mini cooper meeting ?
mini cooper meeting ?
beste mensen , ik ben nieuw op het forum hier. Heb nu ook nog geen mini maar zie ze wel graag en wie weet binnenkort... Ben hier terecht gekomen via een kameraad die een mini heeft.
Weet ook niet of mijn vraag hier mag staan.
ikzelf ben organisator van een tuningschow in meeuwen. Deze gaat dit jaar voor de 4de keer door op 10 juli 2010.
Nu mijn vraag.
Ik weet dat er in belgie heel veel mini's zijn en zou daarom eens een meeting willen organiseren op dezelfde plaats als waar ik de tuning geef.
is daar enige interesse in?
Wat moet er dan zoal zijn op die meeting?
Vragen ze inkom op zo een mini meeting?
Alle inlichtingen als ook inlichtingen over onze meeting kan je mij versturen op volgend mail adres: info@the-untouchables.be
alvast bedankt voor je aandacht
Weet ook niet of mijn vraag hier mag staan.
ikzelf ben organisator van een tuningschow in meeuwen. Deze gaat dit jaar voor de 4de keer door op 10 juli 2010.
Nu mijn vraag.
Ik weet dat er in belgie heel veel mini's zijn en zou daarom eens een meeting willen organiseren op dezelfde plaats als waar ik de tuning geef.
is daar enige interesse in?
Wat moet er dan zoal zijn op die meeting?
Vragen ze inkom op zo een mini meeting?
Alle inlichtingen als ook inlichtingen over onze meeting kan je mij versturen op volgend mail adres: info@the-untouchables.be
alvast bedankt voor je aandacht
Lijkt me misschien wel interessant.
Ik heb dat in de hele beginne van MINI2 een paar x mee gedaan.
Een meeting voor de MINI liefhebber is meestal net ietsjes anders dan een normale tuningmeeting. De meesten onder ons gaan liever een eindje rijden ipv een aantal uren stil te staan op zo'n parking en wat te staan "koekeloeren".
ALHOEWEL.. het natuurlijk dan weer een sociaal gebeuren wordt, dat ook weer interessant kan zijn. Je leert wat nieuwe mensen kennen, je ziet wat oude bekenden terug etc...
Eigenlijk een "spontaantje" zoals wij wel eens zeggen.
Gewoon eens afspreken, ergens naartoe rijden voor een drankje of een hapje, activiteit of een gezellige babbel of een opendeur bij een dealer...
Als we gewoon met een aantal afspreken, is het meestal zonder kosten, is er een rit / event en is er wat organisatie mee gemoeid, dan wordt daar meestal wel iets voor gevraagd. Je bent daar eigenlijk vrij in.
Moet er iets zijn? Tja the usual stuff voor een hapje en drankje, of als er een leuk etablissement in de buurt is, is dat ook ok. Je kan misschien eens informeren bij een lokale MINI dealer in de buurt of die u misschien mee wil ondersteunen of een stand wilt zetten? Ze hebben zo'n bestelwagen bij MINI die openplooit met allerlei goodies in.
Ik heb dat in de hele beginne van MINI2 een paar x mee gedaan.
Een meeting voor de MINI liefhebber is meestal net ietsjes anders dan een normale tuningmeeting. De meesten onder ons gaan liever een eindje rijden ipv een aantal uren stil te staan op zo'n parking en wat te staan "koekeloeren".
ALHOEWEL.. het natuurlijk dan weer een sociaal gebeuren wordt, dat ook weer interessant kan zijn. Je leert wat nieuwe mensen kennen, je ziet wat oude bekenden terug etc...
Eigenlijk een "spontaantje" zoals wij wel eens zeggen.
Gewoon eens afspreken, ergens naartoe rijden voor een drankje of een hapje, activiteit of een gezellige babbel of een opendeur bij een dealer...
Als we gewoon met een aantal afspreken, is het meestal zonder kosten, is er een rit / event en is er wat organisatie mee gemoeid, dan wordt daar meestal wel iets voor gevraagd. Je bent daar eigenlijk vrij in.
Moet er iets zijn? Tja the usual stuff voor een hapje en drankje, of als er een leuk etablissement in de buurt is, is dat ook ok. Je kan misschien eens informeren bij een lokale MINI dealer in de buurt of die u misschien mee wil ondersteunen of een stand wilt zetten? Ze hebben zo'n bestelwagen bij MINI die openplooit met allerlei goodies in.
- MY Dweiltje
- MINI Master
Dag Bart,
Welkom hier in ons midden.
Zoals je wellicht al hebt gelezen door ons forum heen zijn onze meets dikwijls in de vorm van ritten.
