Mini binnengestoken voor een aantal rammeltjes in het dashboard. Na twee dagen krijg ik hem (excuseer: haar) terug: alle oude rammels eruit, maar een pak nieuwe in de plaats. Mini terug binnen. Na twee dagen krijg ik hem (haar dus) terug: alle oude eruit op 1 na, die nu echt oorverdovend is geworden. Allez, derde keer goede keer zeker?
Sportophanging, grote velgen en laagprofielbanden zijn inderdaad niet zo ideaal daarvoor. Wat moet dat niet zijn bij degenen die hun mini nog verlaagd hebben?
dashboard
Re: dashboard
Couchar75 schreef:Mini binnengestoken voor een aantal rammeltjes in het dashboard. Na twee dagen krijg ik hem (excuseer: haar) terug: alle oude rammels eruit, maar een pak nieuwe in de plaats. Mini terug binnen. Na twee dagen krijg ik hem (haar dus) terug: alle oude eruit op 1 na, die nu echt oorverdovend is geworden. Allez, derde keer goede keer zeker?
Sportophanging, grote velgen en laagprofielbanden zijn inderdaad niet zo ideaal daarvoor. Wat moet dat niet zijn bij degenen die hun mini nog verlaagd hebben?
De modellen van voor 2004 hebben nog het dashboard uit 5 delen, probleem zit vaak in ophangpunten (rubbertjes ertussen). De huidige modellen hebben een dash in 3 stukken, om het rammelen tegen te gaan.
W
Rammeltjes in het dashboard ligt vaak aan de plastiek lip die vooraan tegen de voorruit zit. Hierin schuift de bovenkant van uw dashboard vast. Die gleuf wat opvullen en het is opgelost; bij mij toch. Er rammelt nu niets meer in mijn dashboard en...zelf gevonden !!!
Vijs dat toch liever zelf uit elkaar dan er altijd voor naar de dealer te gaan. Het zijn maar een paar vijzen. En wat je zelf doet, doe je meestal beter (waar heb ik dat nog gehoord ?) !!!
Vijs dat toch liever zelf uit elkaar dan er altijd voor naar de dealer te gaan. Het zijn maar een paar vijzen. En wat je zelf doet, doe je meestal beter (waar heb ik dat nog gehoord ?) !!!

hahaha jampie, noemt diene mens nie roger van den brico
ja heb mijn portie al gehad maar al bij al nog niet echt noemenswaardige problemen dus de mijne kan nog een tijdje mee
zat ook te denken dat het aan die voorlip aan de ruit lag dus vannacht op mijn werk wa van diene zelfklevende mouse tsjoepen en dat daar eens tussen smijten.
aan het kraken van de ruit zal ik nie veel kunnen doen, denk dat ze iets te hard gespannen zit mee het lijmen.

ja heb mijn portie al gehad maar al bij al nog niet echt noemenswaardige problemen dus de mijne kan nog een tijdje mee

zat ook te denken dat het aan die voorlip aan de ruit lag dus vannacht op mijn werk wa van diene zelfklevende mouse tsjoepen en dat daar eens tussen smijten.
aan het kraken van de ruit zal ik nie veel kunnen doen, denk dat ze iets te hard gespannen zit mee het lijmen.
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Problemen en fouten”