Thumper S (1320mini) 262,4 pk pg 75

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
jbcola
MINI Master

Berichtdoor jbcola » Zo Jul 18, 2010 12:45

Der stond er ene op Kapaza, niet? Al een hele tijd trouwens.

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Zo Jul 18, 2010 13:14

jbcola schreef:Der stond er ene op Kapaza, niet? Al een hele tijd trouwens.

Klopt als een bus...

jbcola
MINI Master

Berichtdoor jbcola » Vr Jul 30, 2010 12:42

En en en en en???? :twisted: :twisted:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Vr Jul 30, 2010 16:38

jbcola schreef:En en en en en???? :twisted: :twisted:

\:D/
DIng staat geweldig (volgens mij hebt gij wel hier of daar een fotooke zitten :grin: )
Bij het oprijden van de E40 in Brugge het "klaverbladbochtje" ne keer genomen met een bekke vitesse en zijn kont is duidelijk nog stabieler :shock: :shock: :shock:
Reed net als op raillekes 8) .
Voelde aan zoals ik de eerste keer een rondpuntje pakte nadat de swaybar geplaatst was! En dan te weten dat de cusco, JCM EN OMP struttekes er allemaal af waren! Ga wa geven als die er ook weer opzitten :D
Had da clusport-kooike enkel gekocht voor de looks, maar dit draait toch beter uit dan verwacht :twisted:
Nu nog ergens terug 25kg wegsnijden ter compensatie... Vanaf morgen op dieet :grin: :grin: :grin: of anders zoals besproken een setje recaro pole positions derin 8-[

Dan nog een setje deftige tuubekes (want vooraan is de grip ver te zoeken he Dick) :D en dan kunnen we nog eens ne keer een bochtje deftig gaan "ronden"

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Vr Jul 30, 2010 17:06

Dangixxer schreef: of anders zoals besproken een setje recaro pole positions derin

:grin: verklaar u nader,k heb het ook efkes in normaal lettergrootte gezet :wink:

PS heb ze effe gegoogled,deze zijn kuipkes zonder verstelbare rug?Toegelaten?

Jill moest in de keuring zijn vandeweek en heb daar effe geinformeerd.....Ik kom daar zot van van die gasten he.Die draaien heel den dag rond de pot...

Of gaat ge de kuipkes der altijd uitvijzen voor de control?

jbcola
MINI Master

Berichtdoor jbcola » Vr Jul 30, 2010 17:23

Dangixxer schreef:want vooraan is de grip ver te zoeken he Dick

Tja, dat viel inderdaad een beetje tegen :D
Bedankt voor het testritje in mijne speeltuin hé :grin: 8) 8)

8) 8) 8)
Afbeelding

@ Tom, dat mag 8)

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Vr Jul 30, 2010 17:25

cooperke s schreef:
Dangixxer schreef: of anders zoals besproken een setje recaro pole positions derin

:grin: verklaar u nader,k heb het ook efkes in normaal lettergrootte gezet :wink:

Jill moest in de keuring zijn vandeweek en heb daar effe geinformeerd.....Ik kom daar zot van van die gasten he.Die draaien heel den dag rond de pot...

Ni zo groot lettertype!!!! :P :P :D
Nee wil der zo weinig mogelijk steeds in en uitvijzen voor de control
Je mag echter WEL vaste "schelpkes" hebben (zonder plooiende rugleuning) als de achterbank en gordels verwijderd zijn O:) Dus dezelfde voorwaarden als een kooi te mogen zetten!!! Als ik dus de kooi gekeurd krijg staat de weg wagewijd open.... :wink:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Vr Jul 30, 2010 17:29

jbcola schreef:Bedankt voor het testritje in mijne speeltuin hé :grin: 8) 8)

Wa een geweldig openluchtkartingcircuit zeg...... :shock: :shock: :shock:
Gaan we zeker nog ne keer doen
Waarom staken die mensen op de fiets trouwens allemaal hunne vinger naar ons op :roll: :D Kennissen....? :grin:
Laatst gewijzigd door Dangixxer op Vr Jul 30, 2010 17:30, 2 keer totaal gewijzigd.

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Vr Jul 30, 2010 17:29

Dangixxer schreef:
cooperke s schreef:

Ni zo groot lettertype!!!! :P :P :D
Nee wil der zo weinig mogelijk steeds in en uitvijzen voor de control
Je mag echter WEL vaste "schelpkes" hebben (zonder plooiende rugleuning) als de achterbank en gordels verwijderd zijn O:) Dus dezelfde voorwaarden als een kooi te mogen zetten!!! Als ik dus de kooi gekeurd krijg staat de weg wagewijd open.... :wink:

Lol als dit waar is dan weet ik het ook wel!!!!

Die pipo van de keuring sprak over airbag's,maar ik was zo gefrustreerd dat die altijd rond de pot draaien dat ik niet verder heb gevraagd... :evil:

Wat ik heb verstaan is,als ge nu airbags in de zetels heb zitten dan moeten ze in de kuipkes ook zitten... :? Bestaat da wel een kuipke met airbag.... :?

