Dus dat geeft toch al wat meer duidelijkheid van wat ik mag verwachten
Dit was trouwens de eerste test van de nieuwe testbank- en tuningsoftware die ze enkele dagen geleden hebben geïnstalleerd.
Specificaties van de MINI
15% Pulley
Janspeed Manifold
GP Intercooler
JCW Airbox
Newman cam
440 Injectors
MYNES tune
1320 spec NGK spark plugs
Miltek exhaust
TPR-2 Head

Ze kwamen dus uit op 218 WIELpk's
Aan 15% verlies betekent dit dus +250pk

Belangrijk detail echter.....
Deze MINI wordt geprepareerd om in 2010 mee te doen aan the Gumball



En aangezien hij echter al 440 cc injectoren had en niet voor de 550's is gegaan hebben ze het vermogen moeten terugschroeven omdat hij te arm zou kunnen lopen bij lange stukken volgas! Er is dus nog progressiemarge

Natuurlijk kan ik nog steeds dat spruitstuk ni plaatsen

Alhoewel ik denk dat met een spruitstuk ik binnen de drie maanden potdoof ben