Er zijn steeds een aantal open ritten waar een geïnteresseerde mee kan deelnemen om zo eigenlijk eens te proeven van wat MINIACS is, kan zijn. Dit door even contact op te nemen met de regio-verantwoordelijke en de betaling van 8€ p.p., hiervoor geniet je die dag ook van de zaken zoals er zijn, het roadbook, de eventuele activiteiten, een drankje,....
Alvast veel succes met je event op 10 juli, wij hebben daags nadien onze MINIACS Vlaamse Feestrit.
En als je die MINI hebt, stel die hier dan maar even voor!
Welkom hier in ons midden.
Zoals je wellicht al hebt gelezen door ons forum heen zijn onze meets dikwijls in de vorm van ritten.
Er zijn steeds een aantal open ritten waar een geïnteresseerde mee kan deelnemen om zo eigenlijk eens te proeven van wat MINIACS is, kan zijn. Dit door even contact op te nemen met de regio-verantwoordelijke en de betaling van 8€ p.p., hiervoor geniet je die dag ook van de zaken zoals er zijn, het roadbook, de eventuele activiteiten, een drankje,....
Alvast veel succes met je event op 10 juli, wij hebben daags nadien onze MINIACS Vlaamse Feestrit.
En als je die MINI hebt, stel die hier dan maar even voor!
weet je wat soms ook intersant zou zou op een meeting, dit bv.
http://www.kapaza.be/Diversen/Feestarti ... feest.html
http://www.kapaza.be/Diversen/Feestarti ... feest.html
bartje schreef:heb nog een vraag ,hoe wordt er bij jullie reclame gemaakt voor een mini rit of evenement?
Via ons forum. We hebben meer dan 100 leden, die leden zien nog een extra stuk van het forum waarop alle gegevens te zien zijn van de ritten. Voor het betalen van lidgeld hebben zij natuurlijk een aantal voordelen (waaronder het extra gedeelte van het forum), anders zou er geen verschil zijn tussen betalende leden en niet betalende MINI fans.
De "open" ritten waar zoals Jan al schreef iedereen aan kan deelnemen mits betaling van 8€, worden op het openbaar gedeelte van het forum kenbaar gemaakt, soms ook met flyers en aankondigingen op andere fora en dergelijke.
hmm mond tot mond reclame dus, maar wordt er ook op andere forums gesproken over zo een rit. HIer zijn meer dan 100 leden maar je begrijpt ook wel dat ik voor 100 auto's geen meeting kan organiseren hé. Heb laatst gehoord dat er ergens een meeting was van mini over heel de wereld met een hele hoop mini's , wil eigenlijk naar die kant uitgaan.
bartje schreef:hmm mond tot mond reclame dus, maar wordt er ook op andere forums gesproken over zo een rit. HIer zijn meer dan 100 leden maar je begrijpt ook wel dat ik voor 100 auto's geen meeting kan organiseren hé. Heb laatst gehoord dat er ergens een meeting was van mini over heel de wereld met een hele hoop mini's , wil eigenlijk naar die kant uitgaan.
Dat was MINI United, georganiseerd door MINI zelf, en kostte ettelijke miljoenen, als je dat ervoor over hebt, laat je gerust gaan

- black jack
- MINI-aholic
De grootste MINI meetings in de buurlanden (Duitsland, Frankrijk...) halen ongeveer 200 tot max 300 MINI's, maar die landen zijn dan ook ettelijke keren groter dan België, en zeker dan Vlaanderen. Ze hebben dus een véél grotere vijver om uit te vissen. En dat zijn dan meetings die al jaren bestaan en al een reputatie opgebouwd hebben...
Bij onze meetings (ritten) halen we 10 tot 50 MINI's, uitzonderlijk eens wat meer. Wie zei er alweer dat er voor minder dan 100 auto's het de moeite niet is om een meeting te organiseren
Misschien kan je beginnen met het circuit van Zolder of Francorchamps af te huren? MU vindt ook altijd plaats op en rond een circuit, en die halen dan wel een paar duizend MINI's, maar zoals gezegd met een budget van een paar miljoenen.
Maar niettemin, veel succes gewenst!
Bij onze meetings (ritten) halen we 10 tot 50 MINI's, uitzonderlijk eens wat meer. Wie zei er alweer dat er voor minder dan 100 auto's het de moeite niet is om een meeting te organiseren

Misschien kan je beginnen met het circuit van Zolder of Francorchamps af te huren? MU vindt ook altijd plaats op en rond een circuit, en die halen dan wel een paar duizend MINI's, maar zoals gezegd met een budget van een paar miljoenen.
Maar niettemin, veel succes gewenst!
- MY Dweiltje
- MINI Master
Terug naar “Spontane Meetings”