hallokes
hallokes
Hallokes iedereen. Tja nieuw hier he,net vandaag een clubman in pepper white gekocht van 2008. Vorige wagen was een landrover defender en wij dachten om eens iets nieuw te starten,daarmee bedoel ik een projectje.De def hebben een jaar of 6 geleden kaal gekocht en opgebouwd tot een volwaardige offroader en reiswagen.
Vermits ik niet thuis is de termen hier op het forum en vooral hier ben om iets te leren zou ik willen vragen om mijn misschien domme vragen toch te beantwoorden.
Nu over onze nieuwe aanwinst , dus een mini clubman , R55 als ik goed gelezen heb, nen dooper,zoals jullie zo mooi zeggen,110 pk tjes met toch een mooie lijst van optie's. Voor de rest ,de forumnaam is de samenvoeging van MikE en Evi , dus mikEvi.
tot horens op het forum en waarschijnlijk zullen we elkaar wel eens ontmoeten.
Vermits ik niet thuis is de termen hier op het forum en vooral hier ben om iets te leren zou ik willen vragen om mijn misschien domme vragen toch te beantwoorden.
Nu over onze nieuwe aanwinst , dus een mini clubman , R55 als ik goed gelezen heb, nen dooper,zoals jullie zo mooi zeggen,110 pk tjes met toch een mooie lijst van optie's. Voor de rest ,de forumnaam is de samenvoeging van MikE en Evi , dus mikEvi.
tot horens op het forum en waarschijnlijk zullen we elkaar wel eens ontmoeten.
mikevi schreef:hahahaha, nen dweil . Hoe komen ze daar op ?
verhaal is hier nog ergens op het forum te vinden....

iemand die met een S'je reed en eens ging testen met een Cooper D
en hij schreef in zijn verslagske dat hij vond dat hij reeds zoals een dweil.....vandaar
Onze voorzitter heeft zijne forumnaam derop gebaseerd

Dangixxer schreef:mikevi schreef:hahahaha, nen dweil . Hoe komen ze daar op ?
verhaal is hier nog ergens op het forum te vinden....![]()
iemand die met een S'je reed en eens ging testen met een Cooper D
en hij schreef in zijn verslagske dat hij vond dat hij reeds zoals een dweil.....vandaar
Onze voorzitter heeft zijne forumnaam derop gebaseerd
Ah ja,idd ik heb dat verhaal gelezen. lol
- Panidacolada
- MINI-aholic
- matthiasdl
- MINI Driver
- MY Dweiltje
- MINI Master
Welcome, welcome,
jaja we dweilen de natte wegen droog zodoende de S-skes wat grip kunnen overbrengen, lol,... oeps nu ga ik iets op mijnen nek halen,... neenee, of beter jaja we komen goed overeen met de plopperdeploppers
Maar tof nog een Dooper te mogen begroeten! Enne, steeds dolle pret met de stovekes op een rit, en er zijn er tochwel wat,...
jaja we dweilen de natte wegen droog zodoende de S-skes wat grip kunnen overbrengen, lol,... oeps nu ga ik iets op mijnen nek halen,... neenee, of beter jaja we komen goed overeen met de plopperdeploppers

Maar tof nog een Dooper te mogen begroeten! Enne, steeds dolle pret met de stovekes op een rit, en er zijn er tochwel wat,...
- MY Dweiltje
- MINI Master
MY Dweiltje schreef:Dangixxer schreef:MY Dweiltje schreef: jaja we dweilen de natte wegen droog zodoende de S-skes wat grip kunnen overbrengen, lol,... oeps nu ga ik iets op mijnen nek halen,..
Hoortem bezig....![]()
merci he voorzitter voor al uw dweilwerk
En zo is iedereen content hé,....en zijn we allemaal MINIACS