dashboard

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
Couchar75
MINI Regular

dashboard

Berichtdoor Couchar75 » Wo Feb 08, 2006 14:50

Mini binnengestoken voor een aantal rammeltjes in het dashboard. Na twee dagen krijg ik hem (excuseer: haar) terug: alle oude rammels eruit, maar een pak nieuwe in de plaats. Mini terug binnen. Na twee dagen krijg ik hem (haar dus) terug: alle oude eruit op 1 na, die nu echt oorverdovend is geworden. Allez, derde keer goede keer zeker?
Sportophanging, grote velgen en laagprofielbanden zijn inderdaad niet zo ideaal daarvoor. Wat moet dat niet zijn bij degenen die hun mini nog verlaagd hebben?

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Wo Feb 08, 2006 15:48

Oplossing!!!!

Steek een deftige installatie in de auto en loeihard zetten dan hoorde dat allemaal niet :D :D

wvs
MINI-aholic

Re: dashboard

Berichtdoor wvs » Wo Feb 08, 2006 16:25

Couchar75 schreef:Mini binnengestoken voor een aantal rammeltjes in het dashboard. Na twee dagen krijg ik hem (excuseer: haar) terug: alle oude rammels eruit, maar een pak nieuwe in de plaats. Mini terug binnen. Na twee dagen krijg ik hem (haar dus) terug: alle oude eruit op 1 na, die nu echt oorverdovend is geworden. Allez, derde keer goede keer zeker?
Sportophanging, grote velgen en laagprofielbanden zijn inderdaad niet zo ideaal daarvoor. Wat moet dat niet zijn bij degenen die hun mini nog verlaagd hebben?

De modellen van voor 2004 hebben nog het dashboard uit 5 delen, probleem zit vaak in ophangpunten (rubbertjes ertussen). De huidige modellen hebben een dash in 3 stukken, om het rammelen tegen te gaan.

W

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Wo Feb 08, 2006 17:19

ik heb voor nieuwjaar een nieuwe voorruit moeten steken en sindsdien kraakt heel de voorkant van mijne mini.
het dashbord maakt nu ook lawaai en de ruit kraakt bij elke put die ik neem...

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Wo Feb 08, 2006 19:52

Smetje manneke toch, 'krijg compassie met u, ruit kraakt, dashboard rammelt, vreemd motorlawaai, banden kraken ... Misschien tijt voor nen andere?

Jampies-S
MINI Freak

Berichtdoor Jampies-S » Wo Feb 08, 2006 20:32

Rammeltjes in het dashboard ligt vaak aan de plastiek lip die vooraan tegen de voorruit zit. Hierin schuift de bovenkant van uw dashboard vast. Die gleuf wat opvullen en het is opgelost; bij mij toch. Er rammelt nu niets meer in mijn dashboard en...zelf gevonden !!!
Vijs dat toch liever zelf uit elkaar dan er altijd voor naar de dealer te gaan. Het zijn maar een paar vijzen. En wat je zelf doet, doe je meestal beter (waar heb ik dat nog gehoord ?) !!! :wink:

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Wo Feb 08, 2006 22:08

hahaha jampie, noemt diene mens nie roger van den brico :grin:
ja heb mijn portie al gehad maar al bij al nog niet echt noemenswaardige problemen dus de mijne kan nog een tijdje mee :wink:
zat ook te denken dat het aan die voorlip aan de ruit lag dus vannacht op mijn werk wa van diene zelfklevende mouse tsjoepen en dat daar eens tussen smijten.
aan het kraken van de ruit zal ik nie veel kunnen doen, denk dat ze iets te hard gespannen zit mee het lijmen.

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Do Feb 09, 2006 19:06

troost u smetje
de mijne heeft een dashboard uit drie stukken en dat rammelt ook gelijk zot

kurtn
MINI Fan

Berichtdoor kurtn » Do Feb 09, 2006 21:00

dat is gewoon de charme van een mini. moet toch een beetje authentiek zijn

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Do Feb 09, 2006 21:05

kurtn schreef:dat is gewoon de charme van een mini. moet toch een beetje authentiek zijn ?

idd niet te kritisch zijn gewoon genieten... :wink:

want dat is de bedoeling van een MINI, toch...???

Tazke
MINI Freak

Berichtdoor Tazke » Za Feb 18, 2006 11:18

'k Zit nu ook in de rammelclub, maandag doe ik hem binnen, ze staken het eerst op m'n schermpje en nieuwe ingebouwde radio, maar toen ik hun toonde als je tegen het dashbord duwt heb je dat dan plots niet meer, verklaar dat eens, aja, we gaan dat eens bekijken :)

Terug naar “Problemen en fouten”