GREAT FUN!!!!
GREAT SOUND!!!

Morty schreef: maar de persoon die voor JS de software 'upgrade' heeft heel veel ervaring met BMW en MINI in het bijzonder.
Daar ik weet wie hij is en wat hij allemaal al heeft gedaan, vertrouw ik zijn aanpassingen dan ook ten volle.
Yoeri schreef:Kan iemand een filmpje/geluidsfragment opnemen van een Mini cooper met een playmini en pipercross
'k ben ook van plan dit binnenkort te laten doenAls het de moeite waard is toch
Morty schreef:Ik weet dat er in NL geen Diesels rijden, daar dat te duur is..
wazowski schreef:Morty schreef: maar de persoon die voor JS de software 'upgrade' heeft heel veel ervaring met BMW en MINI in het bijzonder.
Daar ik weet wie hij is en wat hij allemaal al heeft gedaan, vertrouw ik zijn aanpassingen dan ook ten volle.
Ik sta (voorlopig ?) zeer sceptisch tegenover JS, en dat heeft JS vooral aan Quicksilver zelf te danken. Ik heb haar een tijdje geleden een aantal PM's gestuurd waarin ik meer info vroeg over de tuning van JS, wie de software herschreef enz..., maar een antwoord heb ik nooit gekregen.
Onze MINI is (voor ons althans) een stevige investering van bijna 20000 EUR en dan wil ik liever zo weinig mogelijk risico's nemen en is het voor mij belangrijk het fijne van een bepaalde modificatie te weten, alvorens ze toe te passen. Maar blijkbaar brengt JS genoeg op zonder een extra dieselklant uit Vlaanderen. Ik zoek dan wel een tuner die wel bereid is om me meer duidelijkheid te verschaffen...
quicksilver schreef:Half duitsland rijdt met deze dieseltuning, dus van een poefkonijn is geen sprake.
Dat we hier in NL geen diesels hebben, wil nog niet zeggen dat er geen diesel getuned is.
Terug naar “Engine & Performance”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast