ALV 2010

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
merlin
MINI Fan

ALV 2010

Berichtdoor merlin » Zo Feb 07, 2010 20:18

Eerst en vooral proficiat aan het bestuur met hun nieuwe functies en leden.

Toch ietwat een verrassing, maar zoals ge dikwijls hoort zeggen, "verandering van toespijs doet eten".
Verder een zeer klare en duidelijke uitleg gehad over wat er ons allemaal te wachten staat dit jaar.Daar is serieus werk aan geweest.

Nu besef ik ook dat het financiele plaatje niet zo simpel is en er heel veel komt bij kijken.
T'is duidelijk, zonder onze sponsors zou dit allemaal niet mogelijk zijn. We kunnen deze mensen nie genoeg bedanken.

En dan, de tweede verrassing, een zeer mooi en supergeslaagd nieuw club T-shirt.

Dus weeral een jaar om naar uit te kijken,met vertrouwde en nieuwe leden en gereorganiseerd bestuur. Laat ze maar komen, die ritten!

varavital
MINI Nutter

Re: ALV 2010

Berichtdoor varavital » Zo Feb 07, 2010 20:28

merlin schreef:En dan, de tweede verrassing, een zeer mooi en supergeslaagd nieuw club T-shirt.

Even opletten, dat was niet het nieuwe club T-shirt, maar het exclusieve 5j bestaans T-shirt.
Een nieuw club T-shirt staat er ook nog aan te komen.

Allemaal bedankt voor de grote opkomst op de ALV, het was hartverwarmend!!

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Zo Feb 07, 2010 20:45

Van ons ook een proficiat voor deze leuke ALV,leuk om de MINIACS nog eens terug te zien en bedankt voor al de felicitaties :grin:

T'was een zeer duidelijke ALV,enkele verassingen..enkele verschuivingen binnen het bestuur,lekkere taart(en),en mooi 5 years t-shirt,...

Tot de volgende,

Tom&Jill

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Zo Feb 07, 2010 21:16

Het was idd een geslaagde ALV, wat mij betreft vrij duidelijk allemaal.

Graag wou ik toch alle leden bedanken voor het vertrouwend die ze in Linda en mij stellen.
We zullen onze taak zo goed mogelijk opnemen, en van het 5 jarig bestaan trachten samen met het voltallig bestuur een feestjaar te maken !

En idd Franky .... laat die ritten maar komen !! :D

flippers jan & linda
MINI-aholic

Berichtdoor flippers jan & linda » Zo Feb 07, 2010 22:07

Het was inderdaad een geslaagde vergadering, tof om iedereen nog eens terug te zien, gezellige babbel en lekkere taart ! 't Was ook zeer duidelijk dat 't bestuur reeds knap werk heeft geleverd om alvast weer een super miniacs jaar te beloven ! Chapeau ! =D>

Inderdaad zoals Staf zegt, iedereen héél hartelijk bedankt voor 't vertrouwen dat jullie in ons 2 stellen. We zullen proberen om ons steentje bij te dragen bij het vele werk om de club te besturen ! Ik kijk er echt naar uit om hier bij te mogen horen, en daarbij ooknog vele super leuke momenten mag beleven samen met mijn miniacs-vrienden. :P

Linda.

Scorpion MC
MINI Freak

Berichtdoor Scorpion MC » Zo Feb 07, 2010 23:42

Van mij een proficiat voor deze toffe en gezellige ledenvergadering , zelfs de veranderingen waren verrassend maar toch te verstaan, maar ja met zulke opkomst van de leden kan het niet meer stuk, en nu kunnen we stilaan terug met de meets/ritten beginnen. Weer een mooie verrassing ,HET T'SHIRT en het nieuw logo, het is af, tof werk jongens, bestuur bedankt =D> voor jullie totale inzet BEDANKT en de lekkere buik vulling was prima.
Ook zal ik als regioverantwoordelijke :-k mijn best doen :D :D voor alle leden en nieuwe leden
De groetjes Michel

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Ma Feb 08, 2010 9:59

Het was weer een leuke namiddag. Lekkere taart (al vond de weegschaal vanmorgen van niet... :roll: :) ) ! Blij om tal van vrienden nog ne keer terug te zien na al die tijd...

Laat de ritten maar komen zou ik zeggen !

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Feb 08, 2010 10:33

Ondanks de bijna ongewijzigde bestuursploeg is gisteren duidelijk geworden dat er een nieuwe dynamische wind waait binnen de club...!!!! 8)
Dat belooft voor komend jaar

Panidacolada
MINI-aholic

Berichtdoor Panidacolada » Ma Feb 08, 2010 11:18

Het was weer gezellig!! En de taart was super lekker!! Weer heel veel informatie te verwerken gekregen, maar het beloofd weer een super jaar te worden!! En we kijken echt uit naar de ritten!!
En bravo voor het bestuur voor deze duidelijke uiteenzetting. Het bestuur heeft bewezen dat het geen gemakkelijke taak is om in het bestuur te zitten. Daarvoor mijn dank voor het harde werk het afgelopen jaar.
Ik kijk uit naar het komende jaar en proficiat aan Linda en Stefaan, wij hebben het volle vertrouwen in jullie!!

