GO MINI magazine
Als ge hem echt ni vind laat het weten.
Hier in Antwerpen liggen er altijd veel.
Ik moet dit of volgend weekend toch in jullie buurt zijn, dan kan ik er meenemen.
Vind hem niet slecht.
Het magazine is veranderd, beetje meer vanalles en nu maandelijks
Hier in Antwerpen liggen er altijd veel.
Ik moet dit of volgend weekend toch in jullie buurt zijn, dan kan ik er meenemen.
Vind hem niet slecht.
Het magazine is veranderd, beetje meer vanalles en nu maandelijks

My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
- super dooper
- MINI Driver
Ik heb het boekje dus gevonden!
Eindelijk
Brain het was dus in die krantenwinkel recht tegenover het holiday inn hotel. Maar ze hebben er elke maand maar ??ntje, ik heb het dadelijk iedere maand opzij laten leggen op mijne naam. Ik vond het wel duur, ik moest 8.40 euro betalen terwijl het in Pond maar 3.80 is
Maja ik heb het dus zal maar niet meer zagen zeker
Trouwens van welke maand hebben jullie het nieuwe boekje? Ik heb dat nu van februari 2005 en bij mij staat er een rode mini (titel: Fire and Ice) vanvoor. Terwijl het bij jullie een ander exemplaar lijkt (blauw; titel: Electric storm). Iemand info?

Brain het was dus in die krantenwinkel recht tegenover het holiday inn hotel. Maar ze hebben er elke maand maar ??ntje, ik heb het dadelijk iedere maand opzij laten leggen op mijne naam. Ik vond het wel duur, ik moest 8.40 euro betalen terwijl het in Pond maar 3.80 is

Maja ik heb het dus zal maar niet meer zagen zeker

Trouwens van welke maand hebben jullie het nieuwe boekje? Ik heb dat nu van februari 2005 en bij mij staat er een rode mini (titel: Fire and Ice) vanvoor. Terwijl het bij jullie een ander exemplaar lijkt (blauw; titel: Electric storm). Iemand info?