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Vr Jul 30, 2010 17:31

Dangixxer schreef:jjùpjùjjpù

:? :grin:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Vr Jul 30, 2010 17:39

Das misschien wel een probleem!
Je mag idd geen airbags verwijderen.
Ik heb trouwens ook een papier bij mijn JCW zetels gekregen dat de MINI nog steeds gehomologeerd is (ondanks het feit dat er in de JCW zetels GEEN zitten)
Dus bij ne Sparco, Recaro,... is het idd de vraag of je die wel gaat gekeurd krijgen (want daar zal zo geen papier bijzitten)

Het is dus zaak om de schelpkes 1 keer door de keuring te krijgen waarbij ze een document afstempelen waarop de kuipkes staan en ge zijt binnen 8)

Bij mijn keuring twee weken geleden hebben ze amper 10 sec gekeken naar al mijne paparassenwinkel. Was allemaal in orde voor hen!

Zouden ze trouwens weten dat er airbags in de zetels zitten.... :roll: :roll: :roll:

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Vr Jul 30, 2010 18:16

Dangixxer schreef:
Zouden ze trouwens weten dat er airbags in de zetels zitten.... :roll: :roll: :roll:

Staat da op het gelijkvormigheidsattest? Zetels met airbag? Indien het er niet op staat weten ze het niet! :grin: Of ge moet nen hele klevvere hebben :grin:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Vr Jul 30, 2010 18:34

cooperke s schreef:
Dangixxer schreef:

Staat da op het gelijkvormigheidsattest? Zetels met airbag? Indien het er niet op staat weten ze het niet! :grin: Of ge moet nen hele klevvere hebben :grin:

Ik vraag mij alleen af of ze niet zo een algemene fiche hebben voor iedere wagen met algemene info....
Niet dat die dan altijd juist is natuurlijk (hoe komen ze der anders bij dak 6 euro moest bijbetalen voor mijnen dakspoiler die ik er zelf achteraf zou hebben laten opzetten... :x )
En daar zou natuurlijk wel kunnen opstaan dat de auto 4 airbags heeft
Iets wat we nog eens moeten uitvissen

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Vr Jul 30, 2010 18:36

Dangixxer schreef:
cooperke s schreef:
Dangixxer schreef:

Ik vraag mij alleen af of ze niet zo een algemene fiche hebben voor iedere wagen met algemene info....
Niet dat die dan altijd juist is natuurlijk (hoe komen ze der anders bij dak 6 euro moest bijbetalen voor mijnen dakspoiler die ik er zelf achteraf zou hebben laten opzetten... :x )
En daar zou natuurlijk wel kunnen opstaan dat de auto 4 airbags heeft
Iets wat we nog eens moeten uitvissen

:-k

jbcola
MINI Master

Berichtdoor jbcola » Vr Jul 30, 2010 20:15

Afbeelding
Afbeelding

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Vr Aug 06, 2010 9:01

Maandag is onze "kleinste" zijn 7de jaar ingegaan.... :shock:
Tijd om hem nog ne keer een cadeauke te geven. 8) :D
Alleen jammer dat het nog een maandje wachten is op de levering.

Afbeelding

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Vr Aug 06, 2010 11:52

Clubsport?

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Vr Aug 06, 2010 13:27

cooperke s schreef:Clubsport?

:grin: :grin:
Nee, nee (dacht trouwens ergens gezien te hebben dat die hier in België geen goca keuring hebben.....????)
Na heel veel lezen en meningen horen is het een Inox V1'tje geworden.
De beschrijving ervan op de site van KW en ne langen babbel me mijne bandenman hebben mij overtuigd :wink:

KW Variant 1 inox-line – Perfect Street Performance

Sporty Handling with factory pre-set damping

The ideal systems for customers wishing to rely on the experience of our engineers to set the damper setting, yet determine their own degree of lowering. In extensive driving tests our engineers have set the dampers for the best balance between sporty driving, comfort and safety. The user is then free to decide the best height setting for their use and preference.

Ik denk ni dat ik er ga in slagen om zo'n ding beter af te stellen dan zij.... :roll:
Trouwens dankzij de Marc ook ingezien dat de instelbaarheid van ne V2 enkel de uitgaande demping inhoudt .... en niet zoals er op de site van Beek staat de ingaande demping!!! Dus het verhaal om hem harder te zetten dat hij niet tegen uw kassen veert gaat totaal niet op (aangezien dit de ingaande demping is)
Laatst gewijzigd door Dangixxer op Vr Aug 06, 2010 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Vr Aug 06, 2010 13:35

:grin:

Gene GOCA,hadden we iets anders verwacht dan,als het ietske specialer mag zijn :grin: ,
same old same old ...

KwV1 klinkt goed,idd V3 moet je hebben voor in-en uitgaand.

Prijs?Eventueel via pm. :wink:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Za Aug 07, 2010 17:23

Ondertussen het GP-zitje passend gemaakt aan de rolkooi, de cusco teruggeplaatst en het netje terug op z'n plaats 8)
Zo zijn we weer blij :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Show & Shine - MINI”