Radical Remedy II
Betere bumpstops uit zich in een andere dichtheid van materiaal. Een kortere bumpstop met een hogere dichtheid geeft bij inveren hetzelfde effect als een langere bumpstops met een lagere dichtheid. Verschil in progressiviteit dus, een beetje zoals bij de veren zelf.
Niet vergeten (wat de meesten hier blijkbaar wel doen) dat een bumpstop ook een veer is dus, en niet gewoon een stop (op sommige simpele tuning bumpstops na). Daarom dat je gerust op je bumpstops mag rondrijden aangezien het ook een veer is, en dat gebeurt dus veel meer dan de meesten zouden denken, dat je op je bumpstops door de bocht gaat dus. Dat is nog altijd beter dan op een volledig samengeduwde veer (ijzer op ijzer) door de bocht te gaan. Je gaat met verlaagde veren in de bocht dus niet gewoon je bumpstops toucheren maar er echt op rijden (ook al zijn ze ingekort).
Niet vergeten (wat de meesten hier blijkbaar wel doen) dat een bumpstop ook een veer is dus, en niet gewoon een stop (op sommige simpele tuning bumpstops na). Daarom dat je gerust op je bumpstops mag rondrijden aangezien het ook een veer is, en dat gebeurt dus veel meer dan de meesten zouden denken, dat je op je bumpstops door de bocht gaat dus. Dat is nog altijd beter dan op een volledig samengeduwde veer (ijzer op ijzer) door de bocht te gaan. Je gaat met verlaagde veren in de bocht dus niet gewoon je bumpstops toucheren maar er echt op rijden (ook al zijn ze ingekort).
Beigint , beetje bij beetje , op deze nieuwe snelheidsduivel te gelijken
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GMG2SGLS0

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GMG2SGLS0
Wally schreef:Ge weet dat ik een anders-kleurig c-panel de max vind hé, maar hier vind ik het niet zo passen ...
Deel dezelfde mening.
Contrast is precies iets te groot voor mij ....
Die Smart anders vind ik geweldig cool.
( maar zie me er niet in rondrijden )

Laatst gewijzigd door Stafke op Wo Jul 07, 2010 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Met die Smart zou ik mij ook nog wel kunnen amuseren
De wielbogen, dat is goesting è, persoonlijk vind ik dat die zwart horen te zijn bij een MINI, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.
C-panel in een andere kleur, mmm, dat vind ik wat groot om in een andere kleur te steken.
Het idee komt eigenlijk van ettelijke jaren geleden op Strahlung Pur, bij de R53 zag je er zo nog wel rondrijden, op de R53 was het zelfs nog mooier, toch als het paneel voor de voorruit waar de luchtroosters inzitten ook mee in het mat gezet werd.
Voorlopig vind ik het heel goed meevallen
, in het echt is het nog altijd anders dan op de foto's, en moest het mij ooit beginnen tegen te steken, dan trek ik die matte folie er gewoon terug af.
Wally, stuur die toekomstige droom config van u nog eens door.

De wielbogen, dat is goesting è, persoonlijk vind ik dat die zwart horen te zijn bij een MINI, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.
C-panel in een andere kleur, mmm, dat vind ik wat groot om in een andere kleur te steken.
Het idee komt eigenlijk van ettelijke jaren geleden op Strahlung Pur, bij de R53 zag je er zo nog wel rondrijden, op de R53 was het zelfs nog mooier, toch als het paneel voor de voorruit waar de luchtroosters inzitten ook mee in het mat gezet werd.
Voorlopig vind ik het heel goed meevallen

Wally, stuur die toekomstige droom config van u nog eens door.
varavital schreef:Yep, klopt. We zijn even binnendoor naar Nieuwpoort en terug gereden langs de gewone baantjes, ons nog eens even laten gaan voor de laatste dag verlof.
Ik veronderstel dat jij met een zilveren MINI was? Dan heb ik je ook gespot.
Zou eigenlijk het topic nog eens moeten updaten...
Ja dat was ik

Ook wel mooi dat zijn je xenons met die led standlichten. Echt helemaal dezelfde kleur. Niet blauwer of witter

Musti schreef:in welke zin dan..wegligging?
Wegligging nog niet kunnen uittesten, nog maar een 10tal km gereden. Maar weer veel gemakkelijker sturen en zachter rijden. De vorige banden zaten dan ook al bijna op de slijtblokjes, de voorste aan de binnenkant zelfs al op de slijtblokjes. Ge voelt dat er bij de nieuwe minder weerstand overwonnen moet worden bij het sturen.
Terug naar “Show & Shine - MINI”