Gauthier mini cooper-brrr style
supper !!! mijn winterbanden zijn ook binnen gekomen dus dinsdag normaal eronder ... die veerpootbrug komt die van frank69? zoja is het nog mijn veerpootbrug geweest !! je zal er zeker nut van hebben zene.. vooral in zeer lange bochten ( autostrades afritten en opritten)
veel plezier ermee gewenst eh..
veel plezier ermee gewenst eh..

jep die van franky69
ik denk wel dat ik het effect voel
en past ook nog mooi bij mijn kleurtje
ik ben blij dat ik winterbanden heb want elk weekend op en af naar antwerpen soms zelfs elke dag van het weekend zijn toch veel kilometers en ik heb er nu ondertussen in dit weer redelijk veel gezien in de vangrail daarmee... veiligheid eerst 

fred schreef:Dangixxer schreef:Met een regelbare schroefkit is dit een mooie keuze.
Met verlagingsverenveren alleen ..... NOP
Ziet alles er neit beter uit met een lekkere drop?
Das waar

Maar heb de deze al een paar keer zien staan onder "licht" verlaagde MINI's
Was telkens wat ontgoochelend
(komt volgens mij omdat ze vrij klein lijken met de spaken die niet helemaal tot aan de rand verder lopen....)
Maar een klein velgske met een vette verlaging.....njamie njamie

Minichael schreef:Schoon velgen! Kzou misschien het hart in het wit laten spuiten... Anders hebt ge zwart,rood en wit...
En idd, verlagen da spel![]()
![]()
ik denk dat het wel zal staan in het zwart want de gril is zwart en de omlijsting van de wielen en de banden (lol) en rond de ruiten dus ik denk dat het zwart nie storend zal zijn

- MY Dweiltje
- MINI Master
Dangixxer schreef:fred schreef:Dangixxer schreef:Met een regelbare schroefkit is dit een mooie keuze.
Met verlagingsverenveren alleen ..... NOP
Ziet alles er neit beter uit met een lekkere drop?
Das waar![]()
Maar heb de deze al een paar keer zien staan onder "licht" verlaagde MINI's
Was telkens wat ontgoochelend
(komt volgens mij omdat ze vrij klein lijken met de spaken die niet helemaal tot aan de rand verder lopen....)
Maar een klein velgske met een vette verlaging.....njamie njamie
verlagen is no go voor mij ik vind het wel mooi maar niet praktisch... ik wil men auto nog kunnen volladen zonder in de wielkas te slepen ... kheb er lang over nagedacht maar toch niet voor mij...
Terug naar “Show & Shine - MINI”