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Ma Feb 08, 2010 12:14

Het was idd zeer leuk om iedereen nog eens terug te zien en te horen dat er weer vele leuke ritten aankomen! bedankt voor de lekkere taart en de T-shirt met het 5 jaar logo!! en de magneten niet te vergeten :D ,
en 2 kersverse leden van het bestuur ! proficiat Stefaan en Linda!

De mensen die bij me waren kennen de club nog niet maar dat zal wel veranderen :P
op naar de eerste rit ! 8) :!: met veel Mini Fun !

Musti
MINI-aholic

Berichtdoor Musti » Ma Feb 08, 2010 12:49

wel veel meer kan ik bij de vorige comments niet meer toevoegen :P

dat het dus maar snel goe weer wordt zodat we er kunnen invliegen!

matthiasdl
MINI Driver

Berichtdoor matthiasdl » Ma Feb 08, 2010 18:47

Zoals velen al gezegd hebben was het fijn om iedereen weer terug te zien en de vergadering zelf was wel interessant. er komt meer bij kijken dan ik dacht. Bedankt voor de taart, al de stukken hebben gesmaakt, en ook voor hetgeslaagde t-shirt. Verder proficiat een de nieuwe bestuursleden, deze zullen het zeker goed doen. En als regioverantwoordelijke zal ik zeker proberen mijn best te doen

isa-mini
MINI Regular

Berichtdoor isa-mini » Ma Feb 08, 2010 19:42

bedankt voor de leuke namiddag,lekkere taart en mooie t shirt, t'is het lidgeld meer dan waard!
Proficiat aan de bestuursleden!
Tot binnenkort :D

SteveO
MINI Driver

Berichtdoor SteveO » Ma Feb 08, 2010 20:44

Spijtig genoeg kon ik er gisteren niet bij zijn, maar alvast proficiat aan de nieuwe bestuursleden.
Hopelijk tot binnekort...

conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Ma Feb 08, 2010 23:19

Duidelijk - to the point en enthousiast!

Let's have fun this year. MINI-fun natuurlijk!

cu on the road.

Conrad , ambassador of Limburg

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Di Feb 09, 2010 7:23

matthiasdl schreef:Zoals velen al gezegd hebben was het fijn om iedereen weer terug te zien en de vergadering zelf was wel interessant. er komt meer bij kijken dan ik dacht. Bedankt voor de taart, al de stukken hebben gesmaakt, en ook voor hetgeslaagde t-shirt. Verder proficiat een de nieuwe bestuursleden, deze zullen het zeker goed doen. En als regioverantwoordelijke zal ik zeker proberen mijn best te doen

Je mag wel uw onderschriftje eens vervangen....

daphne
MINI Regular

Berichtdoor daphne » Di Feb 09, 2010 18:56

Als nieuw lid en eerste vergadering te mogen meemaken vond ik het een zeer gezellige en aangename sfeer,een mooie verwelkoming met kado's,heel tof !kheb de magneten al overal waar ik kon gehangen,MINI overal wi!!
Wat mij vooral opviel tijdens de vergadering is dat het bestuur niet alleen maar zich bezig houdt met rondritten te organiseren maar dus heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel tijd in reclame en onderhoud in contacten moet houden met andere clubs en dergerlijke,en niet te vergeten dat ze aan geld moeten geraken om dit allemaal te kunnen realiseren,amai chapeau voor het bestuur en natuurlijk niet te vergeten de sponsors ook e!!
heb heel veel respect voor alles wat jullie al gerealiseerd hebben!!
Nogmaals dank voor de fijne en heel toffe kado's!!En tot gauw op de ritten,kan niet meer wachten!!

matthiasdl
MINI Driver

Berichtdoor matthiasdl » Di Feb 09, 2010 21:10

cooperke s schreef:
matthiasdl schreef:Zoals velen al gezegd hebben was het fijn om iedereen weer terug te zien en de vergadering zelf was wel interessant. er komt meer bij kijken dan ik dacht. Bedankt voor de taart, al de stukken hebben gesmaakt, en ook voor hetgeslaagde t-shirt. Verder proficiat een de nieuwe bestuursleden, deze zullen het zeker goed doen. En als regioverantwoordelijke zal ik zeker proberen mijn best te doen

Dankuwel om mij daarop te wijzen ...

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Wo Feb 10, 2010 7:09

matthiasdl schreef:
cooperke s schreef:

Dankuwel om mij daarop te wijzen ...

Tis maar een graptjen hé pol :wink:

rikkie
MINI-aholic

Berichtdoor rikkie » Wo Feb 10, 2010 18:53

Om niet alles te moeten herhalen,
het was een toffe ALV middag

met enkele verrassende verschuivingen in het bestuur ,en proficiat aan de nieuwe bestuursleden,en regio verantwoordelijken,
laat de lente zon nu maar rap komen , winter hebben we nu al wel genoeg gehad
(en ze zeggen dat de aarde opwarmt :D )

tot meets

Terug naar “Berichten Van Meetings”