Thumper S (1320mini) 262,4 pk pg 75
- cooperke s
- MINI-aholic
jbcola schreef:En en en en en????![]()

DIng staat geweldig (volgens mij hebt gij wel hier of daar een fotooke zitten

Bij het oprijden van de E40 in Brugge het "klaverbladbochtje" ne keer genomen met een bekke vitesse en zijn kont is duidelijk nog stabieler

Reed net als op raillekes

Voelde aan zoals ik de eerste keer een rondpuntje pakte nadat de swaybar geplaatst was! En dan te weten dat de cusco, JCM EN OMP struttekes er allemaal af waren! Ga wa geven als die er ook weer opzitten

Had da clusport-kooike enkel gekocht voor de looks, maar dit draait toch beter uit dan verwacht

Nu nog ergens terug 25kg wegsnijden ter compensatie... Vanaf morgen op dieet

Dan nog een setje deftige tuubekes (want vooraan is de grip ver te zoeken he Dick)

- cooperke s
- MINI-aholic
Dangixxer schreef: of anders zoals besproken een setje recaro pole positions derin

PS heb ze effe gegoogled,deze zijn kuipkes zonder verstelbare rug?Toegelaten?
Jill moest in de keuring zijn vandeweek en heb daar effe geinformeerd.....Ik kom daar zot van van die gasten he.Die draaien heel den dag rond de pot...
Of gaat ge de kuipkes der altijd uitvijzen voor de control?
cooperke s schreef:Dangixxer schreef: of anders zoals besproken een setje recaro pole positions derin
verklaar u nader,k heb het ook efkes in normaal lettergrootte gezet
Jill moest in de keuring zijn vandeweek en heb daar effe geinformeerd.....Ik kom daar zot van van die gasten he.Die draaien heel den dag rond de pot...
Ni zo groot lettertype!!!!

Nee wil der zo weinig mogelijk steeds in en uitvijzen voor de control
Je mag echter WEL vaste "schelpkes" hebben (zonder plooiende rugleuning) als de achterbank en gordels verwijderd zijn

jbcola schreef:Bedankt voor het testritje in mijne speeltuin hé![]()
![]()
![]()
Wa een geweldig openluchtkartingcircuit zeg......

Gaan we zeker nog ne keer doen
Waarom staken die mensen op de fiets trouwens allemaal hunne vinger naar ons op

Laatst gewijzigd door Dangixxer op Vr Jul 30, 2010 17:30, 2 keer totaal gewijzigd.
- cooperke s
- MINI-aholic
Dangixxer schreef:cooperke s schreef:Dangixxer schreef: of anders zoals besproken een setje recaro pole positions derin
verklaar u nader,k heb het ook efkes in normaal lettergrootte gezet
Ni zo groot lettertype!!!!![]()
![]()
![]()
Nee wil der zo weinig mogelijk steeds in en uitvijzen voor de control
Je mag echter WEL vaste "schelpkes" hebben (zonder plooiende rugleuning) als de achterbank en gordels verwijderd zijnDus dezelfde voorwaarden als een kooi te mogen zetten!!! Als ik dus de kooi gekeurd krijg staat de weg wagewijd open....
Lol als dit waar is dan weet ik het ook wel!!!!
Die pipo van de keuring sprak over airbag's,maar ik was zo gefrustreerd dat die altijd rond de pot draaien dat ik niet verder heb gevraagd...

Wat ik heb verstaan is,als ge nu airbags in de zetels heb zitten dan moeten ze in de kuipkes ook zitten...

- cooperke s
- MINI-aholic
Das misschien wel een probleem!
Je mag idd geen airbags verwijderen.
Ik heb trouwens ook een papier bij mijn JCW zetels gekregen dat de MINI nog steeds gehomologeerd is (ondanks het feit dat er in de JCW zetels GEEN zitten)
Dus bij ne Sparco, Recaro,... is het idd de vraag of je die wel gaat gekeurd krijgen (want daar zal zo geen papier bijzitten)
Het is dus zaak om de schelpkes 1 keer door de keuring te krijgen waarbij ze een document afstempelen waarop de kuipkes staan en ge zijt binnen
Bij mijn keuring twee weken geleden hebben ze amper 10 sec gekeken naar al mijne paparassenwinkel. Was allemaal in orde voor hen!
Zouden ze trouwens weten dat er airbags in de zetels zitten....

