R56 Turbo S " with Alpina's 18 + toyo
de prijs van de Akrapovic valt redelijk mee, ... gelijkaardig zoals de Alta ( achterste demper tot midden)
( zonder kat vervangen) dit kan ook nog maar gaat problemen geven denk k...
dit is beiden niet met E keuring maar voor de keuring is de wissel nu ook weer ni zo moeilijk...
ik zou gewoon eens willen weten hoe hij klinkt .. aan alta weet ik dat goe klinkt maar de Akrapovic enkel nog maar zeer slechte/onzuivere filmpjes gevonden waar het niets op lijkt en dit kan toch niet als dit zo'n topmateriaal is
dit is beiden niet met E keuring maar voor de keuring is de wissel nu ook weer ni zo moeilijk...
ik zou gewoon eens willen weten hoe hij klinkt .. aan alta weet ik dat goe klinkt maar de Akrapovic enkel nog maar zeer slechte/onzuivere filmpjes gevonden waar het niets op lijkt en dit kan toch niet als dit zo'n topmateriaal is

sscooper schreef:de prijs van de Akrapovic valt redelijk mee, ... gelijkaardig zoals de Alta ( achterste demper tot midden)
Der moet iemand den eerste zijn he Steven

Ik wist ook niet hoe mijnen Bastuck klonk toen ik hem kocht....
Dangixxer schreef:sscooper schreef:de prijs van de Akrapovic valt redelijk mee, ... gelijkaardig zoals de Alta ( achterste demper tot midden)
Der moet iemand den eerste zijn he Steven![]()
Ik wist ook niet hoe mijnen Bastuck klonk toen ik hem kocht....
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk .... kga der nog eens goe oper peinzen en van de week beslissen...

de titanium eindpijpjes zijn 95 mm ...

Ben er dan toch uitgekomen en heb gekozen voor de JCW uitlaat stage 2... lang nagedacht welk ik wou op mn S en ben heel content met men keuze ..
Dinsdags de uitlaat gaan ophalen bij bmw in Aalst en savonds er samen met xefke ondergestoken .. toch handig een smeerput en materiaal
op 3 kwartier stond hij eronder en hij klinkt heel goe !! nu nog inbranden dus ga nog beter worden
hier paar foto's ( gsm ) en link naar een kort filmpje net na de plaatsing .. ME Happy
telkens ik op men gaspedaal trap komt er een glimlach op mn gezicht
en ploppen dat hij doet .. zalig gewoon...
VOOR:
NA:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Xrll827_OSs[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B1PvyBdFwKI[/youtube]

Dinsdags de uitlaat gaan ophalen bij bmw in Aalst en savonds er samen met xefke ondergestoken .. toch handig een smeerput en materiaal

hier paar foto's ( gsm ) en link naar een kort filmpje net na de plaatsing .. ME Happy

telkens ik op men gaspedaal trap komt er een glimlach op mn gezicht

VOOR:

NA:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Xrll827_OSs[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B1PvyBdFwKI[/youtube]
Laatst gewijzigd door sscooper op Do Mar 18, 2010 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lucky & Caro
- MINI-aholic
- MY Dweiltje
- MINI Master
sscooper schreef:Dangixxer schreef:Stafke schreef:Ik wil vooral die van de clubman eens horen.
Iemand .... ?
Zou dat dan zo verschillen in sound....?
Mij leken de hatch en club in Colmar toch hetzelfde te klinken zenne
heb je de sound nu al kunnen horen in het filmpje?![]()
Merci allemaal !!
Ja, beetje kunnen horen, maar net je de camera voorbij rijd ( en dus het beste hoort) begin je af te remmen.
Misschien nog eens een "Die hard" filmpke maken

Stafke schreef:sscooper schreef:Dangixxer schreef:Stafke schreef:Ik wil vooral die van de clubman eens horen.
Iemand .... ?
Zou dat dan zo verschillen in sound....?
Mij leken de hatch en club in Colmar toch hetzelfde te klinken zenne
heb je de sound nu al kunnen horen in het filmpje?![]()
Merci allemaal !!
Ja, beetje kunnen horen, maar net je de camera voorbij rijd ( en dus het beste hoort) begin je af te remmen.
Misschien nog eens een "Die hard" filmpke maken![]()
doe ik !!

@ koemans .. thx voor de reactie
Terug naar “Show & Shine - MINI”