinden staan en beter klinken gevonden

maar ieder doet toch gewoon zijn ding hé, ik ga je niet haten omdat je aan zware motortuning doet of 'GT' op je mini plakt hé

ook heb ik gezegd dat het niet alle exterior looks mij boeien, al was ik enorm te vinden voor je knappe interieur wat ik ook gezegd heb

ook vertelde ik in een postje dat, of ik het nu mooi vind of niet, je er knap veel werk van gemaakt hebt en je mini dit om deze redenen het ook uitstraalt en hem speciaal maakt

no hard feelings
ik vind dat je show en shine hier gerust mag doorlopen zoals dat hoort te zijn

DC

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Za Nov 11, 2006 12:34

Sorry Varvital. Dat was de laatste! :?

Back on topic:
De Mini heeft helaas niet op de rollen gestaan in Nederland aangezien hij nog steeds bij Kempower staat.

Bij mijn vorige posts liet ik uitschijnen dat ik Kempower niet vertrouwde maar die gasten hebben echt hun best gedaan. De Mini had wel degelijk enige motorische problemen die vóór de tuning reeds bestonden.

Had ik nooit op de testbank gestaan, had ik het waarschijnlijk nooit geweten.

Van in't begin dus was mijn druksensor stuk en functioneerde mijn ASC slecht. Daardoor kwam ik aan een lager resultaat wat betreft vermogen.

De sensor is al vervangen. Er is gelukkig niets mis met de compressor. Men komt aan de normale 1.15 bar compressor druk.

Ook de ASC wordt onder garantie vervangen. Omdat het om een spoedherstelling gaat hebben ze bij Van Osch in Halen de herstelling niet kunnen plannen. Gevolg: ten laatste woensdag klaar.

Dit is wel héél vervelend. Ben nu al twee weken mijn wagen kwijt. Heb gebeld naar Van Osch voor een vervangwagen maar BMW dekt geen vervangwagens bij waarborgherstellingen. Vind het wel straft dat BMW u aan uw lot overlaat voor toch wel een week (van do tot volgende week woe). Wie kan een week zijn wagen missen? :shock:

Ben naar het school moeten gaan met het openbaar vervoer en heb al serieus gevloekt!
Woensdag had ik maar een uur les voor 1u30 in Aalst. Trein 5 minuten te laat, geen bus meer, 5km mogen stappen (laatste km gelopen), half uur te laat in de les, 2 uur terug naar huis (bus, trein, bus, te voet) voor iets dat ik normaal in een half uur doe met de auto.

Het is ambetant want ga kapot van nieuwsgierigheid naar het resulaat.

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Za Nov 11, 2006 12:37

Ik zit iedere dag op een bus die verscheen valt terwijl ik met mijn mini kan :(. I know the feeling ...

Terug naar “Show & Shine - MINI”