Je mag idd geen airbags verwijderen.
Ik heb trouwens ook een papier bij mijn JCW zetels gekregen dat de MINI nog steeds gehomologeerd is (ondanks het feit dat er in de JCW zetels GEEN zitten)
Dus bij ne Sparco, Recaro,... is het idd de vraag of je die wel gaat gekeurd krijgen (want daar zal zo geen papier bijzitten)
Het is dus zaak om de schelpkes 1 keer door de keuring te krijgen waarbij ze een document afstempelen waarop de kuipkes staan en ge zijt binnen

Bij mijn keuring twee weken geleden hebben ze amper 10 sec gekeken naar al mijne paparassenwinkel. Was allemaal in orde voor hen!
Zouden ze trouwens weten dat er airbags in de zetels zitten....

- cooperke s
- MINI-aholic
cooperke s schreef:Dangixxer schreef:
Zouden ze trouwens weten dat er airbags in de zetels zitten....![]()
![]()
Staat da op het gelijkvormigheidsattest? Zetels met airbag? Indien het er niet op staat weten ze het niet!Of ge moet nen hele klevvere hebben
Ik vraag mij alleen af of ze niet zo een algemene fiche hebben voor iedere wagen met algemene info....
Niet dat die dan altijd juist is natuurlijk (hoe komen ze der anders bij dak 6 euro moest bijbetalen voor mijnen dakspoiler die ik er zelf achteraf zou hebben laten opzetten...

En daar zou natuurlijk wel kunnen opstaan dat de auto 4 airbags heeft
Iets wat we nog eens moeten uitvissen
- cooperke s
- MINI-aholic
Dangixxer schreef:cooperke s schreef:Dangixxer schreef:
Zouden ze trouwens weten dat er airbags in de zetels zitten....![]()
![]()
Staat da op het gelijkvormigheidsattest? Zetels met airbag? Indien het er niet op staat weten ze het niet!Of ge moet nen hele klevvere hebben
Ik vraag mij alleen af of ze niet zo een algemene fiche hebben voor iedere wagen met algemene info....
Niet dat die dan altijd juist is natuurlijk (hoe komen ze der anders bij dak 6 euro moest bijbetalen voor mijnen dakspoiler die ik er zelf achteraf zou hebben laten opzetten...)
En daar zou natuurlijk wel kunnen opstaan dat de auto 4 airbags heeft
Iets wat we nog eens moeten uitvissen

- cooperke s
- MINI-aholic
cooperke s schreef:Clubsport?

Nee, nee (dacht trouwens ergens gezien te hebben dat die hier in België geen goca keuring hebben.....????)
Na heel veel lezen en meningen horen is het een Inox V1'tje geworden.
De beschrijving ervan op de site van KW en ne langen babbel me mijne bandenman hebben mij overtuigd

KW Variant 1 inox-line – Perfect Street Performance
Sporty Handling with factory pre-set damping
The ideal systems for customers wishing to rely on the experience of our engineers to set the damper setting, yet determine their own degree of lowering. In extensive driving tests our engineers have set the dampers for the best balance between sporty driving, comfort and safety. The user is then free to decide the best height setting for their use and preference.
Ik denk ni dat ik er ga in slagen om zo'n ding beter af te stellen dan zij....

Trouwens dankzij de Marc ook ingezien dat de instelbaarheid van ne V2 enkel de uitgaande demping inhoudt .... en niet zoals er op de site van Beek staat de ingaande demping!!! Dus het verhaal om hem harder te zetten dat hij niet tegen uw kassen veert gaat totaal niet op (aangezien dit de ingaande demping is)
Laatst gewijzigd door Dangixxer op Vr Aug 06, 2010 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- cooperke s
- MINI-aholic
Terug naar “Show & Shine - MINI”