Gauthier mini cooper-brrr style
- Panidacolada
- MINI-aholic
dank u voor de complimenten , bart: ik heb een roterende poliermachine van krauss met schapenwol en 5 pads , Meguiar's proffesional lightcut (6) nr 88 denkek , swirl remover , quick detailer en ultimate , nxt gen techwax ook allemaal van Meguiar's en voor de velgen smartwax rimwax ofzoiets
staf : ja inderdaad ik heb binnenkort examens en daarna vakantie dan kunnen we is afspreken he

staf : ja inderdaad ik heb binnenkort examens en daarna vakantie dan kunnen we is afspreken he

wazowski schreef:Heb zelf ook wat productjes aangekocht (compounds, polish, glaze, sealant en wax en een DAP500 poliermachine), maar nog geen tijd gehad om me uit te leven
welke glaze en sealant is dat ? en wat doet dat

Morty schreef:Netjes !!
Dat is nu iets waar ik me niet aan waag zie, een poliermachine![]()
Ik ken mezelf, bij mij zou de verf er volledig af zijn![]()
Met een DA ( Dual-Action) machiene kan je nooit kwaad, gebruik ik ook. Met een roterende daarentegen kan je meer kwaad dan goed doen als je niet weet hoe het moet.
Daar begin ik ook niet mee.
michael ; ik schakel niet graag over van producten meguiars is goed genoeg voor mij ik heb er mij al een heel gamma van aangeschaft en die hebben veel geld gekost dus ik ben niet rap van plan om te overschakelen
toch bedankt voor de tips
en voor de andere mensen nogmaals bedankt voor de complimenten

koemans schreef:michael ; ik schakel niet graag over van producten meguiars is goed genoeg voor mij ik heb er mij al een heel gamma van aangeschaft en die hebben veel geld gekost dus ik ben niet rap van plan om te overschakelentoch bedankt voor de tips
Aaah, ja dan houdt ge die best

Terug naar “Show & Shine - MINI”