Dangixxer schreef:Panidacolada schreef:PEPI schreef:yep, om te beginnen de 25ste
de leukste!!Want we kunnen eerst veel eten!!!
En ook de snelste en gulzigste qua naft
Funfactor 15.2 hé

PEPI schreef:Ik ga voor de 'brunch n'ride II' een oplossing zoeken zenne, maar het is de periode van de comunniefeesten dus fingers crossed...
De brunch is enkel mogelijk op zondag, dus het zal waarschijnlijk een ander WE worden dan.
Ik heb echter toch een bedenking voor de organisatie van de 'Kom-op-tegen-kanker-rit'... nl. als je een rit organiseert waarbij je op de steun rekent van clubs kan je misschien best even de kalenders van dergelijke clubs op voorhand checken(niet verwijtend bedoeld hoor
)
Lientje schreef:PEPI schreef:Ik ga voor de 'brunch n'ride II' een oplossing zoeken zenne, maar het is de periode van de comunniefeesten dus fingers crossed...
De brunch is enkel mogelijk op zondag, dus het zal waarschijnlijk een ander WE worden dan.
Ik heb echter toch een bedenking voor de organisatie van de 'Kom-op-tegen-kanker-rit'... nl. als je een rit organiseert waarbij je op de steun rekent van clubs kan je misschien best even de kalenders van dergelijke clubs op voorhand checken(niet verwijtend bedoeld hoor
)
Ik kom beetje uit de lucht gevallen,maar die gaat toch nog door volgende week zondag?
PEPI schreef:Lientje schreef:PEPI schreef:Ik ga voor de 'brunch n'ride II' een oplossing zoeken zenne, maar het is de periode van de comunniefeesten dus fingers crossed...
)
Ik kom beetje uit de lucht gevallen,maar die gaat toch nog door volgende week zondag?
Ja zeker zenne !Ik heb destijds mijn rit - die oorspronkelijk gepland stond op 18 april - verzet naar 25 april om niet in het vaarwater te komen van de 'kom-op-tegen-kanker-rit'
![]()
We hebben vandaag nog een deel van die van de 25ste gereden omdat er enkele omleidingen waren die we moesten incalculeren...
Dus, no worries !
Lientje schreef:PEPI schreef:Lientje schreef:PEPI schreef:Ik ga voor de 'brunch n'ride II' een oplossing zoeken zenne, maar het is de periode van de comunniefeesten dus fingers crossed...
)
Ja zeker zenne !Ik heb destijds mijn rit - die oorspronkelijk gepland stond op 18 april - verzet naar 25 april om niet in het vaarwater te komen van de 'kom-op-tegen-kanker-rit'
![]()
We hebben vandaag nog een deel van die van de 25ste gereden omdat er enkele omleidingen waren die we moesten incalculeren...
Dus, no worries !
AAk oke.
Ik weet da dit hier nu wel niet de topic ervoor is,maar hoe zit dat nu juist in elkaar zo een rit? Stoppen we soms eens(plaspauze e),hoelang rijden we,..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten