Je kan er bijna doorkruipen !
MiNi 's NEW MINI R56
Tha MiNi schreef:Stafke schreef:nog een paar cmterkes laten zakken ?
jep !
denk eerst van verlagingsveren te steken ... iemand nog in aanbieding ?
en daarna pssst UP pssst downeerst nog ff prijs vragen
Van dat laatste idee ga ik weer van afstappen
ge moogt rekenen op een € 3.500,- zegt de dealer..... met da geld doe ik liever andere dingen ze
Maandag mag onze lieveling binnen voor het geratel uit te halen.
voor mijne dealer is het de eerste keer... hopelijk is het opgelost in 1 keer
Tha MiNi schreef:Tha MiNi schreef:Stafke schreef:nog een paar cmterkes laten zakken ?
jep !
denk eerst van verlagingsveren te steken ... iemand nog in aanbieding ?
en daarna pssst UP pssst downeerst nog ff prijs vragen
Van dat laatste idee ga ik weer van afstappen![]()
ge moogt rekenen op een € 3.500,- zegt de dealer..... met da geld doe ik liever andere dingen ze
Maandag mag onze lieveling binnen voor het geratel uit te halen.
voor mijne dealer is het de eerste keer... hopelijk is het opgelost in 1 keer
doe er maar gerust 1500€ vanaf en ge ebt een basispakketje
tuurlijk plaatsing niet inbegrepen..maar dat zal wel geen 1500€ zijn hoopk?:p
- crossbytje
- MINI Regular
crossbytje schreef:zeer schoon mini'tje! Ik zie het de laatste tijd vaak passeren, altijd met uitbundig zwaaiende chauffeur!
vraagje, wat heb je betaald om de voorste ramen te laten tinten? ik zou de mijne ook graag wat donkerder hebben.
I'm always be nice to other MINI drivers e
Wat die ruiten betreft , die heb ik laten doen bij WTS, vroeger uitbater van de Gentpoortfrituur Kortrijk.
Ik dacht rond de € 100 á € 150 betaald te hebben
Heb mijn bizoetje terug sinds Vrijdag.....vanmorgen rond 06:00u (redelijk fris weertje) aangezet naar huis en niks gemerkt van het geratel, das al een goed teken
Waar ik minder content van ben is de service, ik had gevraagd om andere ruitenwissers te steken....
Dat hebben ze gedaan maar dan hebben ze zogezegd nog de diagnose moeten doen voor dat geratel te vinden ... en uiteindelijk lag ik nog aan een factuur van 199 €....
dure ruitenwissers zou je zo zeggen .... nu ja factuur is betaald maar ben sterk aan het twijfelen om eens een andere garage te zoeken..
Waar ik minder content van ben is de service, ik had gevraagd om andere ruitenwissers te steken....
Dat hebben ze gedaan maar dan hebben ze zogezegd nog de diagnose moeten doen voor dat geratel te vinden ... en uiteindelijk lag ik nog aan een factuur van 199 €....
dure ruitenwissers zou je zo zeggen .... nu ja factuur is betaald maar ben sterk aan het twijfelen om eens een andere garage te zoeken..
Enkele mods
Gisteren snel nog wat mods geplaatst voor de openingsrit
Grill achterlichten in wagenkleur
Grill voorlichten in wagenkleur + Joey headlights (wel vergeten mijn washer's mee te spuiten
)
M2 Hoodscoop
Front view

Grill achterlichten in wagenkleur
Grill voorlichten in wagenkleur + Joey headlights (wel vergeten mijn washer's mee te spuiten
M2 Hoodscoop
Front view

varavital schreef:De joey's zelf gespoten of zo gekocht?
Joey's heb ik zo gekocht, iemand die onlangs zijn mini verkocht
@ Steven
Tnx !
@ Nielz
Ik zal er wel ergens vinden int zwart en es zien wat het mooiste is
Nu heb ik nog mijn originele koplampen over en zal es zelf proberen te knutselen voor Joey's
- MY Dweiltje
- MINI Master
Terug naar “Show & Shine - MINI”