Dangixxer schreef:Jij geeft een subjectief gevoel over dit onderwerp
varavital schreef:Kan alleen maar zeggen wat enkele grote merken mij geantwoord hebben.
varavital schreef:Dangixxer schreef:Jij geeft een subjectief gevoel over dit onderwerpvaravital schreef:Kan alleen maar zeggen wat enkele grote merken mij geantwoord hebben.
varavital schreef:I rest my case. Iedereen trekt er zijnen plan maar mee. Misschien ook eens bij den bakker gaan informeren wat die ervan denkt.
Sorry voor de off topic Steven.
Stafke schreef:Daarmee weet de Steven nog altijd niet wat gekozen hé mannekes
Ik zou in Steven zijn geval voor een 215 gaan.
( Beetje getrokken zoals Steven zelf graag wil, maar ook niet extreem voor alledaags gebruik ).
Voor welk merk van banden ga je Steven ?
sscooper schreef:ik heb gekozen voor er tussenin .. heb met nog een paar mensen gepraat waaronder Tirex en mijn bandenboer ...
ik ga voor 215/ 35/ 18 gaan .. Toyo 'sgaat ook beetje getrokken staan maar ni zo extreem als de 205 .. heb beetje schrik voor mn mooie velgen
![]()
@ koemans ik heb reeds een verlaging dus die 225 zou ik nooit doen...![]()
@ Glinz nee ga het toch ni doen .... na het gesprek met tirex wist ik genoeg ... en hij heeft het zelf gehad ...in combo met schroefsetje zal dit wel heel knap zijn zo extreem... maar in dit puttenland
is dit gevaarlijk en opletten geblazen...
merci iedereen voor het advies en mening !
sscooper schreef:dus Wally begrijp ik het goe dat jij vind dat 225 te breed is??
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast