Sorry Varvital. Dat was de laatste!
Back on topic:
De Mini heeft helaas niet op de rollen gestaan in Nederland aangezien hij nog steeds bij Kempower staat.
Bij mijn vorige posts liet ik uitschijnen dat ik Kempower niet vertrouwde maar die gasten hebben echt hun best gedaan. De Mini had wel degelijk enige motorische problemen die vóór de tuning reeds bestonden.
Had ik nooit op de testbank gestaan, had ik het waarschijnlijk nooit geweten.
Van in't begin dus was mijn druksensor stuk en functioneerde mijn ASC slecht. Daardoor kwam ik aan een lager resultaat wat betreft vermogen.
De sensor is al vervangen. Er is gelukkig niets mis met de compressor. Men komt aan de normale 1.15 bar compressor druk.
Ook de ASC wordt onder garantie vervangen. Omdat het om een spoedherstelling gaat hebben ze bij Van Osch in Halen de herstelling niet kunnen plannen. Gevolg: ten laatste woensdag klaar.
Dit is wel héél vervelend. Ben nu al twee weken mijn wagen kwijt. Heb gebeld naar Van Osch voor een vervangwagen maar BMW dekt geen vervangwagens bij waarborgherstellingen. Vind het wel straft dat BMW u aan uw lot overlaat voor toch wel een week (van do tot volgende week woe). Wie kan een week zijn wagen missen?
Ben naar het school moeten gaan met het openbaar vervoer en heb al serieus gevloekt!
Woensdag had ik maar een uur les voor 1u30 in Aalst. Trein 5 minuten te laat, geen bus meer, 5km mogen stappen (laatste km gelopen), half uur te laat in de les, 2 uur terug naar huis (bus, trein, bus, te voet) voor iets dat ik normaal in een half uur doe met de auto.
Het is ambetant want ga kapot van nieuwsgierigheid naar het resulaat.